2013. július 24., szerda

Quimby koncert – Siófok 2013.07.12.

Nagy izgalommal vártam azt a péntek estét. Bár nem mondhatom magam nagy Quimby fanatikusnak, de szeretem hallgatni a zenéjüket. Anyum viszont nagyon szereti őket, és már régóta el szeretett volna menni a koncertjükre, csak mindig volt valami ami miatt meghiúsult a terv. De most szerencsére minden összejött, így nem volt kérdés hogy megyünk e. Szépen kettesben lementünk, és eldobtuk az agyunk:DQuimby
Hát teljesen más volt, mint az addigi 3 Leander koncertem. Teljesen más. Más volt a hangulat, az érzések, és sokszor késztetést éreztem rá, hogy felpattanjak és én is táncoljak / ugráljak. Ülőhelyünk volt, igaz hogy elöl azt a kis álló részt dugig töltötték, de nem gondoltam volna.
Szövegek tekintetében nem állok valami jól, talán 4-5 számot tudok kívülről, de sokszor azon kaptam magam, hogy én ezt is meg ezt is tudom:)
Sikítottam, tapsoltam, énekeltem, felszabadultam, s jól éreztem magam. Talán a legegyszerűbben úgy tudom megfogalmazni, hogy extázisba kerültem.  Utólag csak bámultam, hogy miként tudják ezt elérni hogy ennyire magukba szippantják az embereket, és hogy ennyire közvetlenek és mennyire élvezik ők is.
Több mint 2 órás volt a koncert, amin a Most múlik pontosan-on kívül minden kedvencem játszották. Mondjuk eléggé megijedtem, hogy nem lesz a Magam adom, mert az volt a legnagyobb vágyam, hogy halljam Tőlük, de szerencsére a legutolsó számuk az volt. Egyszerűen az a beleélés amivel Livius énekelte, bámulatos volt. Nem is tudtam másra figyelni, csak bámultam és énekeltem Vele és a tömeggel. Tudom, bután hangzik, de mint ha a lelkem is tombolt volna,  és átérzett mindent amit ez a szám jelent számomra.2013-07-12 22.332013-07-12 222013-07-12 23.092013-07-12 232013-07-12 23.28
Összegezve fantasztikus volt. Oly annyira hogy augusztus 2.-án megyünk a Balatonföldvári koncertre (már csak a jegyrendeléssel szenvedek). Már nagyon várom. 

  Ui: Itt felkell hívnom magam figyelmét, hogy semmilyen csöpögős ételt nem eszek koncert előtt. Ugyanis sikerült leennem a piros pólóm csoki fagyival. Nem volt vicces:)
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése