2013. március 28., csütörtök

And that’s who I am – Nyolcadik rész - Szeretem, szeretnék

tumblr_m5u62cuIRU1rogngso1_r2_500Az álmom Japán – Szeretnék egyszer elutazni Japánba. Megnézni az ottani világot, kipróbálni az ételeiket, és mindenféle üzletbe bemenni ahol furcsa dolgokat árulnak:) Ha már helyben vagyok betámadnám az anime boltot is, ott sokkal nagyobb a választék, mint az itthoniba. Szeretnék utazni a japán vasúton jó sok kört. Szeretném megnézni a Cseresznyevirág ünnepét.
tumblr_m6qv8nFmYs1rogngso1_500Tudnék élni egy könyvesboltba – Imádom a könyveket, így ez nem okozna gondot.  Mindig lenne mit olvasni legalább. Régebben szerettem volna könyvesboltban dolgozni, majd rájöttem, hogy én inkább vásárlónak vagyok jó mint eladónak. Mert az utolsó darabokat féltve őrizném abból amit még nem olvastam:)tumblr_m9y040wmja1rogngso1_500Szeretek sütni – Főleg ha van kinek! Apunak szoktam a legtöbbször sütni, mert Ő még akkor is megkóstolja ha totálisan elszúrtam.A krémes sütiket szeretem a legjobban készíteni, mert olyan kellemes szépen kikeverni a krémet, óvatosan hogy a hab össze ne törjön. Meg lehet tőle nyakig ragacsosnak lenni, főleg ha méz is van a receptben. Csak ne kellene mosogatni. :)THE BIG BANG THEORYSzeretem a Big Bang Theoryt (Agymenőket) -  Szerintem a szituációs komédiák királya ez a sorozat. 4 kocka férfi, és a szemrevaló szomszéd Penny története. Természetesen később még pár nő csatlakozik a csapathoz, de ők is teljesen a képbe illenek. Kedvenc karakterem Sheldon, a maga szerény, szókimondó, butuska módján. tumblr_mbw9ov8zPL1rogngso1_500A legjobb/legszebb jellemzőm a szemem -  Imádom a szemem. Anyu családjának ágán öröklődik, de csak a női ágon.  A pupilla körüli rész olyan zöldes barnás, kifelé haladva kékes szürkés zöldes, a külső gyűrű pedig zöld. Mindig mikor bele nézek e tükörbe kicsit olyan mint ha a mama és anya is vissza nézne rám, hiszen pont ugyanolyan mindegyikünké.tumblr_mcjykbQGri1rogngso1_500Boldog vagyok az esős napokon – Szeretem az esőt, mikor szépen esik, semmi vihar semmi szél. Csak esik és monoton kopog az aszfalton. Imádok olyankor sétálni.tumblr_mcpdziWrng1rogngso1_500Vannak gödröcskéim – Imádom azokat a gödröket az arcomon. Mosolygás közben nagyon szépen kirajzolódnak, és amint abbahagyom máris eltűnnek (nem teljesen, halványan látni a vonalát). Egyik volt nagyon jó barátnőm mondta azt, hogy azért vannak mert mikor megszülettem az angyalok megfogták az arcom. Azt hogy miért van nem tudom, de azt hogy gribedli a rendes megnevezése azt igen.
tumblr_mfbl91yioK1rogngso1_500Szeretem a szituációs komédiákat – Szeretem, az nem kifejezés, imádom őket!  tumblr_mfs3ijiNUM1rogngso1_500 Szereleme estem a szavakkal – Még középiskola elején az irodalom tanárnőm, Völgyiné tanárnő mondogatta mindig, hogy a szavakat szeretni kell, meg a belőlük kialakult műveket. Akkor még nem értettem miért lelkesedik pár versért ennyire. Aztán ahogy telt az év rájöttem hogy teljesen érthető, hiszen olyan gyönyörű művek vannak. És annyiféle képen lehet kifejezni egy érzést, vagy leírni.

A képek innen származnak: And that's who I am?
P.S. I love you

6 megjegyzés:

  1. Ha kérhetném a receptjét annak a tepsiben lévő finomságnak.....Elviselném ha lenne olyan személy a házban aki sütne nekem ilyen szeretettel ahogy te teszed...én is megenném még akkor is ha nem a legjobban sikerült a finomság....viszont szívesen mosogatnék utána.:) Látom szinte majdnem mindent a szeretet oldaláról közelítesz meg...Ez nagyon jó dolog. :) Én is imádom a lányom gribedlijét amikor mosolyogni látom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos annak a finomságnak nem tudom a recepjét, de engem is érdekelne:)

      Törlés
  2. Ááá, a fiam is Japán mániás, az a nagy álma, hogy majd ott fog élni. Addig is állandóan a Midori énekese visítozik a szobájában, miközben japán rajzfilmfigurákat rajzol...
    Nagyon szépen írtál a szemedről... olyan kétgödröcske pedig van az egyik öcsémnek is. Érdekes, hogy négyünk közül, csak neki. Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért én ott élni nem tudnék:) Hiányoznának a jó magyaros ételek:)

      Törlés
    2. Egyetértek veled! Én jártam a Távol keleten, ha a szállodában nem lett volna svédasztal és azon néhány európai étel és rengeteg gyümölcs, a három hét alatt tuti éhen haltam volna! :))) Nekem a tücskök bogarak meg a tengeri herkentyűk nem jöttek be. :))))Úgy hogy akár merre jártam még....mindig vágytam haza a jó magyaros ételekért. Van egy magyar mondás, "mindenhol jó de legjobb itthon!"Én úgy helyesbíteném hogy "Sok helyen jó de legjobb itthon!" :))

      Törlés