2013. augusztus 28., szerda

A Calzone ami átneveződött Bányász sütire

Szóval a még anno anno a távoli múltban, na jó körülbelül 2 hete jártam Siófokon. És az olasz pékség felé járva elkaptak az emlékek és mire észbe kaptam én Calzonet akartam enni:) Az első prototípus nagyon jól sikerült. Zsoltinál és anyunál teljes sikert arattam vele:)
De Zsolti ragaszkodott hozzá, hogy ez nem calzone hanem bányász süti. Mert mikor Angliában egy régi bányánál jártak akkor ilyet kaptak és azt mesélték nekik, hogy régen ilyet ettek a bányászok, mert hogy a szélét megtudták fogni körbeették, és így csak az étel széle lett koszos, azt meg csak simán kidobták.
Szóval gondoltam egyet mikor nálunk volt és befogtam hogy akkor csináljon bányász sütit:)
Nem kell hozzá sok minden, és maradékokból is simán elkészíthető. Tehetünk bele bármit, csak az ízlésünk szab neki határt.
2013-08-11 11
A világ legkönnyebben elkészíthető tésztája következik: 50 dkg liszt, 1,5 teáskanál só, 3 evőkanál olívaolaj 3 dl tej, 1 teáskanál cukor, 2 dkg élesztő
Én viszont kicsit cukrosabbra csináltam a tésztát, mert nagyon szeretem a sós és az édes ellentétét. És a mozzarella meg a szalonna sóssága annyira jó ellentétben volt a tésztával hogy az hihetetlen. Sajnos ekkor nem volt mozzarellánk, de így sem volt rossz.
Nekem ebből a fél kilos adagból 6 darab calzone jön ki.
Szóval aki nem dolgozik ne is egyék:) De megcsinálta őket, nagyon szépen. És ahhoz képest hogy most csinálta először nagyon szépen nyújtotta formára a tésztát.2013-08-11 12.152013-08-11 12A második kisült adag:) Készített egy gigászi darabot is, és még szívecskét is kaptam rá:) De ő ette meg:)2013-08-11 13.512013-08-11 13.512Az első adag már kiszedve:)2013-08-11 13.511
Finom és gyorsan elkészíthető.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése