2013. október 21., hétfő

Egy kis zene

Nemrég az egyik szomszéd leányzó megkért, hogy töltsek le neki pár számot. És köztük volt Miley Cyrus - Wrecking Ball című műve. Ami meglepett hogy, az első 40 másodperce és a bakancsa még tetszett is. A szöveg is rendben volt, de az a klip meg az egész összhangja onnantól. Fujj. És ez kell a fiataloknak egy pucér mindent össze vissza nyalogató hülye nő. Édes istenem hova süllyedt, az Utolsó dal című film óta. És ezért volt oda Liem Hemsworth…
Szerencsére viszont készült jó pár feldolgozás belőle. Íme az egyik kedvencem:
Egyszerűen annyira érzelmes, és gyönyörű a hangja. El tudom hinni, hogy ő ezt nem csak előadja, hanem átérzi, megérti.
És a dalszövege:
Megragadtuk s bilincsbe vertük szívünket, de mind hiába
Belevágtunk, s szemernyi kétségünk sem volt
Csókolóztunk, s teljesen megbabonáztál
Ezt a szerelmet senki sem kérdőjelezhette meg
Ne merj azzal vádolni, hogy ok nélkül hagytalak el
Mindig is akarni foglak
De nem élhetek hazugságban, az életemért küzdve
Mindig is akarni foglak

Úgy robbantam be ide, mint egy romboló golyó
Egy szerelem sem talált még el ilyen erősen
Csak le szerettem volna bontani körülötted a falakat
De végül te romboltál le engem
Teljesen leromboltál
A fellegekbe repítettelek
S most le sem akarsz onnan jönni
Szép lassan hátat fordítottál, s hagytál elégni
Már csak a hamvaink maradtak

Úgy robbantam be ide, mint egy romboló golyó
Egy szerelem sem talált még el ilyen erősen
Csak le szerettem volna bontani körülötted a falakat
De végül te romboltál le engem
Úgy robbantam be ide, mint egy romboló golyó
Lehunytam a szemem és becsapódtam
Hagytad, hogy a lángok martalékává váljak
S végül te romboltál le engem

Teljesen leromboltál
Sosem állt szándékomban háborút indítani
Csak annyit szerettem volna, hogy beengedj
De erőszak helyett
Azt hiszem, hagynom kellett volna, hogy te nyerj
Sosem állt szándékomban háborút indítani
Csak annyit szerettem volna, hogy beengedj
Azt hiszem, hagynom kellett volna, hogy te nyerj
Ne merj azzal vádolni, hogy ok nélkül hagytalak el
Mindig is akarni foglak

És a másik nagy kedvenc:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése