2013. augusztus 5., hétfő

Quimby koncert – Balatonföldvár 2013.08.02.

Az ember néha lát előjeleket, de nem foglalkozik velük. Menni akartunk, és mi se foglalkoztunk semmivel, és ennek eredményeként csalódtunk is eléggé.
Ha Siófoki koncertre 10 csillagot adunk akkor ez most 2 csillagot érdemelne. Na de kezdjük az elejéről.2013-08-02 22.05
Már maga a jegy rendelés volt az a pont mikor nemet kellett volna mondanunk. A Kultkikötő oldalán keresztül lehetett csak venni jegyet, semmi más esély nem volt a beszerzésére (csak az ottani vétel, de ha utazok akkor szeretem biztosra tudni, hogy lesz helyem). Szóval mikor megjöttem Gotthárdról, akkor rendeltem meg a jegyeket. Elvileg e-mailbe kaptam volna meg a további információkat, de semmi nem  jött még 3 nap után se. Írtam egy e-mailt, majd várakozás, újabb e-mail és még mindig semmi. Kicsivel több mint 1 hét után és jó pár levél után, végre megszántak és válaszoltak. Bocsánatot kértek, szerver hibájuk volt, és utaljak erre a számlára. Ennyi. Se egy igazoló lap hogy tényleg megvettem se semmi. Nem szeretem az ilyet. Úgy tisztességes ha kapok valamit amivel bizonyítani tudom hogy rendeltem. Szerintem ezt egy jegyekkel foglalkozó üzlet nem engedheti meg magának…
Aztán a jegy se volt direkt erre az alkalomra szóló, sima sablon jegy és rá volt pecsételve hogy Quimby… Karszalagot kaptunk a jegyért, aminek örültem, és kedvesek voltak a fiúk a bejáratnál.
Viszont nem lehetett bevinni innivalót, ott kellett volna megvenni. Én bevittem nem tartom az iylet fer dolognak. Nagyon nem.
Aztán mikor megláttam, hogy a nézőtérre műanyag székek voltak kipakolva én hülyét kaptam. 3500 forintért szar, kényelmetlen műanyag székeket kaptunk. Tény és való hogy most tuti helyet fogtunk ki, de félúton már minden porcikám fájt, egyszerűen nem hosszú távú ülésre találták ki. Sőt előttem egy max 45 kilós gyerek alatt eltört… Én meg kicsit több vagyok… mozdulni se nagyon mertem.
2013-08-02 21.21Aztán jöttek a fiúk, és kiderült hogy a hangosítás is pocsék.  Nagyon sok volt a mély, a mellettem lévő kislány rosszul is lett. Sőt én imádkoztam, hogy legyen vége, mert az aranygaluskámmal nem szerettem volna újra találkozni. Látni lehetett hogy Tibi is szenved a gitárjával. Állandóan cserélte állandóan állítgatta. (Siófokon 3-szor cserélt talán, és 1-szer ha állította, itt minden szám után állította és minden 2. szám után cserélt körülbelül). Sőt sokszor rendesen nem is lehetett hallani se érteni az éneket.
2013-08-02 23.05De ez még úgy ahogy a helyre fogható, nem a zenekar hibája. De egész végig az az érzésem volt, hogy csak gyorsan le akarják tudni az egészet. Nem voltak olyan közvetlenek mint Siófokon. Nem beszélgettek, nagyon merevek voltak. Nem adták át azt a hangulatot amit ezelőtt. Csalódás volt.

Szóval most egy darabig nem fogok koncerten gondolkodni. Nagyon csalódtam, pedig annyira vártuk.
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése