2013. július 11., csütörtök

Egyperces

Hát eléggé régen jártam erre felé. Valahogy mostanában gyorsan repül az idő.

- Ez az utolsó nyári gyakorlatos hetünk. Aztán pihenő:) Egész jó volt ez a 2 hét is, bár amit tanultunk azt nagyjából csak magunktól, mert a tanárnő nem igen akart segíteni nekünk a weblapkészítésben, mert hogy ez jövő évi feladat akkor tanulnánk meg, meg van amire nem emlékszik már. Szóval a csoport 60-70 % a 2 hetet végigjátszotta. Majd megmutatom, eddig mire jutottam vele (nem tökéletes de az enyém :) ).
- Végre sikerült megszerkeszteni pár képet, de a  feliratozással szerintem elrontottam őket. Valahogy nem megy ez nekem. Nem baj majd megtanulom és belejövök. Viszont sok képes bejegyzések várhatóak:)
- Rengeteg könyvet elolvastam már. Falom őket. Elképzeléseim szerint majd írok is róluk, amint lesz időm.
- Tele vagyok szúnyogcsípéssel. Nem tudom miért szeretik ennyire a vérem, de a lábam lassan horrorfilmben is megállná a helyét.
- 12.-én Quimby koncertre megyünk anyuval. Remélem, hogy az én kedvenceim is játszani fogják. És reménykedek benne hogy lehetőség lesz képeket készíteni mert szeretnék egy képet Liviusszal, meg Tibivel.
- 14.-én reggel megyünk Szentgotthárdra Zsoltival és az anyukájával. Szóval nekem 13.-án este Veszprémbe kell lennem. Rohanós egy hétvége lesz az tuti.
12.-én hazaérek 15:20 felé, zuhanyzás, ebéd és indulás koncertre. Hajnali 1-kor van vonatunk haza ha jól emlékszem. Szóval hazaérve be a maradék ruha a mosóba (ami rajtam volt) megvárni míg lejár (biztos ébresztőt kell húzni mert elalszom). Aztán alvás, pakolás indulás Veszprémbe :D Másnap meg indulás tovább. Remélem marad a jó idő, mert jó lenne ha gyorsan megszáradnának a ruhák.
- Nagyon izgulok az utazással kapcsolatban. Arra felé még soha nem vonatoztam. És Szombathelyen lesz 1 óránk a csatlakozásig. Mint ha csak nekem találták ki, hogy addig lehessen csavarogni az állomáson.
- 13.án a már 3 évesek leszünk Zsoltival. Nagyon gyorsan rohan az idő. Az Acélembert néztük meg együtt, ezt kapta tőlem évfordulós ajándékként. Teljes sikert aratott.
- Hatalmas a boldogságom, úgy tűnik Rózsi túlélte a bogár mizériát, már 2 nagyobbacska hajtása is van:)Remény De most megyek készülődni, lassan indul a vonatom az utolsó előtti gyakorlati napra:)
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése