2013. szeptember 22., vasárnap

Mostanában olvasottak

Elnézést a rengeteg könyves és sütis bejegyzésért, de mostanában csak olvasok, sütök és iskolába járok. De arról egyenlőre nem akarok írni, míg nem tisztázódnak a dolgok valamelyest. Annyit azért elárulhatok hogy kész katasztrófa.
Most éppen Alapítványozok nagy erőkkel, de úgy gondolom néha kell egy kismegszakítás hozzá, hogy ülepedjenek a dolgok. Így most 2 közösség kedvencre esett a választásom:
Cora Carmack - Szakítópróba:
Losing it cover
Szüzesség. Bliss Edwards hamarosan végez a főiskolán, de még nem veszítette el. Mivel megelégelte, hogy már csak ő szűz a barátai közül, elhatározza, hogy a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb módon fogja orvosolni a problémát: egy egyéjszakás kalanddal. A dolog azonban nem úgy sül el, ahogy tervezte. Pánikba esik, és faképnél hagy egy elképesztően helyes srácot meztelenül az ágyában, ráadásul olyan indokkal, amit senki sem venne be. És ha ez még nem lenne elég kínos, amikor megérkezik az utolsó félévének első órájára, döbbenten ismeri fel az új tanárát. Őt hagyta ott nyolc órával korábban meztelenül az ágyban...


Reggel a kezembe vettem a könyvet, estére pedig már el is olvastam. Egyszerűen letehetetlen volt. Annyira érdekelt, hogy mi lesz Bliss-szel és Garrick-kel.
Kellemes, könnyed romantikus történet, amibe teljesen bele tudtam magam élni. A karakterek élethűek, szeretni valóak.
Mellékesen megjegyzem, a cím félrevezető, semmi köze sincs magához a történethez. Ja és hol vannak az ilyen úriemberek mint Garrick? Oda szeretnék költözni:) Viszont nekem az angol  borító  jobban tetszett, így inkább ide is azt tettem ki.
Nemsokára jön ki a következő része Színjáték címmel, melynek főszereplője Cade lesz, akit már ebben a könyvben megismerünk.

“(…) tudom milyen érzés vágyni valamire, de közben megpróbálni elhitetni magaddal, hogy nem is akarod igazán.
És nem kell feltétlenül a szerelemről szólnia. Lehet az akármi, amit nem kaphatsz meg, vagy úgy érzed,
hogy nem érdemled meg, hogy a tiéd legyen.”
Második áldozatom:
Jennifer L. Armentrout: Obszidián:
covers_251539

Az újrakezdés szívás.
Amikor -- éppen az utolsó középiskolai évem előtt -- Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt. Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt -- akkor valami történt.
Valami váratlan.A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem. Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam...


Hát többet vártam tőle. Túlságosan sokan istenítették és talán az én hibám is hogy sokkal jobbat hittem ennél.
Átlagos sablon történet, a megszokott sablon karakterekkel, és elég sok Alkonyat utóéréssel.
Katyn sokszor azt éreztem, hogy tiszta Bella, annyi különbséggel, hogy Ő legalább olvas és kertészkedik.
Daemon viszont idegesített, olyan volt mint egy hisztis kisgyerek. Hiába szeretem a hideg, jégszívű, nehezen kiismerhető embereket ő nagyon irritált.
Maga az alap sztori jó volt, tetszett az új faj is. De viszont nekem kicsit darabos volt a történet leírása, és a harc jelenetek se voltak túlságosan kidolgozottak és nem is volt belőle sok.
A könyv végén volt néhány rész Daemon szemszögéből azok jók lettek, és eléggé meglepő volt olvasni a másik oldalt is. Több ilyet kérek a könyvekbe:)
November 30.-án jelenik meg a sorozat következő része, elfogom mindenesetre olvasni, mert hátha.

“– Nem vagyok kölyök. Tizenhét múltam.
– Valóban? – pislantott. – Tizenkettőnek nézel ki. Nem. Tizenháromnak,
de a testvérem egyik babája hasonlít rád. Nagy a szeme, üres a feje.”

2 megjegyzés:

  1. A Szakítópróbát már kinéztem magamnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem neked is tetszeni fog:) Jó olvasást hozzá előre is!:)

      Törlés