2013. április 26., péntek

A visszatérő álomok eleme

Már december eleje óta eléggé egy vonalba terelődnek az álmaim, a gondolataim, és a saját kis történeteim. Egy kisebb csapat felé, akik karakterkidolgozás szempontjából eléggé jók lettek. *Sóhaj* Már csak írni kellene megtanulni. Na de nem is ez a lényeg. Hanem a vörös szövet kabát.
December közepe felé jelent meg az az ominózus kabát, és  az egyik szereplőn volt állandóan, mint ha hozzá nőt volna. Aztán egyik álmomban megkaptam, nekem adta és azóta nincs piros kabát az álmaimban.
Mivel nem hiszek abba hogy a jövőt meg lehetne álmodni vagy ilyesmi, így elkönyveltem az egészet a fantáziám színességének.
De tegnap nagyon ledöbbentem, ugyanis a ruha üzletbe lépve a vörös kabáttal találtam szemben magam.
Anyu nem akarta megvenni, nem igazán tetszett Neki, de nekem kellett, nem tudtam otthagyni ha jól áll ha nem nekem az a kabát kellett. Volt is a méretemben és még le is volt árazva (10 ezerről 2400-ra).
Szerintem mondanom se kell, hazajött velem.
Hogy lesz e ennek valami következménye? Nem tudom. Nem hittem abba se hogy az álmomon kívül máshol is meglátom vörös kabátot. S különleges kabát ez, mert lehajtott gallérral sima szövetkabát fekete gombokkal, de ha felhajtom megjelenik 2 gomb és a nyakánál is belehet gombolni:) Pont ugyanúgy mint az álmomban.
Már alig várom, hogy kicsit borúsabb idő legyen és felvehessem. Bár ha minden jól megy akkor elég sokáig várhatok még az enyhülésre, hiszen nyáron nem szokás kabátot viselni, sőt szövetkabátot se.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése