2013. június 12., szerda

Egyperces

- Szombattól hétfőig nagyon erős fejfájással szenvedtem. Szerencsére hétfőn a vihar a vonaton kapott el, és aznap estére a fejfájás szépen lassan elmúlt.
- Kedden  a fogorvos kínzott meg, és bár ő reménykedik a viszont látásban én tudom, hogy nem mostanában fog újra látni.
- Ez az idő nagyon betett a hangulatomnak is, eléggé hisztis voltam. Na meg minden sírtam, de hogy miért, arra nincs válasz.
- Hatalmas harcot vívok a PhotoShop CS6-tal. Ugyanis gondoltam újítok egy nagyot, ha már új gép van. Kár volt, de nem adom fel.
- Újra lehetőségem nyílt olvasni^^ Nagyon örülök neki, mert rengeteg könyvvel le vagyok maradva:)
- Lecseréltem a 8 éves telefonomat, egy Sony Xperia Solára.
- Jövő héten megkezdődik a 4 hetes nyári gyakorlat. Reggel 7:30-tól 14:30-ig.
Hát ennyi történt volna mostanában:)

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése