2013. május 23., csütörtök

And that's who I am – Tizenegyedik rész

tumblr_m9tvhv9XWQ1rogngso1_500 Soha nem növök fel – Anyu mindig ezt mondja, mert hogy szeretem a meséket még ennyi idős fejjel is. A járdaszegély szélén sétálást se tudom felhagyni. És van még egy két kis gyerekes dolgom.tumblr_ma0w8arY0o1rogngso1_500Soha nem lennék képes vegetáriánus lenni – Bele is halnék ha többet nem ehetnék anya csülkös bableveséből, vagy Ildi néni szőlős húsijából.
tumblr_mbpuh7lbSs1rogngso1_500 Mindig bocsánatot kérek – Többeket zavar, de valahogy állandóan kicsúszik egy egy bocsánat. Rosszul érzem magam ha nem mondhatom ki, ezért mindig csendben elmotyogom^^tumblr_mc68tc4TmZ1rogngso1_500Túlságosan átérzem a történetek szereplőinek helyzetét -  Általában azon kapom magamat olvasás közben hogy a főszereplőkkel együtt sírok, szenvedek, harcolok. Sőt ha meg kell szakítanom az olvasást, akkor általában tovább gondolom a történetet az egyik szereplő bőrébe bújva:) Nagyon jó kis szórakozásom ez egy magányos séta közben.tumblr_md1dreXvrw1rogngso1_500Mindig azt mondom hogy jól vagyok miközben nem is -  Könnyebb mint megmagyarázni mi is a baj. És sokakkal nem is szeretnék ilyenekről beszélgetni. De a közeli barátaim előtt soha nem titkolózom. tumblr_mdbokv3pBS1rogngso1_500Nyitott könyv vagyok -  Zsoltinak az vagyok. Sokszor tudja mire gondolok, hogy mit fogok válaszolni, mi lesz a reakcióm. Anyunak is nyitott könyv vagyok. Amint meglátja az öltözékem már tudja milyen kedvem van. Sokszor nem is kérdezi milyen napom volt, egyszerűen rájön abból hogy milyen szögben milyen sebességgel dobom le a táskám.tumblr_mg7jwq3sP41rogngso1_500 Élvezem a kis dolgokat -  Minden apróságnak örülni kell a mai világban, hiszen senki nem tudja mit hoz a holnap. Lehet az egy kis hópehely, egy mosoly, egy kedves szó, vagy csak annak elismerése hogy jót csináltál, mindegyiktől szállni tudnék:)tumblr_mg7jwtVJp61rogngso1_500 Megnyugvást/ vigaszt keresek a zenében – Két dologból lehet a legjobban megállapítani a hangulatom. Ez egyik az öltözékem, a másik az éppen hallgatott zenék. A mérges és dühös vagyok, akkor biztosan valami durvább rock/metál vagy nem is tudom milyen üvöltős zenéhez nyúlok, például: Children of Bodom - Rebel Yell vagy Sonic Syndicate – Denied vagy Leander Rising – Diamond and Coal vagy Leander Rising - Némán állni. Valahogy olyan megnyugtató hogy kiabálnak helyettem is.
Ha jó kedvem van akkor nyálas zenétől, a disney slágerekig minden jöhet.

A képek innen származnak: And that's who I am?
P.S. I love you

4 megjegyzés:

  1. A 20 éves 186 centis gyerekem is számtalanszor mesét néz! És???

    Veled vagyok! Soha nem tudnék vegetáriánus lenni! :)))

    VálaszTörlés
  2. Az én 25 éves fiam is még mindig boldog gyermekkorát éli:) Nekem volt három különleges év az életemben, vegetáriánusként,
    ( miközben a családomnak simán megfőztem a húsos ételeket.) Akkor olyan dolgokkal foglalkoztam, hogy ez vele jött. Aztán rá kellett jönnöm, még nagyon nem tartok azon a szinten.
    A zene, na az nálam is árulkodik a szélsőséges hangulatomról: ha zűr van bennem csakis Doors, jó hangosan, ha elvarázsolt állapot, akkor Enya:) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint sokan vagyunk akik mesét néznek felnőtt koruk ellenére:)
      Enya hangja gyönyörű olyan megnyugtató, szeretem pihenés közben hallgatni.

      Törlés