2013. március 21., csütörtök

Nem is tudom…

Sok minden jelzőt mondtak már rám amivel egyetértek. Magamnak való, hisztis, akaratos, kicsit agresszív, szürke kisegér vagyok, eléggé negatív gondolatokkal és jövőképpel. Ezzel mind egyetértek. De eddig soha senki nem mondta rám hogy elvagyok szállva magamtól, és hogy zsidó vagyok. És pont Howlett mondja ezt. Bagoly mondja verébnek… Úgy úgy úgy lekevertem volna neki egy hatalmas pofont, hogy átrepül a falon… de persze nem lehet. Na de mi is történt?
tumblr_mg5i9fQUzj1rldqzgo1_500_large
Múlt hét hétfőn hardverszerelésen új teremben voltunk, G. és Sri. mellé ültem életemben először. Nem igen szoktam velük beszélgetni, ők mindig külön szoktak lenni (mondjuk most már megértem miért, ők csinálják jól). És a másik lány csoporttársunk elkezdett hisztizni hogy valaki hozza fel az innivalóját, mert szomjas. Utána meg hogy menjen le vele valaki mert egyedül nem akar… Egy idő után Sri. megunta és és azt mondta ne viselkedjen úgy mint egy 6 éves. Az ő húga is annyi idős még se viselkedik így. És G. elkezdte kiparodizálni, bevont engem is, én pedig belementem, hiszen engem is idegesített és abban a pillanatban nagyon nem érdekeltek a következmények untam a hisztit. Ezután futott Howlett védelmező karjai közé, aki lement vele az innivalójáért.
Másnap Howlett elkezdte szidni Sri.-t hogy hogy lehetett ilyen paraszt és mondhatott ilyet a drága kis V.-re. Én pedig mondtam neki, hogy teljesen egyetértek Sri.-vel. Erre azzal a pofont adnék legszívesebben nézéssel a képembe vágja, hogy elvagyok szállva magamtól. Hirtelen azt se tudtam mit mondjak neki, csak annyi jött ki hogy Köszönöm. A b*zd meg része meg már csak fejben hangzott el.
Aztán Sri.-vel és G.-vel másnap egyszerre végeztünk a feladattal így egyszerre mehettünk el. És akkor  rákérdezett Sri. hogy mi is volt. Elmeséltem neki és csak röhögött, majd jó pár dolgot mesélt Howlettről és a dolgairól. Hogy teszi magát meg jó pofizik mindenkinek, de igazából ezzel próbálja mutatni hogy őt mennyire kedvelik meg minden közben utálják mint a sz*rt. És hogy régen is így volt, akkor is kiröhögték még a tanárjai is, mondjuk most is B. Tanár úron látni, hogy néha jókat mosolyog a hülyeségein. És a dolog másik fele, hogy V. a háta mögött mindennek elmondta már Howlettet.

Aztán most hétfőn valahogy feljött a téma hogy akik nem élnek Magyarországon azok miért szavazhatnak. R.-rel és Cs.-vel dumálgattunk erről és egyszer csak oda vágódott Howlett és elkezdett arról papolni hogy a székelyek miért ne szavazhatnának ők is magyarok meg miért ne kaphatnának állampolgárságot, nem tehetnek róla hogy akkor oda kerültek. És mikor már látszott hogy nem érti hogy minket nem az zavar, hogy állampolgárságot kapnak, hanem az hogy úgy szavaznak hogy nem ide adóznak, és őket közvetlenül nem érinti a szavazás eredménye, akkor eléggé bunkónk közöltem vele, hogy volt rá körülbelül 100 évük hogy átköltözzenek, ha nagyon akartak volna, erre elszakadt benne a cérna. Már vérben forgott a szeme és eléggé emelt hangon választolt, hogy mégis honnan ha nincs pénzük meg ott van mindenük a szülőföldjük. Én meg mondtam neki hogy ha valamit nagyon akar az ember akkor megtalálja rá a lehetőséget, és hogy a föld az föld. Erre rám ordított hogy úgy beszélek mint egy zsidó. R. ekkor szinte a pofájába röhögött, ekkor elment és elkezdett panaszkodni az osztály 2 kiközösített tagjának M.-nek és Peternek hogy milyen f*szok vagyunk, és természetesen úgy hogy halljuk mi is.
És még mielőtt valaki félre értené nekem nincs bajom se a székelyekkel se másokkal. Tőlem az kap állampolgárságot aki akar, csak gondoljanak bele abba hogy nem itt élnek nem ide adóznak de beleszólnak a szavazásokba. Kicsit olyan ez nekem mint ha a családi kasszánk alakulásába idegenek szólnának bele. S mint látható számomra  a szülőföld is csak föld. Mindig jó emlékekkel fogok visszaemlékezni arra a helyre ahol élek, de örök életemre nem akarok itt maradni. Bennem úgy tűnik nem él ez a hatalmas “hazaszeretet” meg magyarság ami a mai fiatalokat oly nagyon éltet. Nem mindegy hol élek? Szerintem az a lényeg hogy jól érezzem magam, hisz egyszer élek. A másik meg hogy Howlett Baján született, onnan költöztek ide, akkor Ő miért nem sir a szülőföldjéért? Elvégre nem itt van a szomszédban…

Szóval így gazdagodtam alig 1 hét leforgása alatt 2 olyan jelzővel amit nem vagyok hajlandó elfogadni, egy ilyen okos tojástól. 
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése