2013. április 29., hétfő

And that’s who I am – Tízedik rész

tumblr_m2k6n0ZxBH1rogngso1_500Mindig  farmert viselek – Kényelmesnek tartom, és szeretem viselni. Mondjuk itthon azért nem mindig vagyok farmerben:) tumblr_m4q9gz01be1rogngso1_r1_500Kapcsolatban vagyok – Lassan már 3 éve:) Nagyon gyorsan repül az idő.
tumblr_m8c39eQcNe1rogngso1_500Nagyon bután nevetek – Nem is tudom hogy írjam le. Mindenesetre nagyon viccesen, és képes vagyok azon is nevetni hogy milyen bután nevetek, így kifulladásig csak nevetek, sokszor már a könnyem is folyik.tumblr_ma94s5OlG91rogngso1_500Szeretem a Disney gonoszait -  Mindig is vonzódtam valamiért a gonoszokhoz. Filmekben, sorozatokban, animékben és mesékben is sokszor arra figyelek fel, hogy már megint a gonosznak szurkolok. Kedvenc Disney gonoszom pedig Demona a Csipkerózsikából.tumblr_mag7rmfG391rogngso1_500Szeretem a jelmez jellegű arcfestést/ sminkelést – Hihetetlennek találom, hogy miket ki nem tudnak hozni az emberek az arcukból. Szeretném majd egyszer megpróbálni, de egyenlőre a sminkelés se nagyon megy, szóval lehet majd a következő életemben:) tumblr_mahju3lDNx1rogngso1_500Kitömött játékokkal alszom – Mindig van helye mellettem pár aranyos kis plüssnek. Most jelenleg Jorge( a Gruból a kis minion), és Mici a micimaci osztozik velem az ágyon. Bár ha este sokat forgolódok akkor néha leesnek, de helyük töretlen mindig visszakerülnek. tumblr_mdzfcsmc711rogngso1_500Szeretek fürdeni -  Jó forró víz, egy jó könyv és ha békén hagynak 3-4 óra hosszát képes vagyok elpancsolni. Imádom a vizet.tumblr_mfankopZf71rogngso1_500Éjjeli bagoly vagyok – Szeretek sokáig fennmaradni esténként. Általában gépezni szoktam ilyenkor(játékok, beszélgetés a barátokkal, blogolás) vagy filmezni. Bár az is elő szokott fordulni hogy a másnapra beadandó házi dolgozatokat ilyenkor dobom össze, nem mint ha máskor nem lenne rá idő, csak ilyenkor jut eszembe. Viszont ilyenkor olvasni utálok, nagyon hamar elfárad a szemem, és hiába fekszem le olyankor, elaludni nem tudok, mert amint sötét lesz egyszerűen kipattannak:)
A képek innen származnak: And that's who I am?
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése