2013. október 22., kedd

Kérdéssor harmadik része

Azrail kérdésére a válaszaim:
Mi a kedvenc autómárkád?
Mercedes, bár ha olyan autót vásárolhatnék amilyet csak akarok akkor egy Mitsubishi Eclips lenne. url

Mi az a termék ami a szíved vágya, de még nem vetted/kaptad meg?
Egy tükörreflexes fényképezőgép, aranyosabb nevén egy kis Nikon:)  És egy olyan jó gamer egér, amelyik világit is:) (Például a gyönyörű SteelSeries Sensei.)steelseries_sensei_5
Mit szeretnél elérni az életed során?
Szeretnék egy boldog nagy családot teremteni.

Hova utaznál el most szívesen?
A Mikuláshoz:) Időben le kell adni a rendelést neki, hogy mindent be tudjon szerezni!

Kedvenc közlekedési eszközöd? ( autó, repülő, vonat stb.…)
Vonat az első 3 helyen, majd a két lábam, aztán a bicikli:) 2013-10-08 17.20.12
Mi az a termék amit nagyon utálsz, és soha nem vennéd újra?
Signal White New Gold fogkrém. Azon kívül, hogy szép kék színe van, semmit se ér. Egyáltalán nem fehérít és még az ínyem is fáj tőle, ha többször használom. Ja és annak ellenére, hogy elvileg megfogja  fogkefét, az enyémet egyáltalán nem. Mondjuk még mindig nem értem, Krémmánián hogy lehet ez a termék 4 csillagos.

Kontaklencse vagy szemüveg?
Szerencsére egyik se kell még, de szerintem szemüveges lennék. Kicsit félek a kontaklencsétől, mert hát azért mégis csak a szemembe kellene matatni vele.

Mi az eredeti hajszíned (ha fested a hajad)?
Sebarna. Még kislányként tejföl szőke voltam, de ahogy nőttem és vágva lett szépen lassan bebarnult.

Gyűjtesz valamit? ( Pl. Hello Kitty-s cuccok)
Minden aranyos  és cuki dolgot. Meg könyveket:)

Mi szerettél volna lenni gyerek korodban?
Vicces, de míg a legtöbb kislány hercegnő, orvos vagy modell szeretett volna lenni, én mindig vasutas akartam. Hát ki tudja még lehet hogy az leszek:)

Hova valósi vagy? ( város, falu, község stb.)
Falu.

2 megjegyzés:

  1. Én is gyűjtöm a cuki dolgokat :D Köszönöm, hogy kitöltötted, amúgy a vasutas írásaidra is emlékszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én köszönöm, hogy kitölthettem. :) Jó tudni, hogy van aki emlékszik ilyenekre:)

      Törlés