2013. szeptember 22., vasárnap

30+1 Napos Könyves Kihívás Molyról – Huszonhatodik nap

Egy könyv, ami megváltoztatta a véleményedet valamiről:covers_12209
Lehet hogy unalmas lesz, de megint egy Ward könyv nyerte el e címet, mégpedig az Éjsötét szerető.
Szóval annak idején még mikor kis fiatal tini voltam és még barátnőkkel jártam suliba, történt az hogy ők “felnőttek”. Na ezt nem kell úgy venni, hogy komoly felnőttek lettek, ugyan azok a kis csajok voltak, csak nagy szerelembe estek és megtörtént az ami ilyenkor szokott történni. Ezután pedig másról se beszéltek reggelente mint hogy ki, hogyan, kivel, mikor és milyen volt. Persze szakítás után már bánták, de mit lehetett tenni. Következő kapcsolat, következő csalódás, de az alap témájuk nem változott.
Engem meg ez piszkosul nem érdekelt abban az időben, sőt ha érdekelt volna akkor sem mesélek el semmit, elvégre ez nagyon is magánélet. Ebből kifolyólag kerültem minden erotikus tartalmú könyvet, mert undorodtam attól,  hogy olvassak is róla. Bőven sok volt az is hogy hallgattam a többieket. Aztán szépen lassan kikoptam abból a csapatból, jobb volt egyedül sétálni mint Velük.
Körülbelül  2- 3 évre rá pedig megláttam ezt a könyvet, és úgy éreztem hogy, ideje egy esélyt adni az erotikának. És akkor bizony úgy éreztem felnőttem ehhez.
És azóta is szívesen olvasom az ilyen műfajú könyveket.
Pár idézet a könyvből:

”Istenem, milyen gyönyörű! Álla egyenes és csontos, ajka telt, arca enyhén borostás és férfiasan markáns.
Hosszú, fekete haja homloka középéről egyenesen hullott a vállára. A fejre simuló napszemüvegtől úgy nézett ki, mint egy bérgyilkos.”

“Nagy kínok árán megpróbálta felsőtestét függőleges helyzetbe állítani, hogy a teljes súlyt a csípője viselje.
Beth figyelte, de nem segített neki.
Amikor végre sikerült, Wrath várakozóan összedörzsölte a tenyerét. Szinte már érezte a lány testének melegét.
– Wrath – szólalt meg Beth szigorú hangon, miközben férje csak úgy ragyogott.
– Gyere, gyere, leelan! Az üzlet az üzlet.”

“ Zsadistnak az emberek rémülete volt az ajzószer. Úgy felizgatta, mint más férfiakat a szexis fehérnemű.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése