2013. április 9., kedd

And that’s who I am – Kilencedik rész

tumblr_m9tti2cz001rogngso1_500 Olyan személy vagyok, aki még SMS íráskor is helyes nyelvtani szerkezeteket használ – Nem szeretem a rövidítéseket, valahogy Tőlem idegenek.

tumblr_lzc6b2I1L41rogngso1_500Örült/ bolond/ lökött vagyok -  Hihetetlen bolondságokat tudok kitalálni, és sokszor mikor elpattan bennem valami akkor nincs meg állás. Valami vicces eszembe jut és kitör belőlem a röhögés az utca közepén, természetesen mindenki bolondnak néz:) Szeretek bolondozva ugrálni a kutyusokkal, és séta közben is gyakran közlekedek így velük.tumblr_lytigjwO4y1rogngso1_r1_500Álmodozó vagyok -  Mindig azt mondják, hogy az álom az élet megrontója. Ezzel nem értek egyet. Az álom az az egyetlen dolog, amit senki nem vehet el Tőlem. Tudom, hogy fele nem fog megtörténni soha, de szeretek álmodozni. Ezzel nem bántok senkit, akkor meg miért ne.tumblr_m0rnc6yNxH1rogngso1_500Bizonytalan vagyok -  Utálok dönteni, ha valamit mégis muszáj eldöntenem ahhoz nem elég 2 perc, jó sok rágódás után tudom csak eldönteni mit akarok, mert nem vagyok biztos magamban, hogy mit is akarok és hogy jó e lesz az amit választok. Bizonytalan vagyok abban is hogy jól e csinálom a dolgokat. Mikor húst sütök azt látni kellene, egyszerűen bizonytalan vagyok afelől hogy jó e már. Általában ennek apropóján általában túlsütöm a húst. (A hallal is így vagyok hiába tudom hogy 5 perc alatt szépen átsül, azért tovább bent hagyom mert nem bízok benne hogy átsült.)tumblr_m0rnx6BxdW1rogngso1_500Szerelmes vagyok -   A Zsoltiba, a zenébe, a könyvekbe, a vörös hajszínbe, a kék szemekbe, a piros virágos pólómba, a MÁV-os táskámba, a gigantokba, a szépen csendesen szakadó esőbe, a Leander névbe, a virágokba, a kutyákba. Sok mindenbe vagyok szerelmes, de csak egy emberre mondom azt hogy szerelmem.tumblr_m0uuedw4z51rogngso1_500Vörös fejű vagyok -  Mármint vörös hajszínű ember vagyok, de sajnos nem természetes vörös.tumblr_m1fcy3EwnN1rogngso1_500Ügyetlen vagyok – Anyu szerint mikor Murphy megfogalmazta híres törvényét, “ami elromolhat, az el is romlik” akkor engem még nem vett figyelembe. Mert nálam ez úgy módosul, hogy : “ami elromolhat az biztos elromlik, amire vigyázok az pedig nagyon hamar elfog romlani”. Hát van ez így. Általában a dolgok kicsúsznak a kezemből, vagy leugranak(kis segítséggel) a polcról vagy az asztal széléről. Szóval előlem jobb minden fontosat és törékenyet elrejteni:)tumblr_m1mtplIREF1rogngso1_500Könyvmoly vagyok – Imádom a könyveket. Ha olyan könyvet találok ami nagyon megtetszik akkor képes vagyok addig olvasni míg össze nem folynak a betűk. Kedvenc műfajom a fantasy, de szeretem az elborult és elgondolkodtató sci-fit, a romantikus regényeket melyek nem végződnek happy and-del, és a gyerektörténeteket.

A képek innen származnak: And that's who I am?
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése