2013. szeptember 10., kedd

Búcsú az utolsó nyári szünetemtől

Hát egyszer mindenki életében eljön ez is. Sajnálom is meg nem is. Jó lesz végre elindulni a saját élet felé. De nagyon félek is tőle. Rengeteg kérdés, és aggodalom ült be a fejembe, és nem mozdulnak.
Félek tőle hogy majd nem találok munkát, vagy ha találok is akkor meg csak olyat ami mellett időm másra nem lesz. Nem sok elvárásom van a munkával szemben. Csak annyi hogy szeressem. Nem akarok milliókat keresni, csak pont annyit amennyi kell. 
Na de ez még a jövő, még van egy kis időm addig, s azt ki szeretném érvezni.
Addig is pár emlékezetes kép a nyárról:
Az első fondant bevonatú fekete erdő tortám:) A díszítés nem éppen tökéletes, de elsőre bőven jó^^ És finom is volt, jól esett hogy a többieknek is ízlett.
Zsolti meg is jegyezte az 5 szívre, hogy ki az 5. családtag. Hát engem nem számolt be. 2013-08-15 21
Zsolti megjelölte a poharam, hogy tudjuk melyik az enyém, mert Zsolti bácsi elszokta lopni, mert 2 ugyanolyan van.Olyan aranyos gesztus volt tőle.2013-07-21 11.36Aztán a nyáron végre sikerült egy gyors találkozóra összefutnom az 1222-es Dácsiával. Nagy kedvencem, csak ritkán látni.1222 Soha nem felejtem el a nyári szalonna sütéseinket. Mennyi hülyeséget csináltunk közben:) Itt például Zsolti a sörös dobozt olvasztotta, és elégette a maradék újságpapírt is. Meg mikor a Zsolti egy szépen összepakolta a fadarabokat a Thor meg odament és kivett egyet, a többi meg elborult. S milyen finomakat ettünk azokon az estéken.  2013-08-13 21.052013-08-13 21.11 A nyáron megvettem életem első bio gyapot ruha darabját. Mikor a boltban megtapogattam a ruhát annyira furcsa volt a tapintása, aztán felpróbáltam és valami hihetetlenül kényelmes. Szóval már van egy fehér és egy zöld bio ujjatlan felsőm. Télre szereztem be őket, hidegebb időben szeretek plusz egy réteget magamra venni. És ekkor megláttam pár ékszert amit nem tudtam otthagyni. Az új felsőn lettek lefotózva. Szóval ilyen a színe a zöldnek :)ékszerekVoltunk iszogatni is. Életemben nem ittam ilyen szépen felszolgált teát. És még finom is volt.este A 39-es giganttal is összefutottam. Nem értem miért mindig akkor vannak az állomáson mikor éppen nem érek rá.GigantÉletem első leveles pogácsája is a nyáron készült el. Finom volt, de van még mit javítani rajta.levelespogiVolt időm és lehetőségem felhőket nézegetni. Ez itt például az én nézetemben egy nyuszi, alatta pedig egy sítalpas repülő.nyuszi repcsiMikor Szentgotthárdra mentünk, belefutottunk pár GYSEV-es taurusba is. tau tau2
Szóval ez a nyár hihetetlenül jól telt. Mindig volt valami, sok újdonságot láttam, és tanultam meg. Hiányozni fognak ezek a nyarak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése