2013. július 30., kedd

Egy kis zene

Hát megint sikerült belefutnom egy japán együttesbe, név szerint a Coldrain-be. Igazából ha nem olvasok utána a bandának, soha rá nem jövök hogy japán. Sokkal inkább hasonlít a nyugati stílusra a zenéjük. Az énekes hangja nagyon jó. A durvább, agresszívebb számok mellett vannak lágyabb, kellemesebb számaik is. Bár nekem a durvább számaik jobban tetszenek. Két nagy kedvencem van tőlük.
A We’re Not Alone elején kicsit durvának tűnhet az ordítás, de utána egy teljesen jó pörgős szám jön. Mondjuk nekem így egybe tetszik az egész.

A No ecape-ben a screamelés fogott meg nagyon. Mert ennek ellenére is érteni a szöveget, és olyan  olyan sláger zene:)
P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó zene! Én se gondoltam volna, hogy japánok, simán amcsi zenekarnak néztem volna őket hangzás alapján. A japán zenének és éneknek van egy nagyon sajátos hangzása (amit én legtöbb esetben nem annyira szeretek), és most olyan jó volt valami egészen mást hallani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök hogy tetszett:) Hát igen a japánok mindig valami meglepőn dolgoznak:D

      Törlés