2013. szeptember 16., hétfő

30+1 Napos Könyves Kihívás Molyról – Huszadik nap

Kedvenc romantikus könyved:covers_4882
Ami teljes egészében romantikus, semmi fantasy vagy más elem nincs benne az Ivan Klíma - Szerelmes nyár című könyve.
Tudom, nem éppen egy happy anddel végződő könyv, de valamiért én szeretem az ilyen könyveket. Mármint szeretem én azt mikor egymásra találnak az emberek, de valljuk be a világban azért nem mindig történik így...
A történet középpontjában egy 36 éves David nevű biológus áll. Feleségével és 2 lányával éli életét. Egészen addig mi meg nem ismeri a fiatal és ellenállhatatlan Iva-t. A lány labilis, maga se tudja mit akar, s ez az újdonság magával rántja a férfit.
Az az igazság hogy már az elején sejteni lehet a végkifejletet. David végül is a saját hülyesége miatt marad magára. Sajnálni nem tudom, egyáltalán nem. Haragszom rá, és elítélem tetteiért. Mégis ez a történet nagy kedvenc, mert ilyen vagyok. Szeretem ha valami nem feltétlenül boldog véget ér. Mármint könyvben, a valóságban jobban örülnék az örök boldogságnak. De hát ez lehetetlen.

Pár idézet:

"Már megint sejt valamit, talán most vége lesz: ennek az örökös és halk és kétségbeesett faggatódzásnak. Sajnállak téged,mert megcsallak. És te gyanítod ezt , és tudni akarod az igazat, és ugyanakkor félsz is tőle, mint a beteg a diagnózistól. Én vagyok a te rákos daganatod."

"A világot a csókok közti szünetekben látom. Az országutat a sötétség szüneteiben. A vesztünkbe rohanunk. De azt akarod, hogy menjek, hát megyek, még ha a vesztünkbe rohanunk is. Egy teherautó jön velünk szembe, hagyj nekem egy másodperccel több fényt. Valaha rettegtem a haláltól, most pedig hagyom, hogy a szememet csókolgassa, és boldog vagyok. Talán valóban maga a halál az útitársam a kocsiban, itt ül mellettem – szépségesen, igézően –, simogat és csókolgat, ezt az autót még kerüljük ki, közeledünk a nemlét fekete pontjához."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése