2013. szeptember 8., vasárnap

Egymásról TAG

Tipegő Zombi blogján láttam egy nagyon aranyos TAG-et, ami nagyon megtetszett. A lényege, hogy  Zsoltinak és nekem is válaszolnunk kell a másikkal kapcsolatban a kérdésekre.
Nem hittem volna, hogy ilyen könnyen beleegyezik a dologba, de szó nélkül megcsinálta.

A TV előtt ül. Milyen műsort néz?
Zsolti válasza: Nem gyakran tévézik, de ha igen akkor valamilyen LifeNetwork és társai, mesék illetve mindegy csak cuki állatok legyenek benne.
A kiegészítésem: A mesébe bele érti az animéket is:)
Az én válaszom: Nem igen ül a TV elé, de ha igen akkor Dicovery, Discovery Scilence.
Zsolti kiegészítése: Viki az Discovery Science nem Scilence

Elmentek enni valahova. Mit rendel?

Zsolti válasza: Amiben van hús :D és almalé az nem maradhat ki.
A kiegészítésem: -
Az én válaszom: Valami finomat, amit nem szokott máskor enni. Meg búzasört :)
Zsolti kiegészítése: -

Melyik az az étel, amit nem szeret?

Zsolti válasza: Fogós kérdés, van, amit otthon nem szeret, de nálunk meg igen.
A kiegészítésem: Amit náluk sem eszem meg az a lencse, és a tengeri herkentyűk.
Az én válaszom: Pacalpörkölt, zúzapörkölt, amibe vannak belsőségek (kivéve a csirke máj), a tengeri herkentyűkből készültek, és azok a sütik, amibe gesztenye van.
Zsolti kiegészítése: -

Elmentek valahova bulizni. Mit iszik?

Zsolti válasza: Almalét egy kis almalével, vagy valami almás koktél.
A kiegészítésem: Nagy ritkán azért inni szoktunk 1 tequilát.
Az én válaszom: Általában sört, de mindent megiszik, amibe van alkohol :) Meg azért az almalevem is megkóstolja.
Zsolti kiegészítése: -

Milyen méretű cipőt hord?

Zsolti válasza: Passz, talán 38-40.
A kiegészítésem: 39 – 41, de mondjuk, a számozásra soha nem lehet adni.
Az én válaszom: Hatalmasat, 44 -45.
Zsolti kiegészítése: -

Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?

Zsolti válasza: BJD babák garmadája, gyerekek, állatok.
A kiegészítésem: Túlságosan ismer :)
Az én válaszom: Pénzt :) Na jó telefonokat, hangcuccokat, meg mindenféle elektromos kütyüt. Meg biciklis dolgokat.
Zsolti kiegészítése: -

Kedvenc szendvicse?

Zsolti válasza: Kenyér, vaj meg bármilyen húsfeltét illetve fűszeres majonéz.
A kiegészítésem: Fűszeres majonéz minden szendvicsbe tökéletes^^
Az én válaszom: Passz. Szerintem mindenféle szendvicset szeret.
Zsolti kiegészítése: -

Mit enne minden nap, ha tehetné?

Zsolti válasza: Csülkös bableves pogácsával.
A kiegészítésem: Most is pont az az ebéd^^
Az én válaszom: Karamellás csokit és sült szalonnát.
Zsolti kiegészítése: -

Kedvenc gabonapelyhe?

Zsolti válasza: Nem szokott olyat enni.
A kiegészítésem: -
Az én válaszom: Nem szokott gabonapelyhet enni.
Zsolti kiegészítése: -

Kedvenc zenéje?

Zsolti válasza: Leander, Bimbi :D
A kiegészítésem: Bimbi = Quimby
Az én válaszom: Diana Krall dalai.
Zsolti kiegészítése: Nem a kedvencem csak szeretem, igazából minden evő vagyok.

Kedvenc (sport) csapat?

Zsolti válasza: Fehérvári focicsapat.
A kiegészítésem: Tehát a Videoton. Bár nem vagyok szurkoló.
Az én válaszom: Győr meg Veszprém. De amúgy egyáltalán nem szurkoló.
Zsolti kiegészítése: -

Szeme színe?

Zsolti válasza: Kékes-zöldes szép.
A kiegészítésem: -
Az én válaszom: Gyönyörű sötét barna, mint a csokis piskóta.
Zsolti kiegészítése: -

Ki a legjobb barátja?

Zsolti válasza: Thorci
A kiegészítésem: Ő a németjuhászom.
Az én válaszom: Máté
Zsolti kiegészítése: Nem mondanám, hogy a legjobb, mert nem lógunk mindig együtt, de elvagyunk.

Mi az, amit csinálsz, és azt kívánja, hogy bárcsak abbahagynád?

Zsolti válasza: Pukkiiiii, cseszegetése, ja és a legjobb kitalálni előre, hogy mit mondana. Na azt nagyon utalja.
A kiegészítésem: Valóban nagyon idegesítő mikor lejátssza a párbeszédet anélkül, hogy én megszólalnék.
Az én válaszom: A filmek végigbeszélését, a hisztizést, a romantikázást, az alvást és a gyerekes viselkedést.
Zsolti kiegészítése: -

Honnan származik?

Zsolti válasza: Lepsény
A kiegészítésem: Fejér megye, nem messze a Balatontól.
Az én válaszom: Veszprémből.
Zsolti kiegészítése: -

Milyen tortát sütnél a születésnapjára?

Zsolti válasza: Fekete erdő olyan izé mázzal.
A kiegészítésem: Izé máz = fondant.
Az én válaszom: Karamellásat, jó sok csokival.
Zsolti kiegészítése: Nem feltétlen, túrós torta is finom meg a fekete erdő is.

Sportolt régebben valamit?

Zsolti válasza:wow-zott
A kiegészítésem: * lefordult a székről és nevet*
Az én válaszom: Kosarazott
Zsolti kiegészítése: -

Mi az, amit órákon át képes csinálni?

Zsolti válasza: Aludni, beszélni, sütni és főzni.
A kiegészítésem: Hát igen :)
Az én válaszom: Kockulás, mások piszkálása, biciklizés.
Zsolti kiegészítése: -

Miben tehetséges?

Zsolti válasza: Sütés, főzés.
A kiegészítésem: -
Az én válaszom: Jól bánik a szavakkal (amit ki is használ). Nagyon ügyes a barkácsolásban, gépszerelésben.
Zsolti kiegészítése: -

Milyen ruhákat szeret hordani?

Zsolti válasza: Na, ez megint jó kérdés. Amikor megismertem akkor csak fekete bő, ami teljesen eltakarja, hogy nő. Most már szeret nőiesen öltözködni, vidám színek, farmer.
A kiegészítésem: Bár néha túl sok a szín és kicsit hippisre sikerül :)
Az én válaszom: Póló és farmernadrág. Olyan kis sportos, de elegáns.
Zsolti kiegészítése: -

Tudtad, hogy Ő az igazi?

Zsolti válasza: Nem tudtam és most sem tudom. Azt tudom, hogy most szeretem, de a jövőt nem ismerem.
A kiegészítésem: Teljesen igaza van.
Az én válaszom: Igen, és remélem még így is fogok válaszolni erre a kérdésre jó sokáig.
Zsolti kiegészítése: -

Mi volt az első benyomásod?

Zsolti válasza: Óóóó anyám, hát nem épp egy ideál, de adok neki egy esélyt, külsőleg akkor nem tetszett, de a belső értékei nagyon megfogtak és láttam, hogy csak rosszul öltözködik és az fedi el a szépségét. Azóta igen tetszetős lett a kisasszony. (Húúú amikor csak egy póló meg egy bugyi van rajta, hmm fincsi)
A kiegészítésem: Én cenzúrázni szerettem volna az utolsó mondatot, de nem hagyta. Szerinte nincs benne semmi olyan amit kellene.
Az én válaszom: Te atyaisten, neki még nincs barátnője. Te jó ég, fuu, semmi esélyem nála. Őt se látom többet. De legalább egy csókot kérek!!!
Zsolti kiegészítése: -

Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban?

Zsolti válasza:ÉN, na jó ő is néha.
A kiegészítésem: -
Az én válaszom: Mindig azt mondja, hogy Ő. De szerintem közösen, általában mindig együtt döntünk.
Zsolti kiegészítése: Együttt???? „ Viki akkor melyik legyen?” – „Nem tudom Zsóta, dönts te” na ennyit arról hogy együtt :D

Nagyon jó volt kitölteni, és olvasni a válaszokat, hogy mennyire is ismerjük egymást. És olyan jókat nevettem közben, hogy még a könnyeim is kicsordultak:)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes volt olvasni a válaszaitokat. Teljesen őszintének érzem, és habár nem mézes-mázos, csöpögős, romantikus, mégis érezni belőle, hogy ismeritek, tisztelitek és szeretitek egymást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezek vagyunk mi. Nem éppen egy romantikus pár:)

      Törlés
    2. Hát a lila köd már elszállt ezért nem csöpögnek a válaszok :D Szeretlek Kicsim

      Törlés
  2. Mi az a BJD baba? :D Egyébként nagyon kis aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt jobban összefoglalják, mint ahogy én el tudnám mondani: http://www.bishounenparadise.hu/bjd/bjd.php
      http://www.bishounenparadise.hu/bjd/bjd3.php

      Törlés