2013. március 2., szombat

Egypercesek

Hát mostanában nem nagyon jutott időm hosszabb bejegyzések legépelésére, így gondoltam csinálok egy új kis bejegyzés formát, aminek az Egypercesek nevet gondoltam. Ezekbe a bejegyzésekbe kerülne minden apróság, minden ami nem annyira fontos, vagy csak nem lehet róla órákat beszélni, vagy csak gyorsan közlendő.
Szóval akkor elkezdeném az első kis Egypercest:

- A február számomra csak betegséget hozott, mint ha be akarná pótolni a szervezetem hogy egész eddig jól voltam. Jó nem számolom ide hogy Januárban kétszer is volt ajak herpeszem egymás után, de azt nem tudom oly nagy betegségnek értékelni (mindenesetre ha huzamosabb időn belül megint újra előjön megyek vele orvoshoz). Na szóval február elején sikerült jól megütöttem a vállamat, majd pedig sikerült elfeküdnöm a nyakamat. Nagyon kellemetlen érzés főleg hogy csak jobbra döntött fejjel voltam képes élni 3 napig. Így enni és inni se valami kényelmes,de még feküdni se, sőt a felkelési procedúra is tartott vagy 5 percig. Szerencsére már csak kicsit érzem a nyakamban a fájdalmat, de egyre inkább tompábban. Szinte utána rögtön megfáztam. Torokfájás, nehéz nyelés, orr folyás meg a hasonló dolgok. Egyetlen egy jó dolog van ebben egyedül, mégpedig az hogy gyönyörű mély hangom van. Kár hogy nem marad örökké ilyen, eltudnám viselni. Remélem most erre az évre ennyi betegség elég is volt.

- A suli még mindig nem robbant fel. Viszont egyre jobban letöri a lelkesedésem. Nyár óta tart a huzavona hogy maradhatunk e. Végre megjött a hivatalos papír a nagy nagy fejesektől ott Pestről, hogy maradhatunk, sőt nyugodtan be is fejezhetem, és mivel év vesztes vagyok még bukhatok is. Azon 21 évesek akiket az iskola elküldött a beiratkozáskor, Ők feljelentést tehetnek, s remélem meg is teszik. Megérdemelné végre az iskola hogy helyre rakják.

- Howlett nagyon furcsa velem mióta van barátnője. De nem elég hogy mostanában Ő is egyre többször piszkál Cs. is és R. is. És nem veszik észre hogy túl mennek azon a határon amit én eltűrök. Utána meg mikor nem szolok vissza, akkor rögtön én vagyok a sértődött. Kezdem kellemetlenül érezni magam velük. Mert hát Howlettnek van természetesen igaza mindenben (már mint szerinte), rajtam kívül meg más nem szól neki vissza. Nemrég azért lettem megszólva mert hülye vagyok, nem értek a számítógépekhez, mert nem úgy csinálom ahogy ő és nem azokat  a termékeket preferálom. Én voltam a hülye mert én 7-8 évre veszek egy gépet, és nem évente cserélgetem le benne az alkatrészeimet. Meg hogy nem NVidia kártyám van, hát ba***a meg nem a márkanevet akarom megvenni hanem egy működő ár érték arányban tökéletes darabot. De én vagyok a hülye mert olcsóbb lenne 2 évente újat venni. Huu akkor nagyon feltolta bennem a pumpát… de természetesen megint én lettem a hülye liba… mint mindig. Remélem valaki majd jól elkapja és kicsit a fejébe verik, hogy nem úgy van minden ahogy azt ő elképzelte.

- A suliban mostanában egyre feszültebb a levegő. “Drága” műhelyfőnökünk akit nevezzünk el mondjuk Saw úrnak. Szóval a tanműhelyben Ő a császár, a király a hatalom. Egyeduralmat tart fent, és úgy viselkedik mint a kis király. És már több embernek böki a csőrét, köztük az osztályunknak is, mivel már kiszúrt velünk is és most a nyári munkás papírokat se adta ki normálisan, hanem egy körülbelül 3 éve lejárt változatot. Na de nem is ez a lényeg, voltak itt még dolgok melyeket nem szeretnék elmondani és konkretizálni mert hát na. Nem szeretném ha az osztálytársaim véletlenül rábukkannának a blogra. Szóval a lényeg a lényeg irtunk egy levelet a nagyokhoz fel Pestre. Több helyre is, és még jó pár levél ment más osztályoktól is. Szóval kíváncsian várjuk a megtorlást és a következményeket is. Kicsit én félek hogy nehogy bajba kerüljön az osztályfőnökünk, mert hát az Ő buzdítására tettük meg. Meg azért én kicsit félek attól is hogy rajtunk is csattan az ostor, főleg, hogy én voltam az első aki aládedikálta a levelet.
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése