2013. szeptember 12., csütörtök

30+1 Napos Könyves Kihívás Molyról – Tizenhatodik nap

Kedvenc női szereplőd:vin_by_lcason-d4xlzcm
Ez egy könnyű kérdés, természetes hogy Vin, Brandon Sanderson Ködszerzet című sorozatából.
Eddig akiknek mutattam a könyvet senkinek sem tetszett. Sajnos nem értem miért, mert a karakterei igazán szeretni valóak, és a történet is tele van fordulatokkal, és a végéig az ember semmit se tud biztosan.
Vin egy 17 éves talpraesett lány tele felelősséggel és keserűséggel. Korán meg kellett tanulna vigyázni magára. Az utcán élt és lopott, ameddig egy férfi meg nem menti. Kelsier-nek köszönhetően megtudja, hogy egy nagyon különleges képességgel született. A testében tudja égetni a fémeket, s ezáltal különböző erőkre tehet szert. De Vin még különlegesebb, mert az összes fémet képes használni nem csak egyet. Az ilyen képességgel megáldott embereket hívják ködszerzetnek.
Egy különleges világban, egy különleges lány.

Pár kedvenc idézetem:

“A divat gyakran pusztán ostobaság!”

“Vin is felkelt, és visszaadta a férfinak a zsebkendőjét.
Ám Elend nem vette vissza.
— Esetleg megtarthatná. Nem pusztán orrtörlésre adtam.
A lány lenézett a zsebkendőre. A nemesek zsebkendőt adnak annak a hölgynek,akivel komolyabb szándékuk van.
— Ó! — mondta, és visszavette a zsebkendőt. — Köszönöm.
Elend mosolygott, és közelebb lépett hozzá. — Az a másik férfi, akárki is az, előnyt szerzett magának az ostobaságom miatt. Azonban nem vagyok annyira ostoba, hogy ne kezdenék versengeni vele. — Ezután kacsintott, kissé meghajolt, és visszasétált a központi bálterembe.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése