2013. június 16., vasárnap

And that’s who I am – Tizenkettedik rész

tumblr_m9n0c2kTbW1rogngso1_500Szeretem a forró csokit – Télen, nyáron, este, reggel, bármikor:) Imádom. A legjobbat eddig Veszprémben ittam az Inkognitóban. Ha valaki arra jár az After Eight-et ajánlom^^tumblr_m9nt36q7Tq1rogngso1_500Szeretem a kisgyerekeket – Olyan aranyosak:) És mikor kezdik bontogatni a szárnyikat olyan beszólásaik vannak hogy hihetetlen. Gyengéim a kis pufók arcú kislányok, annyira aranyosak, legszívesebben megölelgetném mindent:) Remélem egyszer majd nekem is lesz egy kis pufók arcú kis lánykám.
tumblr_m9quky9cZB1rogngso1_500Szeretem a leveleket – Sajnos már egyre kevésbé írunk leveleket, átvette a helyét az e-mail és az SMS. Még mindig őrzöm a régi leveleimet, sőt az első szerelmes levél amit kaptam az is megvan. Huu ha majd egyszer pakolunk össze a padláson szerintem szét fogom sírni a fejem, mert minden levél amit eddig kaptam ott van fent.tumblr_m9ttr4gJ7Q1rogngso1_500Szeretnem a Vintage dolgokat – Imádom az 1920-as 1960-as évek öltözékeit, bútorait, tárgyait. Olyan jó lenne ha olyan ruhákat hordhatnék.  Olyan gyönyörűek voltak akkor a nők.  tumblr_m9vze0Etm21rogngso1_500Szeretem a 101 kiskutyát – Olyan aranyos, gyönyörűen megrajzolt történet. És a legfontosabb rengeteg kiskutyus. Kell ennél több? :)tumblr_m21q8mjtRa1rogngso1_500Imádom az anyukámat – Hiába veszünk sokszor össze, hiába nem értünk egyet, és eléggé más a gondolkodás módunk, de mindig imádni fogom.  Rengeteg dolgot köszönhetek Neki, s tudom hogy soha nem hagyna cserben. Eddig akármilyen kínos/súlyos gondom volt, mindig segített megoldani. Sok velem egykorútól hallom, hogy Ők a szüleikkel nincsenek jóban sőt nem is segítenek nekik semmiben. Hálát adok az égnek hogy az enyémek nem ilyenek.tumblr_m9xy9079AB1rogngso1_500Szeretem a palacsintát – Imádom sütni, tölteni és enni is:) Kedvenc palacsintám az, amit színezhetek kedvemre. Olcsó játék az ételfesték, de nagyon imádom:) Kedvencem a pudingos, a tiramisú krémes és az örök kedvenc a kakaós.tumblr_m11a3aQWyz1rogngso1_500 Szeretem a Grace klinikát – Bár nem néztem végig, és nem is tudom nagyon ki kicsoda, de azt a pár részt amit láttam, szerettem. Imádtam az okos dolgokat és a rengeteg szép idézetnek való szöveg volt benne.

A képek innen származnak: And that's who I am?
P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. A minap rámoltam, no nem a padláson csak egy szekrény mélyén. Hm...hét-nyolc évvel ezelőtt kézzel írt közel negyven levél kerűlt elő jónéhány ajándék társasdágában. :) hm...Nem mertem bele olvasni! :) A hatvanas éveket magam is kedvelem....hiszen akkor voltam fiatal. A mai napig megvannak a hatvanas hetvenes évek lemezei.
    (Qween, Deep purple, Status quo) hogy csak párat említsek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Huu hát én nem bírtam volna ki, hogy ne olvassam át őket.
      Anyunak is van rengeteg lemeze, olyan jó dolgok voltak meg neki bakeliten, csak már a lejátszó nincs meg hozzá:(

      Törlés