2013. augusztus 28., szerda

30+1 Napos Könyves Kihívás Molyról – Első nap

A legjobb könyv, amit a múlt évben olvastál:
covers_163154
Hát torony magasan a legjobb J.R. Ward - Fekete tőr testvériség 10. - Újjászületett szerető című könyve.
Tohrment könyvére fele halála óta kíváncsi voltam, bár én titkon reménykedtem benne, hogy majd Wellsie-t és a gyermeküket valahogy visszakapják. Hiszen mindenki valamilyen úton módon visszakapta szerelmét. Gyönyörű történet az övék, bár nekem Sen'ki neve nem tetszett. Valahogy így magyarra fordítva nekem bántotta a szemem.
Aztán az új szereplők belépése is felfelé emelte a könyvet. Xcor,Throe, Zypher mindegyik karakter nagyon érdekes, remélem megkapják a saját könyvüket. Mondjuk a Xcor & Layla szál szerintem biztos, de valamiért engem Zypher jobban vonz.
Külön öröm volt még, hogy Qhuinn végre bevallotta magának, hogy bizony szereti Blay-t akárhogy is tagadja. És hát tuti biztos volt már akkor hogy bizony az ő könyvük lesz a következő.
Jaj majdnem elfelejtkeztem a bukott angyalról, Lassiter-ről. Hatalmas arc volt most is, neki is kívánok egy saját könyvet.

Néhány kedvenc idézet:

“…bárcsak olyan lenne, mint V. Nem, nem a fekete gyertyás szarság miatt. Ha viszont olyan lenne az agya, mint neki, most lefoglalhatná magát például a műanyag molekuláris szerkezetével, vagy a fluoridos fogkrém vegyi összetételével,
vagy… hogy, hogy hajtja a benzin az autókat. (…)
A gondot csak azt okozta, hogy ő Tohrment volt, Hharm fia, vagyis semmi máson nem tudta törni a fejét,
csakis a csokis keksz receptjén.”

“Hé, miközben elmész, szerette volna Qhuinn mondani, megtennél egy szívességet?
Azt hiszem, a szívem ott hever a földön, szóval, ne lépj már rá, amikor elsétálsz, oké? Kösz!”


“Gyerekként az ember úgy gondolja, hogy az idő csak teher, amit jó lenne siettetni, hogy végre felnőtt legyen. Ez azonban hatalmas csapda – mivel felnőttként érti csak meg, hogy a percek és az órák a legértékesebb dolgok a világon. És senki sem élhet örökké. Ezért rohadt nagy bűn elpocsékolni azt a keveset, ami megadatik. Ebből elég, gondolta Qhuinn. Elég, hogy kifogásokat keres, hogy elkerüli, és megpróbál valaki mással… bárki mással lenni. Még ha megsérül is, ha sárba tiporják azt a drágalátos önérzetét és ostoba szívét, eljött az ideje, hogy véget vessen ennek a baromságnak.
Ideje volt, hogy végre férfi legyen a talpán.
Amikor Blay kiegyenesedett, mintha megkapta volna az üzenetet, Qhuinn arra gondolt, igen, haver. Eljött a mi időnk.”

2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a sorozatot! Nekem Zsadist az örök kedvncem, nagyon megkönnyeztem a könyvét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsadist könyve tényleg jó volt. Főleg a vége mikor Bella visszajön megmondani hogy terhes, na én ott sírtam:)

      Törlés