2013. október 16., szerda

A bakancs

Mindig bajba vagyok a téllel. Mert ha nagyon hideg telünk van, akkor bizony muszáj venni téli cipőt. (Még nem tudni, de úgy érzem, hogy bizony nagyon hideg lesz.) De átkozottul nem értem, hogy gyárthatnak olyan téli cipőt, ami nem vízálló? Van valami sütnivaló az agyukban? Mert hogy télen hó van ami végső soron víz, ezért vízálló kellene. De az összes téli cipőre rá van írva, hogy nem víz álló. Na mindegy, csak egyszerűen nem értem ezt a logikát.bakancs1Szóval történt az hogy egyik szombaton bementünk Veszprémben a plázába. Ildi nénivel kísértük el Zsoltit cipőt nézni. Hát rosszabb cipő választás terén mint egy nő:) De a lényeg hogy a végére csak sikerült egyet kiválasztania. Ekkor találkoztam  jelenlegi álmaim bakancsával.
Az árán kívül minden tetszett benne. De aztán kicsi vacillálás után mégis csak megpróbáltam, és meglepetésemre a 38-as lett volna az igazi (de persze pont az a méret nem volt). Amúgy 40-41-es cipőket hordok. De nem volt nálam annyi pénz, így kedden Fehérváron vettem meg a bakancskát.bakancs2Sajnos itt se volt 38-as. Így egy 39-est hoztam el, vettem bele talpbetétet is és ezzel együtt szuper lett. Csak meg kell szokni, hogy az orra előrébb van és ne rúgjak bele lehetőleg semmibe:)
A színe sötét szürkés,zöldes szín feketével vegyítve. Olyan kis különleges. A szegecsek jól oda vannak rögzítve, nem hiszem hogy lepotyognának maguktól. A belseje nem az a túlságosan bélelt, de így is piszkosul meleg. Nagyon kényelmes, és meglepetésemre a sarkam se törte fel.bakancs3Szegénykét viszont rajtam kívül senki se szereti, mint kiderült. Zsolti csak azért mondta rá, hogy neki tetszik, mert nekem tetszik és nem akart megbántani.
2 napig morogtam magamban, végül úgy döntöttem nem érdekel nekem tetszik, és kész. Sőt a vörös szövetkabát, fekete farmer kombinációval nekem hihetetlenül bejön.
Remélem jól fogja bírni a telet, és nem vallok vele kudarcot.

12 megjegyzés:

  1. Igazad van, manapság nem lehet olyan csizmát venni, ami vízállólenne! Én is mindig bajban vagyok, de én tavaly szereztem be azt a cipőt, ami szintén bakancs kinézetű, sötét szürke, és vízálló! Ez a cipő, amúgy szerintem nagyon dögös! A szegecsért plusz pont ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem a tavalyi körülbelül 4 hónap alatt megadta magát, pedig nagyon tetszett és nagyon szerettem.

      Törlés
  2. Ez valami atom jól néz ki! Nekem is csak az acélbetétesem nem ázik szét, meg az Adidas sport cipőm, de ennyi, bármelyik cipő próbálkozásom kudarcba fulladt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában mint ha nem is gyártanának direkte olyanokat, melyek tovább bírják mint fél vagy 1 év. Mondjuk nem értem mért éri meg nekik utána a sok cécó a garanciával.

      Törlés
  3. Hát, ez a bakancs NAGYON ütős! A vízállóság meg durva, igen, de hány meg hány ilyen van. A gyártók gyakorlatilag minden ellen védik magukat, nehogy valami elvárást kelljen teljesíteniük...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van. Csak ez olyan felháborító.

      Törlés
  4. Nagyon klassz ez a bakancs, szerintem csinos és biztos kényelmes is. Elsősorban neked kell, hogy tetsszen, úgyhogy szerintem ne foglalkozz mások véleményével. A vízállóság szerintem is alap lenne, de hát marketing szempontból az nem jó, ha az ember olyan cipőt vesz, amit évekig hordhat, hiszen akkor nem fog újat vásárolni. Felháborító dolgok ezek :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban nekem kell, hogy tetsszen, csak úgy megörültem mikor azt mondta Zsolti hogy neki is tetszik, mert egy cipőm se tetszett eddig még neki. De végül is én boldog vagyok vele:)
      Ezt a részét értem, mármint hogy csináljunk nem éppen megfelelő minőségűt, de ha ad rá 2 év garanciát, akkor úgyis visszaviszem. Engem kár nem ér csak őket (max az idegileg akaszt ki az eladó a pultnál, hogy én tisztítom rosszul, hordom rosszul, mert ez tuti jó cipő, stb...). Meg ezzel csak azt érik el, hogy nem vesznek majd ott cipőt. Például sportcipőket többet nem veszek nagy neves boltba.

      Törlés
  5. Én is állandóan bajba vagyok a téli cipőkkel. Tavaly például Superstarba teleltem ki, mert a hócipőm (ami nem volt) is tele volt hogy sehol nem találok normális bakancsot.....idén nem tudom mi lesz, mert most kicsit más tájon élek, úgy hogy jobban járok ha felkötöm a gatyámat! Nekem is nagyon tetszik a bakancs. Használd egészséggel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nehéz találni olyan cipőket mely minden igényünknek megfelel. Én 2 éve voltam úgy hogy sportcipőben húztam ki, de hál isten akkor nem is volt olyan vészes a tél. Köszönöm:)

      Törlés
  6. De jól néz ki! Hasonlót szerettem volna venni télre, bár most szerintem elmarad, még jó lesz a tavalyi. Szeretem a bakancsokat. Valahogy nekem sosem volt bajom belőle, bár tény, egy bakancsot vettem eddig, és az még bőven tart. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mázlista vagy:) Nekem valahogy mindig sikerül beleszeretni egy olyanba ami megadja magát. És mindegy hogy sortcípő vagy bakancs, én valahogy vonzom öket:)

      Törlés