2013. november 11., hétfő

Agyzsibbasztó – Honey Boo Boo színre lép

Először is, tudom hogy ciki ilyet nézni, meg minden. De egyszerűen annyira megbotránkoztató, kiakasztó, sokkoló, elképzelhetetlen, cuki és nevetséges, hogy muszáj bele pillantani. Zsoltiénál tévét néztünk, a Tortakirály ment éppen és az után volt közvetlenül ez a műsor. Annyira jó volt, hogy a rész végén én röhögő görcsöt kaptam.
Az első legfontosabb dolog, hogy megtudjuk ki is az a Honey Boo Boo. Ő egy hat éves kislány, aki gyermek szépségversenyeken vesz részt, és felnőttként szépségkirálynő szeretne lenni. Polgári nevén Alana Thompson. Természetesen a sorozatban szerepet kapnak a testvérei: az agyilag nem komplett  "Pumpkin" azaz Lauryn, a 17 évesen várandós „Chickadee" Anna és a semleges "Chubbs" Jessica, az édesanyja June, az édesapja “SugarBear” Mike és majd a későbbiekben pár új arc. A részek a szépségversenyekről, az ezekre való felkészülésekről, és a család életéről szól.

HoneyBoo
A szépségversenyes részt én valamelyest elítélem. Sokszor olyan érzése van az embernek, hogy csak a szülők próbálják ráerőltetni a gyerekükre azt ami nekik nem ment. Ha megnézzük a gyerekekkel érkező szülőket, nem a modell alkattal rendelkezőkből látunk többet. De hát ha élvezi a gyerek, akkor legyen. Szerintem félelmetes mikor kisminkelik őket, és műfogsort raknak a szájukba. Számomra annyira életidegen egy gyermek felnőttnek alakítva. Mondjuk az más kérdés, hogy vajon ez majd milyen sebeket fog okozni a gyereknek. Mert hát biztatják, hogy Ő lesz Miss Amerika meg ilyenek, de ezzel a hozzáállással ami a kislánynak van, egyszerűen lehetetlen. Honey-Boo-Boo-Alana-Thompson-Sparkle-Shine-640x366Számomra annyira furcsa ez az életforma amit ők élnek. Inkább szépségversenyre járatja a gyermekét June, mint hogy a házat újítanák fel. Mert a szülői szobán kell keresztülmenni a gyerekek szobájához, és ahhoz is hogy a mosdóba jussanak. A konyhába mosnak hajat, és a víz amibe mosták az egy vödörbe folyik, majd kiborítják az udvarra.
Az egyik kedvence részem, mikor Chubbs megjegyzi, hogy a pukizás fogyaszt. Úgyhogy ő simán lefogy. Hát nem látszik:)fart-honey-boo-boo Meg mikor illemtanár jön hozzájuk, menteni a menthetőt, szerintem gyorsan rájön hogy menthetetlen. Mert Pumpkin megkérdezi a tanárt, hogy ebbe az etikett izébe, hogy férnek bele a hobbijai a puki, a kaki meg az ilyesmik. Aztán böfög egy nagyot, és valami vicces szöveget mond a kamerának. Hát a nő arcára fagyott a mosoly. Látni kellett volna:) Aztán persze Alana is elmondja a véleményét, mégpedig hogy az etikett hülyéknek való.
Meg mikor találkozik Miss Georgia 2011-el és elmennek enni odapukizik az asztalhoz xD Amilyen arcot az a nő vág, édes istenem, meg kell nézni.
Hihetetlen, és egyedi műsor az nem tagadható. Egyszerűen annyi kiakasztó, nevetésre, megdöbbenésre okot adó jelenet van hogy az hihetetlen. Látni kell. De akinek nincs kedve, se ideje megnézni, az ezen a linken egy jó kis összefoglalót olvashat.
És akkor egy kis válogatást mutatnék. Gyenge idegzetűek ne menjenek tovább:)
HERE COMES HONEY BOO BOO 1B AJBrDhoney_boo_boo7Honey-boo-gas honey_boo_boo8honey_boo_boo10anigif_enhanced-buzz-23597-1349180342-1honey_boo_boo11 honey_boo_boo16PKTGStumblr_me5dyaFrZx1rycq8t tumblr_inline_mkkoz1cOHd1qz4rgptumblr_mgcq9he39o1rfduvxo1_500tumblr_mkfua7qaO01s9fwuoo1_500 tumblr_mqkk5kPRIg1rduu3ko2_400A kedvenc részem amit azóta is szállóigeként hangoztatok: '” Én vagyok a  ninjaa, minininjaaaaaa!” :D És utána ezt az arcot próbálom visszaadni de nem megy ilyen jól:)tumblr_msud6nJ55C1ql7hrro2_1280 tumblr_msud6nJ55C1ql7hrro3_1280 honey-boo-boo-7-1

14 megjegyzés:

  1. Juj de utálom ezt a sorozatot. Már amikor meghallom azt, hogy MINININJAAAAAA, már némítom le, vagy kapcsolom el...Általában a Tortakirályt nézem szívesen, meg a Mondj igent a ruhára és társait! :D De ettől a csajtól a szívbaj kerülget... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én inkább ordítom vele:D Hát én is elgondolkodtam rajta,hogy ha a gyerekem ilyen lesz vajon mit csinálok vele, mert hogy kiborító lenne hosszú távon:)

      Törlés
  2. Jó, megyek, és ennek utána keresek, mert felkeltettétek az érdeklődésemet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy felkeltette az érdeklődésed:) Kíváncsi vagyok a te véleményedre is a műsorról, majd meséld el kérlek:)

      Törlés
    2. Rákerestem még tegnap, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak, vagy nevessek (sírva nevessek). Örülök, hogy nem ilyen a családom, főleg, hogy nincs egy ilyen húgom, mert hamar a Napba lőném. Eleinte csak bámultam, hogy jé, van ilyen, aztán fogtam a fejem, hogy "na ne", de a végére már röhögtem rajtuk. :)

      Törlés
    3. Hát ha Pumpkin lenne a húgom szerintem már világgá mentem volna:) Alanat még elfogadnám, nem teljesen reménytelen:)
      Örülök, hogy tetszett neked is:)

      Törlés
  3. Próbáltam múltkor megnézni egy részt, mert engem minden ilyen hülyeség érdekel, de elkapcsoltam 10 perc kitartó nézés után, nem bírtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát az elején én is csak fogtam a fejem, de utána nem bírtam röhögés nélkül. Én is szeretem az ilyen szokatlan műsorokat, de ez néhol kicsit már durva:)

      Törlés
  4. Bevallom, én szeretem, mert rengeteget lehet rajta röhögni :D Atomredneck, de legalább szerető család :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, összetartóak és szeretik egymást. Csak mellette olyan furcsák:)

      Törlés
  5. Iszonytató az egész család úgy, ahogy van. Én mondjuk csak youtube-on láttam pár videót belőlük, de annyi elég is volt. Sajnos az a típusú ember vagyok, aki nem röhög rajtuk, hanem felháborodik és felmegy benne a pumpa ezerre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért valamilyen szinten jó család, csak mások a szokásaik, az elvárásaik, máshoz szoktak.

      Törlés
  6. Nagyon nagyon szeretem ezt a műsort mert nem egy hétköznapi család.A kedvencs szereplőm Alana (Elena a kis 7 éves) ő mindenn őrültségben benne van pl: amikor bekenték magukat vajjal és elkezdtek csuszkálni a lakásban sajnos kevés részt láttam belőle de amikor van időm akkor megnézem nagyon nagyon szeretem ezt a műsort.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a sorozat:) Én sajnálom azért, hogy nincsenek már új részek.

      Törlés