2013. május 19., vasárnap

Egyperces

Több bejegyzés le van már írva a mindenes füzetembe, de egyszerűen a legépeléséig nem jutok el sokszor. De most jöjjön egy pár egyperces dolog:)
- Belekezdtem egy számomra nagyon fontos dologba. Anya azt mondja, hogy butaságot csinálok és hogy úgyse fog sikerülni. Nagyon rosszul esik Tőle ezt hallani. Zsoltinak nem árulok el róla sokat, amíg lehet. Kíváncsi vagyok észreveszi e a változásokat.
piros_muskatli_232697_44926_n
- Új virágok “születtek” a szobámba. Már az egész íróasztal az Ő birodalmuk. Amint lesz gépem a képek készítésére már mutatom is Őket.
-Lassan itt az év vége, de hogy mire kapunk jegyeket, azt nem tudom. Mert vannak olyan tantárgyak amikből még nem is írtunk dolgozatot.
-Sajnálatos módon a suliba töltöm a nyári gyakorlatom. Felmerült pár név, hogy kik lesznek velünk,és hát úgy tűnik, hogy hiába mondta a tavalyi osztály hogy végig játszották, miránk nem ez vár.
- A Saw ügynek nem lett további fogytatása, de legalább elmegy nyugdíjba.
- 3 gyorsvonati pótjegyemből eddig 0 jegyet kezeltek le. Mostantól úgy döntöttem jövő hónap végéig, míg büntetés nélkül lehet pótjegyet váltani addig a vonaton fogok. Legalább addig is spórolok.
-Elkezdtem kávézni. Nem vagyok oda érte, csak ha felöntöm jó sok tejjel. De akkor már kávés tej az én szememben. Így hát kis édesítőszerrel egyszerre fenékig. Jó nap  kezdés, és mire megszeretem lehet már tehetem is le.
2005-6_kave
P.S. I love you

4 megjegyzés:

  1. ez az arc a kávéba..:))) Amúgy én is úgy iszom a kávét, sok tejjel...:) manapság az is kiderűlt hogy egészséges inni egy egy kávét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik a kis arc, az enyém valamiért soha nem mosolyog így rám:)
      Most egy darabig tejtelen étkezést folytatok, de utána én is visszatérek a jós sok tejes változatra, valamiért úgy annyira szeretem, jó kis pirítóssal.

      Törlés
  2. A virágokkal mi is így vagyunk, nekem a két fokföldi ibolyám próbál világuralomra törni :) De olyan jó rájuk nézni. A kávét meg alapból én sem szeretem, csak sok tejjel és cukorral, de úgy látszik ezzel sok ember van így. A frissen lefőzött kávé illatától például egyenesen rosszul vagyok, nekem nagyon erős. Egyébként én laktózmentes tejjel iszom, úgy nem bántja annyira a gyomromat, talán te is kipróbálhatnád, ha nem szeretnél róla lemondani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ötlet a laktóz mentes tej! Ki is próbálom amint tudom.

      Törlés