2013. szeptember 18., szerda

30+1 Napos Könyves Kihívás Molyról – Huszonkettedik nap

A kedvenced a birtokodban lévő könyvek közül:
Nagyon utálom mikor a sok sok kedvenc könyv közül kellene választani egyet. Mert hát amik itt vannak a polcomon, azoknak több mint a fele kedvencem. Különben meg se vettem volna őket. Na meg a rengeteg e-book könyv amit nem lehet feltenni a polcra. (Max pendrivon.)
2013-09-17 08.38
Szóval inkább mutatok egy nem éppen jó minőségű (egyszerűen nincs fény ebben az időben a szobámban) képet a könyvespolcom alsó 2 polcáról. Ott  vannak a nagy kedvencek.
Az alsó polc csak is Ward könyveié. A Síron túli szerető már nagyon elnyűtt, szerintem az lett a legtöbbször forgatva (ragasztás majd ráfér). A Tibi és a Milka csokis pappírok féltett kincseim. A Tibis a Zsoltitól van, a Milkás meg Cs.-től. Aztán a SzörnyRT-s figurák, amit még Zsoltival vettünk a Superman-es mozizásnál. Meg egy műanyag nyuszika, aki pénzt őrizne, de soha nem teszek bele semmit:)
A második polc már vegyes. A kis díszt még valamelyik karácsonyi ajándékozáson kaptam az egyik volt osztálytársamtól.


6 megjegyzés:

  1. A Truancy és a Battle Royal nekem is egy helyen van ugyanígy :D Truancy-t olvastad, én már rég megvettem, de még nem volt időm elolvasni ( no meg olvastam mást amit előtte halmoztam fel.)Milyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Nekem tetszett a Truancy. Jó az alap történet, néhol kis hibák vannak benne, és picit érezni, hogy az írója első műve volt. Viszont az a legnagyobb negatívum a könyvvel szemben, hogy ennek lenne folytatása (egy trilógia), de a kiadása már 5 éve nem történt meg.

      Törlés
    2. Pont akartam kérdezni tudsz e a folytatásról valamit..5 éve??? Te jó ég, akkor az már lehet nem is jelenik meg. Utálok egy könyvet félbeszakítani :S Köszönöm az infokat :)

      Törlés
    3. Szerintem az érdeklődés hiányában nem fog soha megtörténni, pedig ha belekezdtek akkor jó lenne ha be is fejeznék. Ilyenkor vagyok mérges magamra, hogy pocsék az angolom.
      Szívesen máskor is:)

      Törlés
    4. Lehet petíciót kéne erre is csinálni :D A Darren Shanosat mi csináltuk, ezért adták ki a Vézna hóhért és a Crepsley saga-t amit már tolnak majdnem fél éve..mármint a megjelenést, de nem baj elvileg okt 1 a végső dátum :)
      Nekem is pocsék az angolom, ilyenkor jövök rá én is, hogy csak meg kéne tanulni sokkal több minden jutna el hozzám. Bár egy fan fordítást is elfogadnék a második kötetről...

      Törlés
    5. Hát kétlem, hogy itt sikerrel járna, nem sokaknak tetszett a könyv.
      Hu Darrennek jó könyvei vannak, bár nem olvastam tőle még sokat:)
      Sajnos fan fordítást mostanában már nagyon nehéz találni:(

      Törlés