2013. november 9., szombat

Egy szép délután és egy kis séta

Október utolsó hetében olyan jó idő volt, hogy egyszerűen nem lehetett a lakásban maradni. Engem legalábbis csalogatott ki a napocska, és vidáman rövidnadrágban élveztem a finom időt. Az egyik délután leültünk beszélgetni apuval és közben készült pár kép a kutyusokról.
Apa és Noki kapcsolata nagyon különleges. Akármit is mond Apa, Noki csak az övé. Most is amint elfoglaltuk a padot a kis pocok már ugrott is közénk, és még a reklámújságok miatt se zavartatta magát. Az ő helye apa ölében, más meg várjon a sorára:)kutyusok (2)

Thorban nem csalódtam. Megint a hasa vezette, mert szerintem érezte a telefonon a keksz illatát. kutyusok (4)Aztán mikor nem kapott semmit, otthagyott minket, és kifeküdt a kedvenc helyére. Süti a napocska, ki is lát az utcára. Számára tökéletes.
Ilyenkor veszem észre rajta, hogy mennyire hasonlít Rex-re (ő az első németjuhászunk volt). Ugyan az a kémlelő, kíváncsi tekintet. A sötét fülek, a testtartása, a pillantásai. Az ahogy  fogja az idegent, és fellép ellenük, az a határozott, magabiztos lépkedés, mellyel azt mutatja hogy figyelj mert itt én vagyok a főnök.  Aztán itt minden hasonlóság megszakad. Annak ellenére hogy már 1,5 éves még mindig komolytalan. Lökött. Olyan mint egy kisgyerek, és ha meglát apa szerint megbolondul. Rögtön bújik, ugrál, nyalogat, aztán mint az örült fut két kört, és kezdi újra az üdvözlést:) Imádom a kis lükét. kutyusok (5)Miután megunta a nézelődést visszajött hozzánk, s bevetette csábos nézését:) Lehetetlen volt neki ellenállni:)kutyusok (7)”Jól látom, hogy az egy keksz nálad? “ – kérdezte a tekintetével. kutyusok (9)Imádja a kekszet. Mondjuk nem tudok olyan ételt felsorolni amit ne szeretne. Még a félre sikerült kakaós csiga próbálkozásaimat is örömmel ette meg:)kutyusok (6)Noki eközben is aludt:) Néha felpillantott kért egy kekszet, elropogtatta és folytatta tovább az alvást. Hosszú estéje lehetett.kutyusok (3)A keksz elfogyta után Thor kicsit odébb sétált és eldobta magár az udvar közepére. Tele hassal mi mást lehetne csinálni, mint kicsit szundítani:)kutyusok (1)Direkt próbáltam róla olyan képeket csinálni, melyek jók lennének háttérképnek. Egy sikerült, de mikor idefent megnéztem kicsit mérges lettem.kutyusok (8)Hogy azt a szőr szállat nem vettem észre előbb. Tuti hogy többet ebben a pózban nem sikerül majd lefényképezni.
És természetesen van mindegyiknek nyakörve, de szeretem róluk levenni, ha fényképezek. Nem szeretem mikor megtöri valami a bundájuk szép színének harmóniáját.
Készült egy video is, meg szerettem volna mutatni milyen okos kutyus a Thor, hát mindent csinált csak azt nem amit szerettem volna:)
A hangom azért a valóságban nem ilyen magas. Az ojjodra számára érthető parancs, magyarra fordítva orrodra:) Szerencsére gyorsan tanulja a hülyeséget  kevésbé fontos dolgokat, így az Ül!-ből is csüccs vagy csücsülj le lett. És hallgat rá az a  legszebb^^ Na jó most pont nem, de van egy májusi videóm azon sikerül neki:)
Aztán úgy döntöttünk, hogy elmegyünk sétálni egy nagyot:) Szerencsére így a falu szélén lakva könnyen kijutunk egy viszonylag ember mentes terepre, ahol nyugodtan szaladgálhatnak kedvükre.  Képeket lehetetlen volt róluk csinálni, egy pillanatra sem álltak meg.
Imádom, mikor Noki kergeti Thort, és mint ha az a rafinált dili bogyó le is lassít neki, hogy meg ne unja az üldözést:) A kis pocok meg elhagyta a nyakörvét a séta végére...
2013-10-29 16.04 2013-10-29 16.19 2013-10-29 17 Mire haza értünk már besötétedett, pedig még csak alig múlt 5 óra.

8 megjegyzés:

  1. Tüneményes ez a két kis rosszcsont :) Thor kekszpróbálkozós videója nagyon tetszett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett:) Igen azok, főleg mikor valami rosszban sántikálnak.

      Törlés
  2. Gyönyörűséges kutyusok! :) Szeretem az ilyen posztokat! :) Az én kutyám is imádja a kekszet, és az a fura, hogy a macskáim is megvesznek érte... :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike:) Hát sajnos macskákkal még nincs hasonlítási alapom, mert itthon nem lehet cicám :) De a tieid olyan aranyosak, úgy megölelgetném őket!

      Törlés
  3. Jaj, simogasd meg a kutyusokat a nevembe is :-) Édesek <3

    VálaszTörlés