2013. szeptember 20., péntek

Új könyvek a polcra

Szerdán volt pár óra szabadfoglalkozásunk a suliba, és hát mi mással tölthettem volna ki, mint hogy nézelődtem olvasni valók után bookline-on. És akkor vettem észre hogy akciók vannak. De még milyen hatalmasak. Szóval összeválogattam egy kis csokrot magamnak, csak úgy magamtól:)
3 antikvári könyv jött haza mégpedig: - Isaac Asimov: Második alapítvány 590 Ft
                                                                   - Isaac Asimov: Alapítvány 590 Ft
                                                                   - Isaac Asimov: Alapítvány és Birodalom 590 Ft
3 teljesen friss és ropogós is: - Gena Showalter: Éjsötét hangok 3 499 Ft helyett 999 Ft-ért
                                               - Sherrilyn Kenyon: Pokoli tűz 3 499 Ft helyett 999 Ft-ért
                                               - Sherrilyn Kenyon: Angyali csók 3499 FT helyett 999FT-ért
12267 Ft lenne összesen teljes árral, de az akcióknak köszönhetően csak 4767Ft-ot (+800 Ft postaköltség) kell fizetni a 6 könyvét.
Érdemes körbenézni:)2013-09-20 10
Az az igazság, hogy ebből a csokorból a 2 Kenyon könyvet már vagy 2 hónapja elolvastam. De akkor úgy döntöttem, hogy a Ward könyvek mellé még ezt a sorozatot összegyűjtöm a polcomra. Showaltertől is olvastam már 2 könyvet, hát majd kiderül, hogy jól döntöttem e, az eddig olvasottak alapján igen.2013-09-20 10.53Kicsit féltem az antikváros rendeléstől, pedig nem kellett volna. A Második Alapítvány van kicsit jobban meghajtogatva, de korához képest tökéletes. Egyetlen egy negatív megjegyzésem van, az pedig a rájuk ragasztott címke a hátoldalukon. Értem én hogy be kell árazni meg vonalkódozni, de ez annyira megtöri a könyv szépségét, nem értem miért nem lehet belűre tenni.2013-09-20 10.54Sajnos a friss könyveken találtam hibát. A Pokoli tűz széléből lejött egy kis darabka, és az Éjsötét hangok borítója is kicsit szétvált. Gondolom csomagolás közben sérülhetett meg. Mindenesetre a gyorssegély (cellux) segített rajtuk.2013-09-20 10.49 2013-09-20 10.50És akkor megmutatnám az eddigi kiegészült sorozatokat:
Már csak az Előjáték az alapítványhoz kell és megvan a teljes Alapítvány sorozat:)2013-09-20 11.20Az összes Asimov művem, és itt jobban látszik a  sorrend mint a fenti képen. 2013-09-20 11 Valahol minden gyűjtést el kell kezdeni:) Szóval most úgy néz ki a sorozat, hogy 3-5-6.
Az Angyali csók borítójába egyszerűen beleszerettem. Még egy plusz érv a nyomtatott könyv mellett. A szép borítót mindig látni:)2013-09-20 10.57Végül is itt csak az első rész hiányzik^^ Szóval 2-3-4.2013-09-20 10.58Tavaly nyáron csinált apu új könyvespolcot nekem, de lassan újra lehet bővíteni. Már csak a Ward polcon maradt hely szinte. És most karácsonyig nem megyek a bookline oldalának közelébe:)

2 megjegyzés:

  1. Annyira rég vettem könyvet, pedig hiányos az Anita Blake, a Fekete Tőr Testvériség és a True Blood sorozatom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ritkán veszek könyveket, nagyon drágállom őket.
      Az FTT nekem is hiányos. A többit még nem olvastam:)

      Törlés