2013. április 10., szerda

3 hónap és 9 nap kellett ahhoz hogy…

… ebben az évben először kiboruljak.
Már az éve eleje óta nem mentek a dolgok jól. Január elejét idegeskedéssel töltöttem. Aztán megbetegedtem, és a februárt is a betegségek kísérték végig. Aztán márciusban az időjárás, majd a húsvéti rövid ideig tartó boldogsága. Viszont mióta 3.-án visszamentünk a suliba, azóta az osztálytársaim mint ha mindent megtennének azért hogy szarul érezzem magam.
Kezdődött azzal hogy 3.án az osztály Á.-t és engem kivéve meglógott az utolsó 4 óráról, amiért természetesen mi lettünk a stréberek. (Ők meg egy letolást se kaptak.) Aztán minden nap találtak valamit amiért rajtam lehetett élezni a nyelvüket, ha visszaszólok akkor meg még jobban nekem esnek. Lett egy hibátlan dolgozatom akkor is én lettem a stréber.
Aztán 9.-én (kedden) nagyon összejött minden. Aznap körülbelül 4 óra alvással mentem be suliba. 5-en voltunk bent az első négy órán. Családias volt.... de nagyon csak volt...
138046423Aztán volt egy óránk a suli épületében. Azon az órán valahogy szoba került a női egyenjogúság, hogy egy törvény se akadályozza semmiben a nőket. Nem igen szoktam szólni de hirtelen kiszakadt belőlem, hogy törvény írja elő hogy nő mozdonyvezető nem lehet. Erre elkezdi hogy ha szenet kellene lapátolni az nem tetszene biztosan. Megjegyeztem hogy gőzmozdonyok már nem közlekednek csak nosztalgia vonat ként. Erre Cs. hogy de lehetnek. Nem mert csak motorvonat vezető lehet, nem mozdony. Erre ott nekikezdett hogy a nő védelmében van, mert nem tudná elvégezni a legfontosabb feladatát a gyermeknevelést. Na ott kiakadtam magyarul nekem csak az a dolgom hogy gyereket szüljek, és neveljem. Gratulálok. Mert ott nem tudnám megtenni hogy beszólok, bocs nem megyek beteg a gyerek. Az már mellékes hogy máshol sem nagyon, mert búcsút intenek, van másik 100 a helyemre.
Had döntse el már mindenki hogy mit akar dolgozni, és ha megfelel a követelményeknek menjen. Meg aztán ki tudja és ha nő létére nem akar gyereket?  Na mindegy ez egy olyan dolog amivel nagyon nem értek egyet.
Aztán visszafelé menet a műhelyterembe belefutottunk a tesi terem takarítónőjébe. Elkezdet ott beszélni nekünk hogy sajnálja hogy az OKJ-s képzésen nem kötelező a testnevelés, mert nagyon ránk férne a karbantartás, és közben rám mutogatott. Olyan mérges lettem mint a fene, mi jogon szol be nekem? Nem is ismer, és nincs is több rajtam mint 10- 15 kg felesleg. De most ez Őt mi a francért zavarja? Engem nem zavar, akkor  mást miért? Mikor én cipelem nem Ő. Na ott már kerülgetett a sírás, mert hirtelen nagyon elkapott az ideg. Én nyitottam ajtót majd mikor megláttam hogy előre engedték be is vágtam. Nyissa ki magának. 
Aztán a következő órára már megjött az osztály másik része is. És R. szokásosan kinézett magának engem. Kártyáztunk páran és az ásványvizes üvegem ott volt mellettem de nem figyeltem rá. Mindenki elkezdett körülöttem nevetni, és nem értettem min. Kérdeztem őket, de nem válaszoltak.
Végignéztem magamon, a cipőmet megtöröltem már nem volt rajta a kutyusom nyoma. (Nagyon sokszor apu elkísér az állomásra a kutyusokkal együtt és általában Thor mindig hagy egy kis nyomot vagy a cipőmön vagy a nadrágomon.) A nadrágom tiszta, nem koszos, nem lyukas. A sálamon nincs morzsa, a pulcsimon se, a melleim a helyükön nem szabadultak ki, a pulcsim ujjai tiszták. A derékmelegítőm nem látszik ki. És akkor ránéztem az ásványvizemre, az üvegbe beletettek egy befőttes gumit amit a suli padlóján találtak. És akkor kiszakadt belőlem, ordítva elküldtem R.-t melegebb éghajlatra és megemlítettem az anyukája foglalkozását. Erre Ő csak a pofámba röhögött. És senki, de senki nem ált ki mellettem, hogy ezt nem kellett volna. Mindenki ott röhögött, kivéve Á-t. Még Cs. is velük együtt röhögött ami piszkosul rosszul esett, mert sokszor álltam már mellé mikor piszkálni kezdték.CZJjp1 Nehezen összeszedtem magam, aztán az osztály meglépett egy órával előbb, Á.-t és engem kivéve, mert volt annyi eszünk hogy a termet nem hagytuk ott felügyelet nélkül. Mi volt erre a reakció? Nyalizós stréber. Tanár úr meg sz*rt az egészre. Elmentnek elmentek kész. De ha én lépek meg az mindig bekerül a naplóba…
Aztán haza érve megszóltak, hogy meg se látszik hogy fodrásznál voltam. Aztán megjött anyum, akinek nem mondtam semmit, mert tuti azt mondta volna gúnyos hangon, hogy “ Óóó ez legyen a legnagyobb bajod”. Erre leszűrte hogy azért vagyok hülye mert nem aludtam eleget, és menjek időben aludni.
Aztán a fürdőben kiszakadt belőlem minden sírtam és magamban üvöltöttem.
Mi van rajtam vagy bennem ami ennyire irritálja Őket? Miért én vagyok a célkeresztben? Miért Én?
És ezek után boldogan sétáljak be a suliba… mert hát megint megfogja jegyezni valaki hogy miért vagyok ilyen Búval b*szott.
P.S. I love you

4 megjegyzés:

  1. Néha egy jó sírás nálam is előfordul, megkönnyebbül tőle az ember. Azért se legyél búval b.szott, majd jól meglepődnek :)) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól tud esni az embernek. Hát nem sikerült mosolyogva végigülni a tegnapi napot, de ma kikúrálom magam egy kis kertészkedéssel, és holnap menni fog:)

      Törlés
  2. Ja , nem semmi ez a kis méregzsák gyerkőc :) Eszter

    VálaszTörlés