2013. június 19., szerda

Test módosítás

Már egy ideje eldöntöttem hogy az év végére szeretnék egy industrial piercinget vagy egy szép aprócska tetoválást.
Mondjuk nagyon tetszik még a scarification (hegelés),  az ink rubbing scarification(a friss vágásba piros tetováló festéket dörzsölnek), az implantátumok (na jó ezek közül csak az tetszik mikor mágnest ültetnek a bőr alá, szerintem nagyon vicces). Jó ezek most egy jó időre kiestek, mert hát a fajdalommal nem vagyok valami jó viszonyban. Aztán szerintem anyuék se nagyon örülnének ha egy ilyet meglátnának rajtam. Mondjuk a mágnes implantátumot nem igen venné észre senki, de nem lenne gond, hogy hova teszem a tollat, ha nincs zsebem :D . Nagyon tetszik a gondolata.
Viszont a  tetoválásról beszélgettünk már. Anyut nem érdekli, apu hát tőle majd hallgatom egy ideig, de majd megunja.
Az industrial piercinget meg mint egy fülbevalót mutattam be, végül is az (fülbe van, csak a porcot szúrják át 2 helyen hozzá), és így könnyebben megértették. Apa csak legyintett, megint egy baromság :D Viszont többen leakarnak róla beszélni, és nem értem miért. Pedig ez sokkal könnyebben eltávolítható, és a hosszú hajamnak köszönhetően még kevésbé vehető észre mint ha a karomra tetováltatok. Mindenki a tetkó pártján áll.
Az az igazság hogy nagyon sok piercinget egyszerűen undoritoknak találok. Ide tartoznak a fültágítók, az intim piercingek, az ínyfék, a nyelvfék, a nyelv piercingek, Septum piercing (orr középső porcán átszúrt). De mindenki a saját testével azt tesz amit akar.
Szóval az industrial pierchig mellett végül is azért döntöttem mert nem túl fájdalmas, könnyen elrejthető, és ha esetlegesen megunom akkor könnyen eltávolítható. És nekem nagyon tetszik.phpThumb_generated_thumbnailjpg Mondjuk én inkább tüskés véggel szeretném. Igen még mindig nem nőttem fel:) A lényeg viszont az hogy csak orvosi fémből készült lehet.
És akkor jöjjön a keményebb téma, a tetoválás.
napocskaMindig is szerettem a tetoválásokat. Szerintem nagyon szépen tud mutatni, ha az ember magához illőeket választ. De sokáig nem akartam magamra, mert hát máson szép meg minden, de kitudja milyen lenne magamon. Meg mégis mit? Szóval sokáig csak nézegettem mások tetkóit. Aztán 2004 –2005 körül láttam meg azt a mintát, amit magamon szerettem volna tudni.
Kimi Räikkönen kezén láttam meg ezt a napocskát, és egyszerűen beleszerettem.  Olyan mint én, egyszerű, mosolygós, gyerekes. Sőt képes változásra. Ha esetleg valamikor még meg is komolyodnék, akkor a tetkót is lehet komolyabbá varázsolni, hiszen csak egy kis alap gyerekrajznak mondható ha komolyabban megnézzük:)  Mondjuk én magam felé tetováltatnám, hogy rám mosolyogjon, hogy emlékeztessen arra hogy soha ne felejtsek el mosolyogni.
De Zsoltinak nagyon nem tetszik. Szóval valami olyanon kezdtem törni a fejem, amit ő se undorral nézne rajtam.
Nagyon sokat gondolkodtam, mert végül is az én testem, de esetleg talán igaza van. Aztán a napokban eszembe jutott a kedvenc karkötőm. Imádtam, aranyos volt, de mégsem gyerekes.  Tőle kaptam, de ha szakítanánk, akkor is ugyan úgy hordanám tovább. Nagyon szerettem. Még mindig megvan,de elszakadt, meg lett javíttatva, de újra elszakadt a javítás mellett.2013-06-18 21.52.59 Szóval mostanában azon jár a fejem, hogy ehhez hasonló karláncot tetováltatok a csuklómra. Bár nem csörögne, mint az eredeti, de szép lenne, és nem is feltűnő.
A döntésig még sok idő van, talán nem is lesz. Túl bizonytalannak érzem magam.
De ezért mutatok pár szépet, amit szívesen viselnék magamon, bár nagy eséllyel soha nem fogom:D Rengeteg kép következik!
Sajnos erről már nem tudom hol találtam:( Csak a kép volt lementve, pedig gyönyörű farkasok.
lhttp://theultimateangel.deviantart.com/art/Lotus-tatoo-302900729Sajnos nem tudnám elrejteni, és azért még nem igen elfogadottak a tetoválások. Pedig nagyon szép.Tatoo_by_MiharuMatsuotatoo_by_shoetrek-d2xyj13Imádom az idézetes tetoválásokat: “A nap mindig süt az égen valahol.”1st_tattoo_by_ahopefulregret bow_by_slawekmyskow cherry_blossom_by_bkm0518 Life_and_Death_Swallows_by_aprenti My_Tattoo_by_xiaomeiBár én inkább alkarra tetováltattam volna szépen egymás alá a sorokat.969976_535530289822500_1681188057_n New_tattoo_by_xoSamIamox tatoo_by_ZeSamouraiGurl A következő képek a Westend Tattoo and Piercing oldaláról vannak.298846_255720537802836_34972676_n 391139_300585493316340_831385875_n 393255_269876219720601_1375774044_n 394104_329747097066846_1254258599_nEzen a feliraton sokat gondolkodtam:) Soha nem mondd hogy soha. 402072_318580894850133_928773344_n 479942_347277471980475_798766606_n 528493_522627407778813_2133347359_n Sri tetoválása, amit nagyon tetszik, irigy is vagyok érte. Mindig lopva lesem, mert hihetetlenül jól néz ki élőben.318083_4505604875321_1855221114_n
P.S. I love you

8 megjegyzés:

  1. Na tess...mintha a gyerekeimet olvasnám:) A Gerinek volt már piercing a fülébe sőt a nyelvén is de szerencsére magától rá jött hogy ez mekkora marhaság!. A tetoválással magam is és ők is úgy vannak hogy nagyon tetszik, de nem hiszem hogy valaha is lesz nekik. Én magam is kedvelem de csak annyira ahogy te is említed, csak egy egy kis apró kedves egy bizonyos testrészen. Legyen az egy kéz, láb vagy csípő vagy egyébb intimebb hely. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Olyan jó olvasni a soraidat:) Mindig megnyugtatsz, hogy nem csak nekem járnak ilyenek a fejembe:)
      Végül is a piercing ezért jó, ha megunja/kinövi az ember kiveszi:)
      Nekem az alkarom és a kezem a kedvenc testrészem a szemem után, így ezért én erre a területre szeretnék nagyon:$ És nagyon nem szeretnék túlzásokba esni:)

      Törlés
  2. A határokat mindig magad szabod. Ha arra tudsz ügyelni, semmi baj. :) én például soha nem veszekszem a gyerekeimmel ha tapasztalok náluk valami olyat ami nekem nem igazán tetszik. De ami olyan arra rászoktam kérdezni hogy "ez vagy az" most miért! :) És beszélgetünk róla.
    szerencsére soha nem esnek túlzásokba.:) Azt látom ahogy "korosodnak" :) úgy csendesednek, és mások a célok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ahogy felnövünk rájövünk mennyi butaságot szerettünk volna, és hogy mennyi minden fontos van:)

      Törlés
  3. szia:) nagyon tetszik a blogod:) fel is iratkoztam
    ha nem nagy kérés megkérhetlek, hogy kövess vissza?:)
    A blogunk: zsanibia.blogspot.com
    Köszönöm előre is :))
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Aranyos vagy, de csak akkor iratkozz fel, ha tényleg érdekel.
      Megnéztem a blogodat, de még kevés ahhoz a bejegyzés hogy azt tudjam mondani hogy érdekes, egyedi. Annak pedig nem látom értelmét, hogy kövesselek, közben meg nem olvasom el a bejegyzéseket.
      Remélem nem bántottalak meg.
      Sok sikert a blogodhoz!

      Törlés
  4. Nekem is nagy vágyam egy industrial piercing :) nem értem, mi vele a probléma, oké, hogy porc és azért az is fáj kicsit, meg begyulladhat, na de mégsem olyan érzékeny területről van szó, mint mondjuk az ajkak vagy a nyelv. Én amúgy is nagyon szeretném tovább lövetni a füleimet. Te is fémallergiás vagy? :)

    A tetkóval szintén így vagyok, mint Te. Tetszik, nagyon szeretnék egyet, de csak kotlok rajta, hogy biztosan jól átgondolt legyen. A karkötő feltetoválása szerintem nagyon jó ötlet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem tervezem a füleimet tovább lövetni, ha az az egy industrial megmarad benne én boldog leszek:)
      Hát nem tudom rá az egyértelmű választ rá, hogy fémallergiás vagyok e. A füleim nagyon érzékenyek rá, de csak azóta mióta kiszakadt belőle egyszer az egyik. Azóta nem bírok hordani mert 1 óra múlva bedagad ég és fáj. Viszont orvosi fémmel nem próbáltam még. De a karkötők és gyűrűk viszont nem okoznak semmit.
      Én se akarom elsietni. Viszont már kifaggattam egy tetoválót a karkötőről, már csak a végső elhatározás és az időpont kell:)

      Törlés