2013. október 8., kedd

2 díj és egy kis kérdezz felelek:)

Az a megtiszteltetés ért, hogy díjat kaptam. Tipegő Zombi (azaz Dóri) és  Megaera (azaz Szilvi)  jelölt erre a díjra. Köszönöm szépen még egyszer!
De mivel egyszer már ezt megcsináltam, így most csak a kérdésekre válaszolok:)  Azt a bejegyzést itt lehet elolvasni:)
Azrail pedig minden blog olvasójának osztotta, és mivel nagyon tetszettek a kérdései, így azt is kitöltöttem:)
Szóval most egy hosszú kérdezz felelek bejegyzés sorozat első része következik Dóri kérdéseivel, és a többieké is jönni fog sorban:)

Milyen könyv és film stílust szeretsz, és miért? (horror, romantikus, akció…stb.)
Filmben a romantikus, sci-fi, vígjáték.  Könyvben a fantasy, sci-fi és a romantikus történetek minden mennyiségben:)

Mit szeretsz az őszben?
A színes faleveleket, a záporokat, a világ nyugovóra térését. És hogy lehet viselni a szép kabátokat. őszi fasor

Mi a fő hobbid, és miért lett pont az?
Hát nem mondanám hogy van fő hobbim. Sok mindent szeretek csinálni, de semmibe se mélyülök bele túlságosan. Még nincs meg az igazi.
De hobbi szinten szeretek sütni/főzni, fényképezni. Felső fokon aludni és álmodozni:)

Hova szeretnél eljutni / Mit szeretnél elérni a jövőben?
Szeretnék egy boldog nagy családot. big_happy_family_by_frienddesign-d4vesxl
Szerinted, mi a jó barátság titka?
Az őszinteség, a kölcsönös bizalom, és a  másik iránti tisztelet.

Melyik a kedvenc parfümöd? Miért?
Mexx – FlyHigh. Már vagy 3 éve biztos használom, egyszerűen tökéletes az illata. Nem tolakodó virágos- gyümölcsös illat. Olyan igazán nőies szerintem, és nem mellesleg Zsolti parfümjéhez is illik én úgy érzem. 803256555_827052
Mi a legextrémebb dolog, amiben valaha részed volt?
Hát ha publikus lenne a Szentgotthárdi Vilmos körtés eset akkor tuti azt mondanám. De mivel nem publikus, így ezt a kérdést passzolom, mert más nem jut eszembe.

Melyik az a három divat vagy szépségbaki, ami kiveri nálad a biztosítékot?
1. Leggings rövid pólóval (rákattintva megnézhetitek az elrettentő példát is) - Az összes ilyet viselő nőt legszívesebben fejbe vágnám. Mikor megyek fel a lépcsőn és a másik segge villan a képembe, mert hát a pasik szeretik… ja meg mikor a felhős nagymama bugyi kilátszik alatta… Édes istenem ilyenkor nem értem mi játszódik el a fejükbe. És tőlem lehet vékony akkor se tartom gusztusosnak, hogy momentán mindent látok, amit nem akarok. Tessék hosszú pólót venni hozzá.
2. Mikor télen én a szövet kabátban sálban és dupla pulcsiban majd meg fagyok, a kis tinik meg egy bőrkabátban kint lévő derékkel kint ácsorognak és vihognak. Egyszerűen rosszul vagyok attól, hogy rájuk nézek. Nem értem hogyan nem fáznak, és bele se merek gondolni, majd milyen következményei lesznek később rájuk nézve.
3. Hogy a fiúk se maradjanak ki, náluk ezek az extra szűk csőnadrágok verik ki a biztosítékot. Egyszerűen nem értem, hogy nem nyomja nekik a férfiasságukat? Ránézni is rossz mikor úgy bevág nekik a gatya, már ránézésre is fájdalmas. Mondjuk ki tudja, egyáltalán van e nekik odalent valami.

Egyedül vagy emberek között?
Egyedül. Nem igazán vagyok társasági lény, szeretek a kis magányomba húzódni. Hát nem éppen jó dolog, de egyszerűen rosszul vagyok a nagy tömegben.

Hogy küzdöd le a stresszt? 
Romantikus filmekkel (a végig sírom fajtákból), írással, sírással, zenével.

Ki a példaképed?
Anya és a mamám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése