2013. október 1., kedd

Egy picit a suliról, mert hát az soha nem unalmas

Gondoltam várok, míg úgy nagyjából helyre nem jönnek a dolgok suli fronton, de mivel már emlegetik a következő órarendet, meg a tanárváltozásokat, így inkább most megírom, hátha a következő órarenddel sokkal több lesz az indulatom.
Szóval szeptember 2.-án kellett mennünk beiratkozni, ott még nem derült ki semmi, mondták, hogy majd 3.-án. Hát akkor se derült ki semmi, de másnapra kaptunk  időpontot, hogy erre menjünk be és tanulunk valamit.
És ekkor megkaptuk a tökéletes órarendet. Minden reggel 9:50-kor kezdtünk és olyan 4 óra fél 4 felé végeztünk. Világ boldogja voltam, a péntek nem tetszett egyedül, de úgy voltam vele, hogy üsse kavics. Péntekenként nem tudok korán menni a Zsoltihoz, de helyette minden nap szabadok a délutánjaim. És akkor már kezdett rossz érzésem támadni, hogy valami itt nagyon sántikál.55919605_wtf_reaction_gif
Elsőre úgy volt, hogy lesz még 2 angolunk, meg 3 másik óránk, és ennyi, a többi a tavaly megbeszéltek lesznek. Aham, a következő hét végére, kiderült hogy lenne még jó pár óránk pluszba amire nincsen tanár. De azért annak ellenére hogy nincs tanár, tudtak egy brutálisan rossz órarendet csinálni.órarendÉs hogy ez miért rossz? Hát mert a bejárósokra egy cseppet se figyelnek, és mert körülbelül még meghalni sincs az embernek ideje, mert amint hazaér szinte mehet is vissza. Na meg az hogy bemegyünk és bent ülünk nem csinálunk semmit, ezért nem sok értelme van.
Ja és mellesleg angolunk idén nincs. Pedig azért annak örültem volna, mindenkire ráférne a csapatban.
A fekete részek azt jelentik hogy hol lenne még óránk, de nincs rá tanár. Ebből adódóan a péntekünk nem hivatalosan szabad. Amúgy pedig nem lehetne szabad napunk az órarendben.
A rózsaszín órákat röviden úgy jellemezném, hogy Agyhalál! Az az unalom, érdektelenség, és a diákok felé irányuló közömbösség, utálat amit érezni a tanár szavaiban az egyszerűen idegesítő, és már eleve ezért énis így állok a tantárggyal szemben. Nem mellesleg egy olyan programmal próbál tanítani minket, amit a vizsgán nem is használhatunk… Itt pluszban még az is nagyon ki is jön, hogy a csapat egyik fele már programozott, és hogy nem cseszte el a nyári gyakorlatot mindenféle baromsággal hanem dolgoztak.
Múlt héten késtem 5-10 percet az órájáról (késett a vonatom) és mikor beértem nem vett be abba a programba amiben mutogatta a feladatokat. Pedig láthatta hogy semmi nem fut a gépen, mert többször körbejárt. Így 3 órán át olvastam, fekete özvegyeztem, megírtam egy könyv értékelést, és néha Á. gépére lesve megnéztem mit ügyködnek.
Aztán csütörtöki 2 óra is valami botrányos. Közölte, hogy ő nem kérte ezt a tárgyat csak rá osztották, de ő nem tud mit tanítani. Így kiadott egy ppt-t amibe vannak szócikkek, ezeknek kell utána néznünk a neten, majd félévre egy 4 oldalas beszámolót kell róla írni… Ezután azt a 2 órát végig ültük. És szidtam a fejem, hogy ez nem lehet igaz. Simán el lehetne lógni ezt az órát, mert értelme nincs. De hát utána van a barna óra.
A barna óra egy megint csak teljesen felesleges töltelék. Egy külsős tanár tartja, akinél a projekt munkát kell bemutatni meg ilyenek. Semmit nem tud a tanár, és velünk se tud semmit kezdeni. Ilyet szól hogy találjunk ki egy feladatot amit a többiek is megtudnak csinálni. Ja igen, első padba senki ne üljön akinek kedves az élete. És természetesen ő jelenléti ívet irat…
A sárga órát imádom. Szeretem azt a tantárgyat. Logikus és ilyen csupa szív tanárt még nem láttam. Olyan aranyosan mosolyog, és terel minket a tudás felé:)
A piros órák nagy része egyéni munka. A tanár segít sokat, és hihetetlenül kedves és lelkes. Főleg mikor hibát kell keresni és már fél órája ott ülünk a kód felett, és megtaláljuk azt a csavargó kapcsos zárójelet:) Hát az osztály nagy része itt sem dolgozik:S Pedig itt tényleg lehetne szabadon. Én például BBT-t vagy valamilyen sorozatot hallgatok közben, és nem szól semmit a tanár. Néha megállok pihenni, olyankor olvasok, de ezért se szól. Csak a munka legyen kész.
A kék órákon vannak jelenleg a teljesen új dolgok. A szerda utolsó 2 óra ebből a szempontból nem éppen ideális, addigra már nehezen tudunk figyelni, de átlesz rakva az az óra máshova. Bírom a tanárt, és a kedvenc helyem ott van abban a terembe, mert a radiátor mellett ülök, és az ablak alatt. Imádom nézni a havat ahogy esik az ablakra, és közben a radiátorhoz bújok^^
Szóval így kellett egy piszkosul jó órarendet elrontani, tapsot nekik! Mert este már semmit nem bír egyszerűen a fejünk befogadni és elegünk is lesz az egészből.tumblr_m7c12eKA8S1qih9gi

2 megjegyzés:

  1. Ehh, szép órarend. Kitartást azért. Mondjuk nem értem, miért az újat kellett betenni akkorra, de biztos megvan az értelme.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, itt semminek nincs értelme, egyszerűen csak oda tették és kész.

      Törlés