2013. április 20., szombat

Egyperces, és egy pici a suliról

Régen jártam már erre. Pedig rengeteg minden történt Velem, csak mindig volt valami ami miatt elmaradt az írás.
Bátor voltam, és az egyik újévi fogadalmat megtettem, vagyis hát nem rajtam múlott már a teljesítése:) Volt egy szuper hétvégém, napsütéssel és minden jóval. Végre visszavittem a cipőmet a boltba, az is egy aranyos történet. És a szövetkabátom is már az akasztón pihen egy hete, remélem most már csak a tisztítóba jön majd velem. De ezeket majd egy másik bejegyzésbe elmesélem.
Na de akkor térjünk a bejegyzés irányvonalára, az iskolára, mert hát kész vicc még mindig.
Csütörtök délután 15:30-kor kezdünk. Nekem sajnos csak úgy van vonatom, hogy 13:40-re bent vagyok. Mondjuk most Gabi barátnőmmel elbeszélgettük az időt, szóval nem volt gond a várakozás. De mire beérkeztem az fogadott, hogy a Tanár Úr gondterhelt arccal áll a 2 rendszergazda mellett. Az a 2 rendszergazda szintén nagy vicc, 1-2 évvel idősebbek nálam, de köszönni nem tudnak, és nem sokkal többet tudnak mint mi. Mondjuk nekem az is zavaró volt, hogy letegezték a Tanár Urat, jó munkatársak meg minden, de Ő tanította őket, és hát azért van különbség a munkásságukban. Nem tudom nekem ez piszkosul zavaró, de mondjuk ez saját beidegződés, mert másokat nem zavar.
Na szóval gondterhelt arccal a gép elé görnyedtek, az osztály pedig az egyik sarokban ült. Mint kiderült, nem működött a hálózat, nem lehetett bejelentkezni egy csomó gépre. Én a gépemen betudtam, de miután valamit ügyeskedtek már engem se engedett be. Aztán elkéretőztünk. Feles lett volna ott ülni.dea094e00f4d97bc172919e4ba823056
Péntek reggel meg bombariadó volt. Szépen gondolataimba a merülve sétáltam a suli felé, ilyenkor aztán jöhet akárki csak a testem van jelen és sétál a cél felé. Szóval arra figyeltem fel egyedül, hogy megfogják a karom. Megfordulva egy cuki rendőr fiúcska közölte velem, hogy bombariadó van, nem mehetek be. Én meg holt nyugodtan megkérdeztem, hogy most ez komoly? Ő meg komolyan bólogatott:) És természetesen egy jó 40-45 percet ücsörögtem az állomáson mert vonat előbb nem volt.
Kicsit olyan ez már vicc kategória érzésem volt. 2 nap is bementem azért hogy órákat csücsüljek felesbe Fehérváron.
Na mindegy, gondolom valaki viccesnek érezte magát, és nem találnak semmit.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése