2013. július 15., hétfő

Acélember, azaz az új Superman

Nem vagyok nagy rajongója Superman történetének, de Zsolti él s hal érte, így nem volt kétséges, hogy el e megyünk megnézni legújabb történetét.
Előre elmondom, hogy nem láttam a legtöbb filmet, se feldolgozást, a Smallville-en kívül szerintem nem is nagyon volt kapcsolatom vele.man_of_steel_poster_by_skinnyglasses-d5owf6l
Hát a film ott kezdődik hogy egy szép nő éppen világra hozza egyetlen fiát a pusztuló Kryptonon. Jor-El a bolygó tanácsa elé megy, hogy beszéljen velük, próbálja véleményüket megváltoztatni. Ekkor jelenik meg a „gonosz” Zod. De mivel nem szeretném lelőni a poént (jobban mondva megpróbálom, bár nem igen szokott sikerülni) így kicsit ugranék a történetben. Michael-Shannon-as-Genera-008Szóval szegény kis Klark a földre kerül, ahol egy kedves család veszi gondozásba. Az apuka Kevin Costner. (Nagyon megöregedett szegény). Szóval látunk villanásokat az életéből, hogy milyen volt gyereknek, hogy soha nem védhette meg magát.
Aztán jött Lane kisasszony és bumm a történet beindul. Mire észbe kapunk már van egy Kryptoni hajónk, szép Superman ruhánk, és egy elég lapos románc. Szerintem senki előtt nem fedek fel nagy titkot ha ezt leírom. Aztán jönnek a jó verekedős részek, és a csattanó a végén ami nekem nem tetszett. Nagyon nem. Jó természetesen azért mert már megint a gonosznak szurkoltam. Mily meglepő ugye?:)
A film nagyon jó, kellemes. Tetszettek a visszatekintők, így valahogy könnyebb volt átérezni a fájdalmát, és megérteni a gondolkodását. Még pár könnycseppet is sikerült kicsalnia belőlem a filmnek. Mikor Klark apja meghal (mondjuk nekem maga a jelenet nem tetszett, csak Costner miatt pityeredtem el) a másik pedig mikor Zod távozik az élők közül. (Ideje, hogy azokat a karaktereket szeressem meg akik életben is maradnak. Vajon van olyan film ahol a jó veszít?)
A színészek jók voltak. Kent szerepét betöltő színész piszkosul helyes. Lane kisasszonyt megformálóról pedig mindig Nicole Kidman jutott eszembe(nem tudom miért).
Nagyon jó film volt, nem bántam meg hogy megnéztük, szívesen elmennék megnézni újra.  Nálam 10-ből 10 pontot kapna.

Egy pillanatkép:
AcélemberHát nem éppen a legjobb. Besütött a nap, meg minden, de ilyen is kell nem lehet csak jókat készíteni:) Szóval ez egy vicces dolog volt, mert hát ugye a gyerekeknek készítik az ilyen poharakat, meg figurákat hogy a kedves szülő fizethessen. Hát én nem tudtam neki ellenállni.

És egy utolsó kép Zod tábornokról:michael-shannon-general-zodA legtöbb gonosz olyan gonoszul helyes :)

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése