2013. április 7., vasárnap

A tavaszi szünet és a húsvéti ajándék

Mondhatni az egész szünet egy ajándék volt számomra, hiszen Zsoltival tölthettem. Végre nem jött közbe semmi, s csütörtök reggel már a Keleti pályaudvar felé tartó vonaton ültem, vagyis inkább ülve aludtam. Még mindig bennem van az utazás, hiszen a megszokott állomásokon ébredtem fel. Egyszer Budatétény állomáson, az átszállás után pedig Nagyszentjánosnál. Nem tudom hogy hogyan “tanultam” ezt meg, de hihetetlen hogy annak ellenére hogy lassan egy éve nem járok Győrbe rendszeresen és mégsem felejtettem el. IMG_2771
Sőt még egy nagy meglepetés is ért. Régen a Széchenyi matricás Taurus szokta felhúzni legtöbbször a vonatom Győrbe. És kicsi reménykedtem hogy talán megint lesz ilyen szerencsém, de ahogy megláttam a mozdonyt picit elkeseredtem, egy sima Taurus volt. Aztán közelebb jött és megláttam hogy mögötte van még egy mozdony, és olyan jót nevettem, a Széchenyi matricás volt:)
Nagyon jó volt újra a városba lenni, rengeteg emlékem köt oda. Este elmentünk egy sörre Katával, és találtak valami új helyet. Nagyon kis otthonos volt, Kata és Zsolti természetesen sörözött. Én pedig valami újfajta italt próbáltam. Olyan volt az almás íze mint az almakompóté, szóval én azután beneveztem még egyre csak áfonyásba:) Az is nagyon finom volt^^
Péntek reggel pedig erre a látványra keltünk:2013-03-29 11.13.44Hát ezen a képen látni kellene a havat és az esőt. Cseppet megijedtem ugyanis sportcipőben vágtam neki az útnak:D De szerencsére nem lett gond, nem ázott be. Viszont a Győr – Veszprém útvonalat buszon saját akaratomból nem teszem meg többet soha. Fuu a végére már imádkoztam hogy érjünk oda mert a Zsolti által készített reggeli nagyon forgott a gyomromban.
Aztán egy napot töltöttünk Veszprémbe majd hazajöttünk. A nyuszika vasárnap reggel megtojta a Zsolti ajándékát.
Hétfőn meg jött a locsolás… Volt 2 kedves locsolóm, ők már évek óta járnak kitartóan:) És ennyi szokott lenni. Zsoltival közben összekészültünk, mert ment haza. Már kint az  előszobában öltöztünk, s ekkor csengettek. Az alsó szomszéd testvére jött fel. Mondott egy gusztustalan locsoló verset és annyi büdös kölni öntött a fejemre hogy még a szemembe is belefolyt… ezek után viszlátot intettem és bevágtam az ajtót. Az egy dolog hogy matt részeg volt, de hogy 5-6 év után mióta itt lakik a testvére miért pont most jött ide fel? Na meg ez milyen munka, már ne is haragudjon. Remélem többet nem jön ide. Zsolti szerint bunkó voltam, hát így járt, ha normális lett volna akkor adtam volna valamit, de így azon törtem inkább a fejem hogy mennyi időbe alatt tudom kimosni a szememből, és hogy fogom végigbűzölögni az egész utat Siófokig.
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése