2013. július 28., vasárnap

Sherrilyn Kenyon – Dark Hunter könyv sorozat

Azt hittem J.R.Ward első helyét senki sem fogja megközelíteni. Imádom az írásait, s mivel az ő könyvével kezdtem el az ezen irányú könyvek olvasását így  azt hittem örök szerelem lesz. Az is még mindig, az egyetlen olyan író akinek az összes könyvét megfogom venni. Eddig 11 van meg a 14ből (FFT és a Bukott angyalok sorozat).
819032_5Aztán egyszer csak vettem egy könyvet, pontosabban Sherrilyn Kenyon – Végzetes ölelés címűjét. Nagyon megtetszett az író írásmódja, kifejezései és a poénjai. Tetszett hogy a történetébe az isteneket és a  történelmet is beleszőtte. De ezután nem adódott lehetőségem több könyvet megvenni Tőle.
Míg nem egy hónapja újra lehetőségem nyílt olvasni, és az írónő könyveivel kezdem. Egyáltalán nem bántam meg, sőt azt kell mondjam, hogy Ward mellé került az első helyre.
Sajnos magyarul még csak 6 vagy 7 könyv van kiadva, de szerencsére a rajongók már elég sokat lefordítottak és publikáltak. Örök hálám nekik.
Egy könyv több részből áll össze, van a fő szála, és e mögött húzódik meg még egy fő szál, mely több könyv elteltével kerül majd előtérbe, s akkor döbbenünk rá, hogy te jó ég hát ezek ezért voltak.

A történet első felének központjában Acheron Parthenopaeus (röviden Ash) áll. Bár az elején még csak úgy érezzük, hogy egy kis mellék karakter de sokadik megjelenésére már biztosak leszünk benne, hogy Ő nagyon sok mindent rejt magába. És így is van, de a 24. könyvig várnunk kell. (Novellákat is beleszámoltam.) Aztán utána egy Jared nevű igen érdekes karakter kerül a középpontba, de az ő története még titok számomra, pedig nagyon érdekel.
Közben a másik fő szál a Sötét vadászok, Vér vadászok (alakváltók, állat és ember forma között) és Álom vadászok egy egy tagjáról szól. Párkeresés, a múltjuk bemutatása, megértése annak, hogy mit miért cselekednek, bonyodalmak jövetele majd megoldásuk. 820572_5Mindegyik könyv más. Bár meg kell vallanom, hogy az Álom vadászos részek nekem nem tetszenek.
Kedvenc könyveim tőle (sorrendben):
- Night Embrace (Végzetes ölelés): Talon & Sunshine könyve.
- Dance with the Devil (Ördögi tánc): Zarek & Astrid könyve. Zarek már a történetbe lépése óta foglalkoztatott engem. Annyira magába forduló, ellenséges természetű hogy ezzel azonnal felkeltette az érdeklődésem. Nagyon érdekelt hogy mit tehettek vele a múltban és nem kellett csalódnom, szegénnyel borzalmasan bántak, de  mindezek ellenére Astrid  nem adja fel és meglátja benne a szeretetre vágyó Sötét vadászt.
- Kiss of the Night (Angyali csók): Wulf & Cassandra könyve. Hogy is jellemezhetném? Egy nagyon furcsa szerelem története, mely két ellenséges faj között születik meg. Nagyon szomorú, és sokáig nagyon úgy tünik, hogy Cassandra nem maradhat életben. De Ash szerencsére segíteni tud nekik.
- Night Play (Pokoli tűz): Vane & Bride könyve. Az első Vér vadászos könyv. Rengeteg új információ és egy új bámulatos fajt ismerhetünk meg Vane személyében. Bride előtt pedig le a kalappal, nagyon erős nő.
- Seize the Night: Valerius & Tabitha könyve. Valerius számomra egy nagyon kérdőjeles személy volt. Mindig is érdekelt, hogy miért seize-the-nightutálják ennyire a többiek, szóval vártam nagyon hogy olvashassam. Hihetetlen hogy utálták, Valerius jó ember volt, rengeteg dologra kényszerítették, és sokszor csak azért cselekedett rosszul mert megakart felelni másoknak. A könyv nagyon nagy jelentőséggel bír mert több szereplő életét is megváltoztatja, nem csak Valeriusét.
- Unleash the Night: Wren & Maggie könyve. Még egy Vér vadászos könyv. És egy hihetetlenül gyönyörű, de bonyodalmakkal teli szerelmi történet.
- Dark Side of the Moon: Ravyn & Susan könyve. Újabb Vér vadász könyv, és nálam újabb siker. Bepillantást nyerünk benne a háttérben dolgozó fegyvernökök életébe. Na meg Ravyn valami hihetetlenül ölelgetnivaló “kiscica” :)
- Devil May Cry: Sin & Katra könyve. Egy isten és egy fél istennő szerelme, meglepő fordulatokkal fűszerezve.
- Dream Chaser: Xypher & Simone könyve. Xypher megint egy nagyon elgondolkodtató személy volt. Gonosznak állították be, holott csak egy nő szerelméért tette amit tett. Természetesen a nő csúnyán átvágta. Ezután lett az aki, s egy valami éltette csak a bosszú. De Simone-ért az életét is oda adta…n253724
- Acheron: Acheron & Soteria könyve. Hihetetlenül jó lett. És végre minden eddigi titokra fény derült, és Artemiszt végre jól helyre tette valaki.

Összefoglalva, az írónő által megalkotott világ hatalmas, összefüggő, sokszínű és izgalmas. Ahogy haladtam a könyvekkel egyre jobban beleéltem magam a  történetbe. Lenyűgözött minden egyes fordulat, mindegy egyes kapcsolat kibontakozása.
Meleg szívvel ajánlom mindenkinek aki szereti a fantasy és romantikus könyvek egyvelegét. És főleg azoknak akik jobban szeretik a nagyobb terjedelmű,nagyon jól kidolgozott világú történeteket.

Ui: Mivel énis rengeteget szenvedtem a könyvek összeszedésével, így ha kell szívesen elküldöm PDF formátumban annak akinek kell. A blog oldalsávjában kint van az e-mail címem, oda nyugodtan írhattok ezzel kapcsolatban.
P.S. I love you

17 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A hozzászólásod az e-mail címed elrejtése miatt töröltem, a többit e-mailben megbeszéljük:)

      Törlés
  2. Nagyon jó könyvsorozat, eddig hármat olvastam el, azok nagyon tetszettek. Alig várom, hogy a többit is elolvashassam :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A hozászolásodat az e-mail címed elrejtése miatt töröltem. Írtam e-mailt, de kérlek máskor az e-mail címemre írj ilyen ügyben, kint van itt oldalsávban.

      Törlés
  4. A sorozat szuper jó nem tudok elszakadni az olvasástól 3-4 órákat alszom, egyszerűen nem lehet letenni. Teljesen egyetértek a blog írójával, színes érdekes fordulatokkal és minden rész egy új történet.... M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy hasonló véleményen vagyunk:) Jó olvasást a többi könyvhöz:)

      Törlés
  5. Szia!
    Először is hadd gratuláljak az oldalért!
    Úgy gondolom én is azok közé a rajongók közé tartozom, akik elsőre beleszerettek a történetbe és ez az idő múlásával, ahogy újabb és újabb rész került a kezembe csak mélyült. Rendszeresen látogatom a könyvesboltok oldalait, hogy előjegyeztessem a következő részt, amint meglátom, hogy kapható. (Szerintem már az eladók is megjegyeztek, főleg mivel ki is szúrom a polcon elkülönített könyvemet és jelzem az eladónak, hogy ne keresse, mert ott van...:D ) Gyűjtő lettem, kár is lenne tagadni. Csak azt sajnálom, hogy nem tudom megsürgetni a kiadót, hogy az összes részt azonnal lefordítsák.
    Mindegy hányszor olvasod el, akkor is felfedezel újabb részeket benne. Főleg munka közben a legjobb... :D Gyorsabban telik az idő.
    Ivett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen!
      :) Én is így vagyok a sorozattal, sajnos nincs meg még az összes magyarul kiadott, de ami késik nem múlik. Remélem a többi részét is időbe kiadják majd. Bár ha folytatják az évi 1 könyv taktikát akkor soha nem érjük utol az angol kiadásokat.

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A hozászolásodat az e-mail címed elrejtése miatt töröltem. Írtam e-mailt, de kérlek máskor az e-mail címemre írj ilyen ügyben, kint van itt oldalsávban.

      Törlés
  7. Hello!
    Én is nagy rajongója vagyok a soroztnak :)
    Elküldenéd nekem az Unleash the night című kötetet?
    E-mail címem: reiracica@freemail.hu
    Előre is köszönöm!
    Imádom Asht!!

    VálaszTörlés
  8. Szia el tudnad küldeni az Acheron című könyvet pdf formátumban magyarul erre az email címre? nomibaby@citromail.hu előre is köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  9. Szia el tudnad küldeni az Acheron című könyvet pdf formátumban magyarul erre az email címre? nomibaby@citromail.hu előre is köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  10. Szia! El tudnád küldeni Archeron könyvét magyarul erre az emailre: nani25.lili@gmail.com
    Köszi
    Anita

    VálaszTörlés
  11. Szia! El tudnád küldeni Archeron könyvét magyarul erre az emailre: nani25.lili@gmail.com
    Köszi
    Anita

    VálaszTörlés