2013. március 16., szombat

And that's who I am – Hatodik rész

tumblr_lyt1byyNnY1rogngso1_r1_500Könnyen elsírom magam – Nagyon érzelmes ember vagyok, szóval nem nehéz engem megsiratni. Bár azért szerencsére tudom tartani magam, hogy mások ne lássák ezen gyengeségem, de hazaérve mindig kitör belőlem.
tumblr_lyt18fgcsH1rogngso1_r1_500 Énekelek a zuhany alatt – Nem tudom miért, de olyankor úgy elkap az énekelhetnék, anyuék legnagyobb bánatára :) tumblr_m2s2k3ytXZ1rogngso1_500Nagyon szeretek aludni – Vonaton, buszon, tanórán, állva, ülve képes vagyok elaludni. Például filmet nézni velem nagyon nehéz, mert még ha tetszik is akkor is elalszom rajta sokszor. Vonaton imádok aludni, olyan megnyugtató, viszont mindig ijesztgetnek, hogy majd nem kelek fel egyszer időben és a világ másik végén kötök ki. Szerencsére eddig még ilyen csak egyszer fordult elő, de Budapestről azért könnyen hazajutottam. Buszon nem szeretek aludni, mert ott félek hogy túlmegyek és hát busszal nem tudom a haza utat. Viszont ha rosszul leszek rajta akkor próbálok elaludni, úgy könnyebb átvészelni az utat.tumblr_m3cn3aBIrc1rogngso1_500Eszek amikor szomorú vagyok -  Rossz szokás tudom, de olyankor egy kis csoki mindig jól esik.tumblr_m4o4j4Sm3l1rogngso1_r1_500Irreális álmaim vannak – Mármint nem vágyálmaim, hanem álmaim alvás közben. Az agyam olyankor kiéli magát úgy tűnik, mert olyan dolgokat tudok összeálmodni, hogy csak pislogok reggel, ha emlékszem rá.  Eddigi kedvencem a homok világos álom, mikor homokot ettünk ittunk, meg abból volt minden:)tumblr_m4o59cjaJu1rogngso1_r1_500Sok titkom van – Minden embernek vannak titkai. Bár itt a blogon sokkal jobban kitárulkozom ezen szempontból, hiszen reményeim szerint olyanok nem látják a blogot akik esetleg felhasználhatják ellenem, mivel nem néznek blogokat, és ha meg is látnák úgyis túllapoznának rajta.tumblr_m5icdxGyq81rogngso1_500Ellököm az embereket magamtól – Félek attól, hogy ha túl közel engedek valakit azt elvesztem. Így inkább ellököm őket magamtól, így én se szenvedhetek akkora károkat mint amúgy, s ők se. De vannak emberek akik nagyon kitartóak, őket nem lehet ellökni. Szerencsére eddig bennük nem is csalódtam.tumblr_m5k7m66nDU1rogngso1_r1_500Történeteket készítek a fejemben állandóan – Hogy miért? Azt nem tudom, csak azt hogy jól esik ezeken elgondolkodni, és bár csak meg tudnám őket fogalmazni, mert sok egy idő után homályba vész.
 
A képek innen származnak: And that's who I am?
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése