2013. november 26., kedd

Egyperces

Régen volt már ilyen poszt, de mostanában sok minden volt, ami bár megérdemelne külön bejegyzést, de időhiányában még váratnak magukra.
- Úgy tünik mára teljesen meggyógyultam… persze mikorra mennem kellene dokihoz. Mindegy, remélem azért még a nyomát legalább megtalálja, és elhiszi, hogy volt gond. És kapok rá jó erős gyógyszert, mely mindent megöl bennem ami nem való a testembe.
- 95% az esély arra, hogy menni tudok Azrail, DJKaty és Reni által szervezett blogtailra.
1469757_593296794039327_1663441914_nNa persze a sulinak is be kell kavarni ezzel a ledolgozós dologgal, de ha a tanárnő lesz oly kedves akkor szombatra nem fogja berakni az ígért dolgozatot, s így egy szimpla lógással de ott tudok lenni:)
- Mikor beszéltem anyunak a találkozóról, meg hogy Pesten belül hol lesz, akkor felvetette, hogy be kellene menni majd az IKEA-ba. Éljen:D Imádom azt a helyet. Mellékesen megjegyezte hogy 7-től hónap végéig szabadságon lesz, szóval nincs kifogása ellene :D Azért félek, hogy meglátok valami otthagyhatatlant.
- Nemrég nyertem 2 játékon:) Az egyik a Könyvek erdeje blogon folyt és könyvjelzőt lehetett nyerni. Sikerült azt is megnyernem amelyiket nagyon szerettem volna:) A másik Azrail blogján folyt, csodás lakkokért és egy nagyon finom illatú gyertyáért. Ígérem megszerkesztem végre a képeket:)
- A hétre nagyon elegem van az egész iskolából. De majd ezt egy másik bejegyzésbe, mert az nem fér bele egyetlen 1 percbe.
- Haragszom nagyon az Ulpiusra! Már szeptemberről tolta novemberre a Rule című könyvet most kiderült, hogy majd december közepén ha megjelenik. Ward könyve november közepére jelent volna meg… örülök, ha az idén megfog. Teljesen áthúzták minden tervemet, mert karácsonyra az antikváros könyves listám akartam megrendelni. A 2 könyvet persze csak jó darabig az Ulpiustól lehet majd megrendelni… nehogy egy postaköltséggel megússzam. De nem is ez idegesít a legjobban, hanem hogy minden hülye könyv kijön időre. Például Majka könyve is, amint leadták a kéziratot már meg is jelent… A normális könyvekkel miért nem lehet így?
- Mostanában olyan pocsék New Adult könyvekbe futok bele, hogy az hihetetlen. Majd erről is jön egy poszt.
- Sikerült beszereznem a magyarul megjelent Warcraft könyveket! Az elsőt már elolvastam, és a magyar fordítás hülyeségeit leszámolva elég jó volt.
- Kitűztem magam elé célomul, hogy idén készítek saját szaloncukrot. Hát nagyon kíváncsi vagyok hogy fog sikerülni.
- Újabb ízesítésű tiramisu is került az asztalra.
- Elkezdtem a képviselőfánkokkal való kísérletezést:)
- 2 új növénnyel gyarapodott a szobám lakóinak száma.
- Rengeteg játékot próbáltam ki mostanában, szeretnék róluk majd bejegyzést készíteni. A képek már megvannak:)

Szépen lassan visszarázódok a hétköznapokba és jönnek a bejegyzések is:)

8 megjegyzés:

  1. Remélem, tényleg el tudsz jönni majd :-) A saját szaloncukorról kérek majd bejegyzést!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, jövő héten kedden már biztosra tudom mondani, hogy mi lesz:)
      Rendben csinálok róla bejegyzést:)

      Törlés
  2. Milyen jók is a blogger talik. :)

    Amúgy, az Ulpiusra én is ki vagyok akadva, mert a Ward könyvet várom nagyon. Tavaly is megszívtam kétszer, és mivel most az lenne a karácsonyi ajándékom, szerintem megint meg fogom. Örülök, hogyha szülinapomra majd megjelenik jövőre. - A hülyeségeket mindig előbb adják ki, mert arra kíváncsiak az emberek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huu hát már előre izgulok, még nem voltam ilyen bloggertalin:)
      Sajnos én sem hiszem, hogy idén megjelenik a könyv... A Rule is szeptember óta ki van rakva előjegyzésbe, meg kiírták hogy 20-on akárhányadikan megjelenik, és erre még csak most jöttek meg a könyvek a kiadóhoz... Mire szétküldi, mire beharangozza az új dátumot, az lesz december közepe. Ebből ítélve november közepére volt kiírva a Ward könyv, és kb január végére kint lesz remélhetőleg.

      Törlés
  3. A szaloncukor idén nálam is felkerült a kipróbálási listára :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem írsz is róla!:) Kíváncsi lennék mennyire jár egyformán az agyunk a megvalósítása terén:) Annyi különféle receptet találni:)

      Törlés
  4. Én nagyon bízom benne, hogy eljössz, és az az 5% nem fog bekavarni :)
    Amúgy mi Darren fanok attól vagyunk kiborulva, hogy 1 éve tologatják a Crepsely könyvek megjelenését, gondoltam kérem karácsonyra, erre Húsvét lett belőle -.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is:) Nagyon szeretnélek megismerni benneteket!:)
      Hát igen:S De ha nem bírják normális időben, időközönként kiadni, nem értem miért nem adják el a kiadatás jogát... Akkor talán kicsit jobban szeretné őket az olvasói társadalom. Amúgy ugyan ez van Kenyon könyveinél is... Néha napján eszükbe jut egy könyvet kiadni... külföldön meg már vagy a 20.on túl vannak.
      Mondjuk jó volt hisztiznem, ma jött a felvél hogy lehet rendelni a Rule-t... mondjuk nemfogom megrendelni a másik könyv nélkül.

      Törlés