2013. július 19., péntek

Pár régebbi kép a kutyusaimról

Még régebben készült képek, csak kicsit elmaradtam a szerkesztésekkel. A képek 2 külön kutya sétás túra alkalmával készültek. Imádom az ilyen túrákat, figyelni ahogy szaglásznak, játszanak egymással. Ahogy Thor piszkálja Nokit:) És hogy a búzamezőben teljesen eltűnnek.

Nagy gyere már Thor, csak rád várunk!- olyan érzésem van mint ha ezt mondaná Noki. Itt már kint állunk a kapuba, Thor meg éppen valami érdekesség miatt visszafutott a kis udvarba.na gyere már
Az eddigi életem egyik legjobban sikerült képe szerintem. Rengeteg így beállított képet láttam már, de eddig nem sikerült rávennem egyik kutyánkat se a távolba meredésre. Itt meg teljesen spontán történt meg, ugyanis Noki beszaladt a búzamezőbe, Thor meg azt leste hogy vajon merre van:)Távolba meredőEgy kis tájkép:messzeségMosoly a fényképezőbe:IdenézzHol a legjobb, persze hogy a pocsolya közepén. Zsoltit kicsit össze is kente örömében. Szerencsére azóta már levedlette a szőrét, itt olyan csúnyácska még.SárbanA fiúk mutatták az utat, hogy merre is kellene menni:erreMert mind a ketten nem tudnak egyfelé nézni:) Imádom Thor nézését, annyira cuki és kicsit butus. KettenkétefeléNa kapunk jutalmat? – Ki tudna ellenállni azoknak a gyönyörű sötét barna szemeknek. Hát én nem:)Mi van nálad
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése