2013. november 4., hétfő

Almás-vaníliás pite

Nemrégiben az egyik alsó szomszédunktól kaptam egy jó adag almát. Finom, kisé savanykás almát. Eredetileg szabolcsi almás máktortát akartam belőle csinálni, de 12 tojásfehérje híján voltam. Ahogy ücsörögtem bánatomban egyszer csak a fejembe ötlött, hogy több blogger csajszinál voltak mostanában almás sütik. A választásom végül Dóri almás- vaníliás pitéjére esett:) Itt elolvashatjátok a receptet.
2013-10-26 16.45Annyiban változtattam meg, hogy az almát lereszeltem, s kicsit megpároltam, citrommal, cukorral, leheletnyi fahéjjal.  Erre azért volt szükség, mert anya nem szereti az almás sütit, és ha én úgy egyben hagyom tuti kipiszkálja a tányér szélére:) Hát így lehetetlen belőle kipiszkálni^^2013-10-26 19.41 Nagyon finom, egyszerű és nagyszerű recept:)

4 megjegyzés:

  1. Wow, fantasztikusan néz ki! komolyan mondom, nagyon ügyes konyhatündér vagy, annyi szép finomságot rakosgatsz fel ide :) Meg tetszett, hogy kipróbáltad Tipegő Zombi receptjét ^^ Biztos ő is örülni fog neki, ha meglátja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bókot:) Próbálkozok szépeket és finomakat készíteni, de sajnos nem mindig jön össze:)
      Szépen lassan az összeset ki szeretném próbálni, de annyi van és olyan kevés idő:)

      Törlés
  2. Ez nem ér. Éhes lettem!
    Nagyon jól néz ki. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! :)

    VálaszTörlés