2013. szeptember 12., csütörtök

Mert egy ruha akkor jó, ha megragadja a fantáziád

Utálok vásárolni. Egyszerűen nem találok  sokszor olyat ami tetszik így teljesen felesnek érzem a egész vásárlást. Ezután meg már kedvem se lesz bemenni. De néha mégis sikerrel járok. Így volt ez mostanában 3 inggel is.
Egy sima fehér, vizsgákra néztem ki, de amúgy is simán hordható. Egy fekete, ami nagy rám, de nem volt szívem otthagyni. Viszont kitaláltam, hogy egy toppot alá véve már teljesen hordható is.
És utána találtam meg a 3. inget amibe egyszerűen beleszerettem.
A képen látható milyen a mintája. Nekem az aranygaluska jutott róla rögtön eszembe. Ahogy a tészta az alap színe az ingnek, rajta a világos pöttyök az öntet, a sötétebb barnák a barnacukor kristályok, a sötét barnák pedig a dió darabkák. Na meg a dijoni mustár is így néz ki. :)ingÉs a legjobb hogy a fehér és a fekete ing csak 500 Forint volt, ez aranygaluskás meg 1200 körül. Ennyire olcsón ilyen szép ingeket még nem vettem. Éljenek a suli kezdési akciók.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a minta, tök egyedi, biztos nincs másnak ilyen :) jó választás volt :)
    Én is utálok ruhát vásárolni, már azt hittem egyedül vagyok ezzel az érzéssel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is úgy érzem hogy jót választottam. És örülök, hogy nem csak én vagyok így a vásárlással:)

      Törlés