2013. március 26., kedd

And that's who I am – Hetedik rész

tumblr_m5t8umStMj1rogngso1_r1_500Nincs testvérem – Vagyis hát jobban mondva van egy fél testvérem, de nem tartjuk a kapcsolatot. Mindig ha kérdezik automatikusan azt felelem hogy nincs. Pedig jó lenne egy aranyos kistesó. Mondjuk ha olyan hisztis, makacs, akaratos csaj lenne mint én nagy bajba lennék. Viszont ebben az életben már biztos nem lesz.
tumblr_m5xlqaXaYh1rogngso1_r2_500Nem kötök könnyen barátságot – Égettem meg magam elégszer ahhoz, hogy óvatosan közeledjek mindenkihez.  tumblr_m41s9qkfmf1rogngso1_500 Nem szeretem az embereket - Egyszerűen nem bírom őket elviselni... Utálom, ahogy viselkednek. Például a boltban mindenki csak tolakszik előre, nincs tekintettel senki másra, képesek lennének másokon átgázolni. Hogy miért? Mert 2 perccel előbb jutnak ki a boltból. Vagy a vonaton amikor reggel álomkórosan felszállok, mindenki belebámul a fejembe, mintha valami marslakó lennék. Az öreg nénik pedig mindig sietnek, bár azt nem tudni, hova. A fiatalok pedig állandóan ordítoznak, mindenen vihognak, egy percre nem képesek csöndben maradni, a vonaton lévő összes emberrel megosztják nemi életük minden pillanatát. Szerintem ez nem normális dolog, bár mivel nagyon sok ember ilyen lehet hogy a hiba bennem van.Végül egy idézet J. Swift-től:
„Gyűlölöm és megvetem az embernek nevezett állatot.”
Elég durván hangzik, de néha teljesen egyetértek vele, még akkor is, ha magamról van szó, mert hát én is ember lennék.
DE van kivétel, vannak olyan emberek akiket nagyon szeretek, és tisztelek. Szóval azért nem vagyok reménytelen.
tumblr_m41ua0ftNX1rogngso1_500Félek a jövőtől – Kitudja mit hoz. Kitudja mi változik meg benne.tumblr_mbhabldwCv1rogngso1_500 Soha nem tudom elmondani az embereknek, hogy valójában mit gondolok róluk – Nem szeretek megbántani senkit, így inkább megtartom magamnak a negatív véleményt. A pozitív néha kicsúszik a számon, de azokat se mondom el inkább. A felszíneseket persze mindig (jó a kabátod, jó lett a hajad, ügyesen oldottad meg a feladatot). Viszont annak a pár embernek akiket szeretek és akikben megbízok előttük nem ködösítek szemükbe mondom amit gondolok róluk.tumblr_mbs1ji90Vm1rogngso1_500Utálom a születésnapom – Nem értem  miért kell ennyire nagy dolgot keríteni ennek. Puszi, puszi, esetleg ajándék, de nem kell ehhez ünnepelni hiszen csak megszülettem és ennyi. Amúgy teljesen átlagos nap, ugyanúgy kellene suliba menni, ha nem esne az őszi szünetre.
tumblr_mbyip7aPeo1rogngso1_500Utálom a nevem - Becsületes nevem Viktória. Nem tetszik se a hangzása, az se hogy hosszú, és hogy minden 2. ember is ugyanezen nevet viseli.
tumblr_mcjyi7Cr731rogngso1_r1_500Utálom a természetes hajam – Mármint a színét. Olyan sebarna (semmilyen barna). Ez a sötét vörös sokkal közelebb áll hozzám. Bár még mindig nincs meg a tökéletes vörös.

A képek innen származnak: And that's who I am?
P.S. I love you

5 megjegyzés:

  1. Szörnyű tud lenni az ember...néha magam is kiakadok rajtuk...sőt még a két fiam is...pedig aztán ők sem piskóták.... nekem is volt két féltesóm...sajna az egyik már nem él, ő a nővérkém volt. De van egy fiú tesóm...bizony sokszor hiányzik. Messzire sodort bennünket az élet. Ezért aztán néha amikor már piszkosul hiányzik fogom magam és elmegyek hozzá. Amíg gyerekek voltunk ha ritkán is de találkoztunk, nagyon jól elviseltük egymást. Pedig mi is teljesen mások voltunk...szinte semmiben nem hasonlítottunk egymásra. Az emberek már csak ilyenek...De talán így a jó. Képzeld ha sok egyforma ember lenne:) ja...és az én lányom is Viktória :) Szerintem szép név...bár nekem is van már ami jobban tetszik. De mi szülők már csak ilyenek vagyunk...eldöntünk valamit és annak úgy kell lenni. Sajna nem kérdezhetjük meg a született gyermekünket hogy vajon neki milyen név az ami tetszene:)
    Most már olyat mondj légyszi amit nem utálsz és nem félsz tőle! :) Főleg ami a jövőt illeti...Kár félni tőle...kitudja mit hoz a holnap...bár ehhez mi magunk is tehetünk hozzá akaratunk és tehetségünk szerint. :) fel a fejjel...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor még pici voltam, sokat jártunk le a féltesómhoz, aztán egyszer csak megszűntek ezek a látogatások.Aztán hosszú kihagyás után utoljára még középiskolás koromban láttam úgy 5-6 éve.
      Tény és való hogy ha mindenki egyforma lenne, unalmas lenne, de egy kis kedvesség, és lelkiismeret nem ártana senkinek véleményem szerint. Mert úgy kifordult magából a világ.
      Hát igen, a szülő kiváltsága a névadás, és hiába nem szeretem, soha nem változtatnám meg mert aputól kaptam:) De anyu általa választott Edittet jobban preferáltam volna, az olyan rövid, gyorsan le lehet írni.
      Ígérem, mondani fogok olyat is amit szeretek, mert rengeteg van:)
      A jövőtől nem tudok nem félni, egyszerűen annyira gyorsan megváltozhat minden, hogy csak tehetetlenül nézi az ember az eseményeket. Köszönöm szépen a bátorítást!

      Törlés
  2. A nevem az egyetlen bennem amit kislánykorom óta mostani vénszatyor koromon át nagyon szeretek. Sokan úgy gondolják, nem véletlen a névválasztás: "nevemben a sorsom". Szerintem nagyon szép neved van Neked is ! Bár nem tudom mi a jelentése, de gondolom "győztes" győzelem" valami ilyesmi, ugye? Hát kell ennél több ?! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Viktória győzelmet jelent. De sajnos nem igazán jellemző rám, hogy győzök vagy esetleg sikerül valami. Remélem tényleg igazad van, hogy nevemben a sorsom, és egyszer győzni fogok:)
      A Te neved is nagyon szép!

      Törlés
  3. Köszi ! Higgyél benne! :)) Eszter

    VálaszTörlés