2013. november 3., vasárnap

Szepesi Nikolett – Én, a szexmániás

Már jó egy hónapja  mondta egy könyvmoly ismerősöm, hogy ha kell elküldi nekem a címben említett könyvet. Akkor még úgy voltam vele, hogy a francot érdekli, újabb hülyeség amire pappírt pazarolnak. Aztán eljött az év 43. hete  és a Hal a tortán (tudom gáz hogy ilyet nézek, de imádok röhögni azon hogy olyanok vállalják akik főzni se tudnak) című műsorba szerepelt. És hogy ott miket csinált, meg hogy viselkedett és hogy nézett ki, meghozta a kíváncsiságom a könyv elolvasására.
Egészen a könyv megjelenéséig nem is hallottam Szepesiről. Soha. Bár az igazat megvallva én nem is ezen nagy sportok iránt érdeklődöm (úszás,kajak, kenu, foci meg miegymás).  Inkább műkorcsolya, jégtánc, és az erősport.
Szóval eme “remek” művet erotikus irodalom címke alá sorolták. A 352 oldal annyira felesleges hozzá. Ha normális betűmérettel és oldalszélességben nyomtatták volna bele fér vagy 150-be, ha kivesszük az állandó ismétléseket, már 100-nál tartunk.
Tényleg próbáltam objektíven állni mind a könyvhöz mind magához az emberi lényhez, de úgy érzem hogy ezt ő a könyv elején ellehetetlenítette a hozzáállásával, az állandó általánosítgatásával és hogy azt hiszi minden nő olyan mint ő.
Csak pár ízelítő így az elejéről:
“A nálam okosabbak azt mondják, az élet már csak olyan, hogy megszületsz, meghalsz, a kettő között pedig dugsz megállás nélkül. Ennyire egyszerű. Mert ha végiggondolod, és ha néhány pillanatra elfelejted, kitörlöd magadból az álszentséget, te is tisztában vagy ezzel.”

”Szex mint az élet értelme.”

“ Mi vagyunk a Facebook-generáció. Mi vagyunk azok, akik interneten ismerkedünk, akiknek a szerelem, a romantika, a gyengédség már ódivatú, akik mindent akarunk, de gyorsan, lehetőleg néhány perc alatt. Mindent és mindenkit.”

“Mi vagyunk a Facebook-generáció, akik mindig lazának tűnnek, akik mindig nevetnek, ha kell, ha nem. Akik felbukkannak a legismertebb, legmenőbb szórakozóhelyen, akik dögös ruhákban járnak, akik már tesznek rá, hogy miről és mitől rinyált Bridget Jones, s akik jópofán csak azt mondják: „Lolita, létemnek lángja, lágyékom vágya.””

”A felszínesség nem hátrány, a külsőségek viszont annál fontosabbak.” szepesi-nikolett-borito
Attól hogy ő 26 évesen ilyen, még nem minden kora béli az.  Meg a “A Csepeli Munkásotthonban mentem le spárgába, ott illegtem-billegtem, mint valami Pillangókisasszony, csakhogy a vékony balerinákhoz képest én nagyon is vaskos lányka voltam” , van egy rossz hírem a Pillangókisasszony opera.  Na de mindegy, egy könyvírónak nem kell utánanéznie semminek.
Visszatérve a könyvre, a szöveg unalmas, darabos. Ugrál de oda az időben, egyszer 15 utána 18 majd újra 15.  Fogalmazási képesség 0. Vagy ezerszer megismétli a mondandóját, mint ha az a szerencsétlen olvasó hülye lenne. Nagy értelmet, okosságot nem kell várni tőle. Sőt erotikus tartalmat se. Mert a  “elölről, hátulról, oldalról, alulról - minden olyan pózban, amit csak el tudsz képzelni – megdöngetett” leírásaiban semmi nincs. Na meg mi erotikus abban, hogy a legtöbben kihasználták. Ott volt a lehetősége 3x is a boldogságra egyik se kellett neki. Hát így járt.
Meg azért úgy érzem volt némi színezés a történetben. Mert rengetegszer leírja hogy gumi nélkül volt együtt XY-nal, és se egy nem kívánt terhesség, se egy gombás fertőzés, se semmi. Azért ne már…
Meg hogy minden pasi csak őt akarta megszerezni, szinte Istennőként néz magára. Olyan átlagos egy nő, nem hiszem hogy mindenkinek ő kellett. Max azért mert tudták hogy könnyű ágyba vinni. Ezerszer leírja, hogy formás a segge, feszes a bőre és a többi. Aztán most láttam a Hal a tartánban, és  hát igencsak nem úgy néz ki mint a  borítón. A retusálás csodákra képes, meg hát akármilyen formában volt, mára kicsit meghízott. 13-3-szepesi-_0015_HG640Néha a mű olvasása közben  még én éreztem magam valami degenerált embernek mert ilyeneket soha nem éltem át: 
“S tudod, ilyenkor, az egyéjszakás kaland után mindkét fél eljátssza a flegmát.
Tudod, mert alighanem neked is volt benne részed.
Udvarias mondatok (kérsz reggelit?) meg hasonlók.”

Nem igazán értem, hogy ő ezzel mit akart bizonyítani? Vagy csak a bosszú ( mert nem mehetett az olimpiára) vagy a pénz hajtotta? Mert ez számomra nem életrajz, ahhoz túl igénytelen. Ha meg kiakarta írni magából, akkor ott a blog.
Mondjuk nagyon meg se lepődök azon hogy az Ulpius adta ki. Mert ők is minden normális könyvet csúsztatnak évekig, de a hülyeséget azt kiadják. És persze minden 2. könyv belső borítóján ez a könyv szerepel (engem zavar).

”Szeretni fogod ezt a könyvet. Élvezed majd a kitárulkozásomat, a vaginamonológjaimat, a vadhajtásaimat, a perverz kalandjaimat.”
– Bocs ez nagyon nem jött össze.

Aztán ugye a műsorban tanúsított viselkedése. A kedvenc mondatom tőle valahogy így hangzott: “Nem iszom pohárból, mert félek hogy elkapok valami fertőzést”. Mikor hmm, hogy írjam szépen. Szóval mikor a  partnerei legnemesebb részét vette a szájába, akkor nem félt a fertőzésektől?
A másik kedvencem, hogy agybajt kapott pár morzsa és egy kis kicseppent puding miatt, mert ő tisztaság mániás. És mikor a partnereiből csöpögött ki valami rá, vagy véletlenül a lepedőre, akkor is kiabált és ordítozott? Vagy akkor még nem volt tisztaságmániás?
Viszont érdemes megnézni mikor ő főz:D Nagyon jól oltják, és Fésűs Nelly vitte a pálmát. Meg aztán mondta hogy 4 éve van boldog párkapcsolatban és szokott a párjának főzni. Hát nem úgy tűnt, mert majdnem mindent a barátnője csinált. Na mindegy.
Szóval ennyi lenne a véleményem a könyvről, mindenesetre még a következő részével megbirkózom, kíváncsi vagyok ott mit alkotott, mert arra több pontot kapott.

”Tiltakozhatsz, erkölcsi előadást tarthatsz szépségről, mélységről,
festményekről, versekről, filmekről, sportversenyekről
- de nem tudsz ennél nagyobb hatalmat. Nagyobb és intenzívebb élményt.”
– Ugorj le valamelyik 10 emeletes tetejéről, kötél nélkül. Intenzív lesz…

10 megjegyzés:

  1. Ennyi közhelyet még nem láttam, de a szomorú az, hogy előtte már páran ugyanezeket elsütötték. Én kíváncsi vagyok erre a könyvre amellett, hogy szerintem nem az olvasó ember könyve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled. Viszont a kíváncsiság néha győz, mondjuk biztos nem adtam volna érte pénzt.

      Törlés
  2. Jót röhögtem ezen, leginkább a végén :D Amúgy nekikezdtem a könyvnek, de félbehagytam, nem tudott lekötni, és ez a folyamatos ismételgetés is zavart. Mindenki magából indul ki, neki lehet az kell, hogy százezerszer elmondjanak neki valamit. Plusz tényleg nem mindenki ilyen, most meg sír a szája, hogy nem kap munkát a könyve miatt. Megérdemli!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy mosolyt csalhattam az arcodra. Egyetértek, megérdemli. Gondolkodni kellett volna még mielőtt kiadatja a könyvet. Persze a pénz nagy úr, a józan észt elveszi.

      Törlés
  3. Nem olvastam a könyvet, nem is vágyom rá...meg különben se általánosítson. Én is 26 vagyok, soha nem volt egyéjszakás kalandom, életemben két pasim volt, a párommal 8 éve vagyok együtt, nem hiányzik és soha nem is hiányzott, hogy több férfi legyen az életemben. Ez én vagyok, az ő, mindenki más, szerintem csak magát nyugtatja azzal, hogy minden nő ugyanazt akarja, amit ő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon gratulálok, az a 8 év nem kis idő. Ti vagytok a követendő példa!
      Igen, valamelyest biztos ez is benne van a dologban, mármint az önnyugtatás. Az általánosításával engem is ki tudott kergetni a világból, nagyon zavaró.

      Törlés
  4. 50. oldalig bírtam...primitív, nagyképű, szánalmas. De amiket az öngyilkosságban meghalt párjáról írt...azok után le is köpném, ha látnám az utcán. Ráadásul az sugallja, hogy ha nem "dugtak rojtosra" (már bocs, de rá ez igaz), akkor nem is vagy jó nő. Én a vízi sportokat figyelemmel kísérem, nem volt egy nagy durranat, nem véletlen, hogy kiesett a kosárból. És még randa is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az durva rész volt. De mondjuk nem is vártam tőle, hogy valamilyen mély érzéseket fog benne ezt kelteni. Viszont a 2. könyvében a meghalt fiú anyukájától kapott egy levelet, na az is durva eléggé. Az anyuka elmondja hogy mennyire szerette a fia Nikit, meg hogy nem a Niki hibája az hogy a fiú öngyilkos lett. Az más kérdés, hogy szerintem az anyuka nem normális, mert ha a fiamat megcsalta egy ilyen nő akkor nem egyetértő levelet írok neki... meg közben az első könyvben nem látni hogy angyon megrázta volna a halála.
      :) Hát azt gondoltam, hogy nem lehetett valami nagy tehetség, mert hiba van ilyen olyan érme, neve az nincs.

      Törlés
  5. Nagyon tetszett a megfogalmazásod róla, szinte előttem volt, ahogy háborogsz :P De meg is tudom érteni. Engem olyan szinten bosszantott fel ez a könyv, mikor hallottam róla, hogy már csak dacból és női sértettségből fakadóan sem voltam hajlandó elolvasni. Szomorú, hogy manapság ilyenekkel nyomják tele a könyvesboltokat és az emberek nem igazi irodalmi alkotásokat olvasnak, hanem ilyen szennyeket (ezzel most nem téged minősítelek, félre ne érts). Szóval elcsábítják a népet az ilyen borzalmakkal, és közben kukába való az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Na igen, vágtam érdekes fejeket olvasás közben az biztos.
      Igen, és a legszomorúbb, hogy erre van kereslet, meg a hasonló művekre. Nem értettem félre, igazából ha pénzt adtam volna a könyvért, akkor teljesen magamra venném, így csak picit, amolyan de buta vagy, hogy belekezdtél hiszen tudhattad mit találsz benne módon veszem magamra:)
      Hát a pappírt kár volt rá pazarolni, de fogadok hogy egy 500 darab biztos elkelt belőle. És a kiadónak ez jó, és mivel viszik, így árasztani is fogja a szennyet.

      Törlés