2013. november 7., csütörtök

Szülinapi ajándékozás :)

Nagyon szerencsésnek tartom amiatt magunkat, hogy együtt tudjuk szinte ünnepelni a születésnapunkat. Olyan jó érzés, egyszerre adni és kapni. Meg látni a másik arcán az örömöt:)
Először megmutatnám mit kapott tőlem Zsolti:
Az ajándékának nagy részét már majd 2 hónappal előbb megkapta, mert új biciklit szeretett volna venni, így hát abba kért pénzt. A bicikli sikeresen meglett, jól néz ki, és úgy vigyáz rá mint a szeme fényére:)
A második ajándékom egy rácsos almás pite volt, mely Megaera receptje alapján készült.szülitortaNagyon finom volt. A tészta nagyon omlós lett, és olyan kellemes ízű. Az almás töltelék még elviselt volna egy  kis fahéjat, de nem mertem többet tenni bele. Kicsit csálék lettek a rácsok és nem is egyformák, de így szerintem olyan házi jellege lett. Szerencsére mindenkinek ízlett, és el is fogyott hamar:)
A két gyertya és a három virág forma a korát szándékozott jelenteni, mivel nem volt 23 gyertyám:)
A többi már csak kis apróságok voltak. Egy Supermanes alsónaci a Supermanes ruhagyűjteménybe. A kedvenc karamellás Milka csokija, wasabis chips, aszalt almakarikák étcsokiba mártva. Meg kapott egy Nivea Express Hidratáló kézkrémet, de az véletlenül lemaradt a képről, de a becsomagolt ajándékos képen már rajta van. Fontos volt a kézkrém, mert ő képes lenne  azt  a régi vacakot használni, mert van még benne, meg a kezei nagyon durván ki szoktak száradni. Direkt nyomtattam rá egy kis címkét, hogy “Superman is ezt használja”, hátha veszi a célzást:) És egy kis levélkét is kapott.ajándék (1) ajándék (2) Megint csak rá kellett jönnöm, hogy nem tudok szépen csomagolni, de minden hiányosságomat pótoltam lelkesedéssel:)

Az az igazság, hogy énis megkaptam előre az egyik ajándékom. Egy pulcsi volt az. Ennek a pulcsinak lelke van, és már régóta szemeztem vele. Zsolti által hordott pulcsi volt, nagyon jól nézett ki benne viszont szegényke már kezdte megadni magát. Mindig mondtam neki, hogy ha kinövi majd adja nekem. Hát idén megkaptam, és új életet kezdett velem mint állandó alvótárs:)2013-10-13 08.57Valahogy így néztem ki az első este mikor aludni mentem:)tumblr_inline_mq0bc1OqFq1qz4rgpAz ajándékozáson pedig hatalmas meglepetés ért:) Kaptam egy gyönyörűséges műbőr kabátot! Imádom, olyan szép, kényelmes és meleg:) Bár a hosszú szövetkabát után kicsit még furcsán érzem magam benne, de ez majd elmúlik, mert most biztosan őt fogom nyüstölni míg túl hideg nem lesz hozzá. Kaptam könyvet is, méghozzá J.R. Ward Bukott angyalok sorozatának 3. részét az Irigységet. Itt is csak azt mondhatom, hogy imádom, egyszerűen tökéletes könyv, és még alá is dedikálta nekem:)
Hosszú ideje nyüstöltem már azzal, hogy írjon nekem egy szerelmes levelet. Mindig lerázott, hogy nem fog, ő nem ír ilyen csöpögős dolgokat. Így hát egyáltalán nem számítottam rá. Olyan váratlanul ért, hogy el is sírtam magam. Gyönyörű volt, szívhez szóló, és le se tagadhatná, hogy Ő írta.ajándékom
Tudom, minden évben azt írom, hogy ez volt életem legszebb születésnapja, de idén is csak ezt tudom mondani:)

6 megjegyzés:

  1. De jó volt ezt olvasni! Nagyon örülök, hogy jól sikerült az ünneplést, és mindkettőtöket Isten éltessen sokáig! :-)

    VálaszTörlés
  2. De aranyos ez az egész! *.* Jó volt ezt olvasni, imádtam! :)

    VálaszTörlés
  3. Wow az a pitee! Nagyon guszta, és annyira jó volt ezt a posztot olvasni, nagyon jól átadtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pedig roham tempóba készült a pite, és féltem hogy szállítás közben megsérül, de szeresére nem lett baja:) Örülök, hogy tetszett, és köszönöm.

      Törlés