2013. október 3., csütörtök

Tammara Webber: Easy- Egyszeregy

6163_b1Egy ismeretlen megmentő.
Egy nyugtalanító titok.
A szerelem nem mindig sima ügy…
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt.
Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált…
Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt,
amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő,
amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól. Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen,
nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a
szerelem nem várt erejére.


Hát a fülszöveg nem árul el túl sok mindent, s az igazat megvallva nem is ez vonzott a könyvhöz. Na de még mielőtt belekezdenék bármibe is, először írnék a borítóról.
Beleszerettem. Gyönyörű, magával ragadó. Ha ránézek már magam előtt látom a mozdulatot, és az ezt kísérő érzéseket. Régóta nem láttam ilyen szép, érzelmes borítót. Külön plusz pont a kiadónak, hogy az angol címet is a könyvön hagyták.

A történet középpontjában egy Jaqueline nevű lány áll. Szegényt dobta a barátja, azzal az indokkal, hogy a politikai karrierje előtt ki szeretné élni magát. Ezután a barátnőjét elkísérte egy bulira amelyről haza felé indulva egy Buck nevű férfi megpróbálja megerőszakolni. Szerencséjére egy kedves idegen a segítségére indul. Ez az idegen Lucas.
A tetkós, piercinges megmentő. De a férfi is megmentésre szorul. Mind a ketten megmentik egymást. Ők a tökéletes pár, egymáshoz illenek.
A szerelmi szál mellett komoly problémára is felhívja az írónő a figyelmet. Mert manapság a nők ellen elkövetett erőszakok hatalmas problémákat jelentenek, és a családi tragédiákat sokszor nem tudják feldolgozni az emberek.Dusan Novakovic 2A karakterek nagyon szerethetőek. Rég találkoztam olyan főszereplőnővel, akivel ennyire könnyen tudtam volna azonosulni és akit ennyire megértettem. Lucas pedig hajjaj! Teljesen beleszerettem. Kívülről kemény, belülről viszont egy szeretni való, gyönyörű lelkű férfi.
Erin a tökéletes barátnő megtestesülése az én szememben. Hihetetlen egy nő:)
Csak egy kérdésem volt a könyvvel kapcsolatban, hogy hol vannak az ilyen férfiak mint Lucas? Én is kérnék egyet. ^^easy-1 A történethez készültek képek is, melyek nagyon jók lettek. Valóban hasonlítanak az általam elképzelt karakterekre. Ez szerintem nagyon jó ötlet volt, még több ilyet szeretnék:)
Igazából ajánlanám mindenkinek, aki szereti a romantikus könyveket. Azoknak is akik nem, mert egy próbát igazán megérdemel ez a könyv.
Pár a kedvenc idézetem:
“Lehajolt, ajkunkat csak egy-két ujjnyi távolság választotta el.
– És ha megcsókolnálak, de nem akarnád?
Annyira kívántam Lucast, hogy zsongott a fejem.
– Akkor… akkor beléd harapnék.
– Úristen! – rebegte behunyt szemmel. – Ez baromi jól hangzik!”

“A szerelem nem a józan ész hiánya,
hanem felülvizsgált, átgondolt,
fölhevített és a szív
formájához igazított józan ész. “

“Sosem vonzottak a tetovált srácok. Idegenkedtem a gondolattól, hogy tűvel tintát fecskendeznek
az ember bőre alá, és a magabiztosságtól, amellyel valaki végleg szavakat és jeleket varrat magára.
Most viszont kíváncsi lettem, meddig terjednek a tetkók.”

“– Rendben. Készítsünk Landonra szabott B tervet! – Konteós arckifejezést (résre húzott szem, csücsörítés)
öltve méregetett. – Tulajdonképpen mit tudsz erről a Landon nevű fazonról?
Nevettem.
– Sokkal többet, mint erről a Lucas nevű fazonról.
– Leszámítva a külsejét és az ízét – ugráltatta a szemöldökét.
– Pfuj! Erin! Folyton egyvágányú az agyad.
Ravaszul mosolygott.
– Jobb szeretem célirányosnak nevezni. “

“ -Tudtam,hogy elszúrtam. Épp a motoromra ültem,hogy utánad menjek…és akkor hallottam,
hogy fölszaladsz a behajtón.- összeszorította a fogát,a rágóizmai kidagadtak - Amikor elkapott téged…
meg tudtam volna ölni. Azt hiszem,ha Charles nem állit le,meg is öltem volna.”
tumblr_mrfdfwkdf11rtz7puo1_500
Jaj és a legfontosabbat majdnem kifelejtettem! Az első olyan könyv volt, amiben ügyeltek a védekezésre. Egy könyvet se olvastam még, ahol ezt is beleírta volna az író! Szóval még egy hatalmas piros pont a könyv mellé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése