2013. június 14., péntek

Díjat kaptam:) és az 500. bejegyzés is:)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lyra Wyrmfire-nek (a blogja amin kaptam). Nagyon szépen köszönöm még egyszer!
Díj 2
Szabályok/Válaszok:
1,Tedd ki a képet! – Kész:)

2, Írj 11 dolgot magadról:
- Sokszor megbánom, hogy nem cukrásznak mentem el tanulni annak idején.
- Szeretnék egy industrial piercinget vagy egy tetoválást készíttetni az idén.
- Imádom a selypítő embereket. 
- Az olvasás olyan számomra mint egy jó hideg sör másnak. Mindig jól esik:)                                 
- Érzelmes ember vagyok, gyakran mozgok a két véglet közt, de kifejezni nagyon nehezen tudom.
- Szeretek “énekelni” és “táncolni” bár egyiket se tudok. De anyuék bánatára szorgosan gyakorlom főzés sütés közben:)
- Mindig megfogadom, hogy írni fogok azokhoz a postokhoz amik tetszenek, de soha nincs bátorságom, vagy pedig úgy érzem, feles leírnom amit már leírtak előttem.
- Imádok beszélni, ha egy társaságban már feloldódtam le se lehet lőni, még a semmiről is képes vagyok órákat beszélni.
- Ha saját házam/lakásom lesz szeretnék egy cicát. Ha a kertes ház sikerül, akkor kutyust is:)
- Imádom a szép verseket és idézeteket.
- Szerettem volna írással foglalkozni. Korán rá kellett jönnöm, hogy nincs hozzá tehetségem. Így csak magam szórakoztatom:) Meg az idetévedőket:)
- Legnagyobb titkaim a BJD-k (Ball Jointed Doll – Gömbízületes Baba). Eddig akiknek elárultam ezen érdeklődésem, azok nem értették meg vagy csak szimplán kiröhögtek.

3, 11 kérdés megválaszolása:
- Mi a kedvenc évszakod?  Az ősz. Imádom a színes leveleket, és a pihenésre induló természetet.
- Film vagy könyv? Mind a kettő, de a könyveket jobban preferálom.
- Mi a legnagyobb álmod?
Egy hatalmas kerttel rendelkező nagyobbacska ház, sok gyerekkel és sok állattal:) Meg egy férfi se ártana:)
- Költők vagy írók?
Írók.
- Szeretsz a szabadban lenni? Igen.
- Hogy állsz a rajzolással? Nem tudok, de szeretek firkálgatni.
- A hosszabb vagy rövidebb írásokat részesíted előnyben? A hosszabbakat, szeretem ha egy történetben szépen felépít mindent az író, de erre a rövid irományoknál nincs lehetőség:(
- A saját szavaiddal megfogalmazva milyen egy igaz barát?
Minden esetben számíthat rá az ember, és nem hazudik megmondja a másiknak az igazat.
- Ki szoktad mutatni az érzéseidet?
Nem mindig tudom kifejezni, általában mikor sok minden összegyűlik egybe akkor egyszer csak kifakad és arra zúdítom akinél éppen elszakadt.
- Milyen egy igazán jó könyv szerinted?
Vér, akció, szerelem és jól kidolgozott karakterek:) Ha még fantasy is van benne akkor meg már teljesen tökéletes:)
- Milyen blogokat szeretsz?
Fuuu nagyon sok félét. Szeretem a személyes blogokat, a verses blogokat, a sminkeseket, a lelkeseket:) Igazándiból sok féle blogot olvasok, mindegyiket másért.

4, Tegyél fel 11 kérdést:
- Van valami fóbiád?
- Ha bárhova elutazhatnál, hova mennél?
- Könyvet vagy a filmet részesíted előnyben?
- Milyen egy jó könyv, és melyik a kedvenced?
- Milyen csoportosítás szerint rendezed a könyveid?
- Mit teszel ha elfogy az ihlet?
- Mi az ami akármikor jókedvre tud deríteni?
- Mi a kedvenc süteményed?
- Csak fogyasztani szereted, vagy elkészíteni is eltudod?
- Milyen stílusú zenét szeretsz?
- Van olyan zene/ hang amire könnyen eltudsz aludni?

5, Add tovább 11 embernek:Természetesen ha valaki nem akarja kitenni a blogjára nem muszáj. Én is sokat vacilláltam, hogy kitegyem egyáltalán, de hát miért ne aranyos kis móka:)

- Nem tudom, lehet e visszafelé adni, de ha igen akkor Csipketollak blog:) Nagyon aranyos lány írja, és az ő aranyos Ninájáról szól.
- Varázshegy : Gyönyörű verseket és hozzájuk illő képeket válogat össze Ozser a blog írója.
- DjKaty Beauty : Nagyon tehetséges lány aki sminkeket mutat be, termékeket tesztel, és nagyon kellemes videókat készít. És van egy Schrödinger nevű cicusa:D
- Les petits princes : Handy kellemes blogja ahol Dorien, Mayu és Mimi a sztár, vagy inkább  az úr? :)
- Fiatalos blog : 2 kedves lány Iluss és Dóra által vezetett blog sminkekről, körmökről, és minden egyébről.
- Smiley's :Egy nagyon tehetséges lány rajzai és BJDi.
- Egy perc : Judit blogja melyben animékről és a BJDiről ír. Hikari annyira aranyos:)
- Little Shoes : Shinku BJDiről szóló blogja. Nagyon aranyos baba családja van:)
- En-xclusive : Egy tehetséges lány aki köt. De még milyen szép dolgokat.
- Mesevilágom : Meagera személyes blogja.
P.S. I love you

12 megjegyzés:

  1. Hű, hát nagyon köszönöm!!! Azt hiszem, megvan a következő videótémám ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, várom a videót! :)

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm neked! :) Ez igazán meglepett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! A meglepetés mindig jó dolog:)

      Törlés
  3. Én is nagyon szépen köszönöm, még soha nem kaptam díjat, így most nagyon meghatódtam. Tényleg köszönöm Hikari - chan nevében is! ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Egyszer el kell kezdeni a díjak bezsebelését:)

      Törlés
  4. Én is köszönöm neked a gondolást! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! *///*

    VálaszTörlés