2013. október 30., szerda

Hát eljött ez a nap is

Még mindig nem szeretem túlságosan ezt a napot. De végül eljutottunk odáig, hogy már tortát se vettünk, inkább csináltam egy “ünnepi” tiramisut. Szerintem az ország mascarpone készletének felét mi esszük meg. 2013-10-30 13Annyi minden kívánságom volt, de jól akartam dönteni. Addig addig pörgettem a fejemben a kívánságokat,  míg sikerült a gyertyának lecseppennie:) Végül kívántam egy jót, remélem teljesül.
S hogy milyen 22-nek lenni? Ugyan olyan mint 21-nek. Fogadjunk, még mindig el fogják kérni a személyigazolványom ha alkoholt vagy cigit veszek.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot neked! :))) A süti meg szuper guszta :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot!

    Ezzel jó ötletet adtál, lehet én is majd ilyen tortát kérek :D Imádom a tiramisut *-*
    Annak meg szerintem örülj, hogy elkérik a személyid, engem mindig vagy 3-5 évvel öregebbnek néznek, mint amennyi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:)
      Én örülnék, ha nem kérnék el:) Mindig kis fiatal csajnak néznek, és ez piszkosul zavar. Még jó múltkor bementem anyuval a dohányboltba, erre az ott lévő csaj (kb. annyi idős volt mint én) távolról ordítja, hogy az a kislány meg biztos nem múlt el 18. És természetesen mindenki engem nézett, nekem meg csak vöröslött a fejem, hogy de már majd 4 évvel elmúlt.

      Törlés
  3. 24 se különb :D Nagyon boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:)
      Ez egy amolyan belső poén nálunk. Egyik ismerősünk lánya minden évben megkérdezte, hogy milyen 1 évvel idősebbnek lenni. Mindig ez volt rá a válasz:D Örülök azért, hogy 24-évesen is hasonló lesz^^ Köszönöm, a megnyugtatást:)

      Törlés
  4. Nagyon Boldog Születésnapot! Ne aggódj a 25 is ugyan olyan mintha 22 lennél :D Én úgy érzem, hogy nagyjából a 20-nál leragadtam, igaz azóta röpködnek az évek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:)
      Köszi a megnyugtatást:D Hát mindenki annyi idős amennyinek érzi magát:)

      Törlés
  5. Boldogságos Szülinapot! :) Engem múltkor 17-nek néztek, ami azért egy picit sértő, viszont jó is, hogy nem látják rajtam, hogy 20 vagyok :D Érdekesen jött ki múltkor, mikor italt vásároltam ajándékba, és kérték a személyimet :D Ez van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:) Én is fiatalabbnak néztelek amúgy, csak onnan tudtam hogy ennyi idős vagy már te is hogy írtál a szülinapodról:)

      Törlés
  6. Boldog születésnapot! :)
    Engem a fiatalabb ismerőseim kérdeznek, hogy milyen annyi idősnek lenni, amennyi vagyok, és szomorúan veszik tudomásul, hogy semmivel sem másabb, mint az ő koruk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:) Hátha nekik más lesz, amúgy számomra meglepő hogy valóban nem változik semmi a korral. Pedig oly sokan annyira a korukkal foglalkoznak. A fiatalok a 18-at várják, az idősebbek meg tagadnák le.

      Törlés