2013. augusztus 25., vasárnap

Helyzetjelentés

Hát egy kicsit eltűntem :) Zsoltival töltöttem az utóbbi napokat, és kiélveztük a suli előtti utolsó napjainkat. Hiszen ő lassan költözik be a koliba, pakolnia kell, és akkor már nem igazán lesz időnk. Újra visszajönnek a hétvégente való találkozások. Piszkosul nehéz lesz újra hozzászokni.
Szóval lényeg a lényeg haza értem. Már pár napja, de mostanában sokat töprengtem és egyszerűen nem tudtam másra koncentrálni. De most már itt vagyok teljes erőbedobással:)

Ui: Egy nagy előnye van a sulinak. Végre a társasházban élő gyerekek elmennek suliba, és délután mikor hazaérnek lesznek annyira fáradtak hogy nem ordítoznak órákon át. De a vicc, hogy csak addig ordítanak míg az ember fel nem kel a délutáni szunyójából, utána csendben vannak.
P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Kitartás! A hétvégés találkozás még mindig jobb, mint a havi egyszeri :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát igen teljesen igazad van:)

      Törlés