2013. november 12., kedd

Azok a kilencvenes évek TAG

Tipegő Zombinál találtam rá erre az aranyos kis TAG-re gondoltam kitöltöm én is.
1991 októberében születtem meg. Kis cuki baba voltam^^
én (1)Aztán nőttem nőttem, és 2 évesen így néztem ki:) én (2) Na de jöjjön a tag:)

1.Kedvenc Disney mese?
Mindegyiket szerettem főleg a Micimackót, bár nem a Disney mesék maradtak meg bennem. Inkább a délutáni matiné ideje alatt vetített Dragon Ball és Sailor Moon. Mindig azért kellett az óvodából roham tempóban hazajönni, hogy megtudjam nézni a következő részt. Na meg a hétvégenkénti Kölyök klub, csak azért kellett reggel korán kelni, mert 6-kor voltak azok amik érdekeltek :D
Na meg majdnem elfelejtettem a Csipet csapatot :)
Ha jól emlékszem akkor a 90-es évek vége felé kezdődött el a Pokémon, imádtam de akkor már a sulis voltam:)
2. Ki volt a kedvenc együttesed?
Sok helyen olvastam, hogy Spice Girls-t meg Backstreet boys-t hallgattak ekkor tájt. Hát nekem ezek abban az időben szerencsére kimaradtak. Backstreet Boyssal az újraalakulásukkor találkoztam először. Engem jobban értek anya hatásai, mint a médiáé vagy a barátoké.
Magyarok közül  Álmokfutókat, TNT-t, Zolták Erikát, Koncz Zsuzsát, Ákost na meg a kihagyhatatlan Hupikék törpikék dalokat és a mesekazettákat hallgattam sokat. Na persze anyu még sok mást szeretett, de ezek ragadtak meg bennem és mind a mai napig kívülről fújom egy csomó számukat. Bár csak a tananyag is így menne fejből…
Külföldiek közül a Scooter (azóta is az egyetlen techno együttes, amelyet mind a mai napig hallgatok), Mr.President (ennek a 2 csapatnak köszönhetem a szőke korszakom), Capitan Jack. Ezekre emlékszem biztosan.
3. Mi volt a kedvenc édességed?
Kinder tojás. Mindig, hogy ha ünnep volt, vagy csak valaki meg akart lepni, akkor Kinder tojást kaptam :D Imádtam, és még mind a mai napig imádom is. Egy egész doboznyi kis figurát sikerült összegyűjtenem gyermekkorom alatt:)1294910911kindert_
4. Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?
Társasozni nem igen társasoztam testvér hiányában, anyuval és apuval Römizni szoktunk egy időben.
Akkoriban a kedvenc játékom a lego volt, meg a kinder figurák. Krisztivel (keresztanyum lánya) állandóan házat építettünk nekik. Na meg homokozóban is házakat építettünk a dinóinknak. Mondjuk voltak járulékos veszteségek, mert az apróbbak közül néha eltűnt egy kettő, de a következő építkezéskor általában előkerültek:) Igen, nem valami lányos játék a dinózás, de egyszerűen imádtuk őket. De mentségünkre szóljon, lányos játék része ként ruhákat “varrtunk” nekik:)
2013-11-11 11Ő Denver a protoceratops, a régi jó barátom. Azóta is a szobámban pihen egy polcon:)


5. Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a MCDonald'sból?Egy Micimackó témájú volt. Plüssök amiknek a kezébe bele lehetett dugi az ujjunkat és úgy bábozni. Nekem Micimaci, Malacka és Tigris van meg.82c6_2_big 6. Kedvenc könyv/mesekönyv?
Voltak ilyen Disney mesekönyvek, azokat szerettem, de akkoriban nem igen kötött le az olvasás. Na meg Andersen nagy mesekönyve. Imádtam olyan gyönyörű volt, tele képekkel és szebbnél szebb mesékkel.

7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?
Szerintem ez buta kérdés. Ahová vittek az volt a kedvencem. Voltak itt a faluban kisebb boltok, ott szoktunk ruhát vásárolni, de arra tisztán emlékszem hogy akkori korszakom legszebb kabátja a piacról volt. A Sailor Moonból Bunny volt rajta. Ki lehetett fordítani, és rikító sárga színe volt:) Na meg a kedvenc Dragon Ballos pólóm is a piacról volt/van. Mert hogy még mindig megvan, a székem háttámlájára van felhúzva:)Goku
8. Kedvenc Cartoon Network meséd?
Rengeteg volt, bár az elején nem volt magyar CN-ünk. De néztem rendületlenül:) Nagy kedvencem Tom és Jerry volt. Aztán megjött a magyar is és már értettem a dolgokat még jobban megszerettem Boci és Pipi kalandjait,  Scooby Doo-t (szeretnék is egyszer majd egy dán dogot), Dexter Laboratóriumát, Pindur Pandurokat, Jetsonékat meg a Flúgos futamot :)

9. Mit néztél a tévében ha hazaértél a suliból?Huu mesedélután vagy valami ilyesmi volt a címe. Meg Xenát, Herculest, Elveszett ereklyék fosztogatóit, Paula és Paulinát(nem lehetett lemaradni, mert a mamával mindig megnéztük).

Régi szép idők emlékére mutatnék pár képet még:)
Ez az egyik nagy kedvencem, annyira cukin nézek ki rajta. És a lábaim, soha nem voltak ilyen édesek:)
én (3):D Itt még szép fogsorom volt:) én (4)Négy éves mosolygós kislányka. Már itt is a szemem alatt voltak a karikák. Ejj a genetikát de nem szeretem:)én (5)Milyen kis helyes fiú lettem volna… Ez valahol általános körül készülhetett. fiú A legeslegkedvesebb képem apuval. Hiába öljük egymást, hiába haragszunk meg a másikra, azért szeretjük egymást. apuvalOlyan jól esett ez a kis nosztalgia:) Remélem mások is kitöltik mert olyan jó olvasni ezt a kis TAG-et:)





8 megjegyzés:

  1. Ú, pont a Flúgos futamon gondolkodtam, hogy azt beleírjam-e vagy sem. De tényleg. Meg a Scooter. Még a mostani ízlésemnek is megfelel.
    Aranyosak képek, és tőled is jó volt olvasni.
    Azért jó ez, mert kicsit visszavisz a gyerekkorba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt a Flúgos futam gonoszaival egy külön sorozat amiben egy galambot üldöztek. Na én még azt akartam beírni de nem jut eszembe címe.
      Örülök, hogy tetszett. Igen, kellemes nosztalgia hangulatot teremtett:)

      Törlés
    2. Annak nekem sem, viszont kaptál tőlem egy díjat! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszettek a válaszaid és a képek is :) Hamarosan már én is kitöltöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett. Alig bírom kivárni:) Kíváncsi vagyok a tiédre is:)

      Törlés
  3. Jajjjj de kis cuki voltáááál :) Istenem, mint egy kis tündér! :) A flúgos futamnak mi is nagy rajongói voltunk a tesómmal :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hát még ezt se mondták rám:) Pedig mostani fejjel olyan kis bugyuta volt, de akkor valami királyi mesének éreztem:)

      Törlés